Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä onko wanha mutta kannattaa kokeilla 250g ehrmannin sekaan 200g jugurttia, ihan mitä vaan esim. metsämarja, hedelmäpommi ym. Maistuu aivan taivaalliselta :kuola: Kilon jugurttipurkki ei edes paljoa maksa (alle egen) ja siitä riittää viiteen annokseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mä ostin ton fun light persikka & passion mehun ja maistuu kerrankin rahka hyvälle... n.5 ruokalusikallista sekaan 250g purkkiin ja hyvää on...

Purkki Ehrmannia
1,5dl - 2dl Eloveena kaurahiutaleita
Purkki Euroshopper ananasta mehuineen.

Kaikki vaan kippoon ja menoks ! Tuota on kolme viikkoa vedetty. Pikkusen on kitkerä ehrnmannin maku aluks, mutta siihen tottu :D

Ehrmann+raejuusto+FunLight ananas-guanabana(?)

Toi on niiiin hyvää :haart: Saa nähä millon kyllästyn...

Edit: Toinen vielä parempi setti on ehrmanni, jäiset mansikat ja rasvaton maito. Noita sopivassa suhteessa kuppiin ja tehosekottimella pirtelöksi, huippuhyvää!

Itse testasin tuota ananas-guanananabababananaa ja se on aivan loistavaa rahkan kaverina! tuli kyllä ehdoton suosikki itselleni. Katsotaan jos uskallan sotkea vielä raejuustoa sekaan....

Täytyypä tuota mansikkajuttua vielä testata myös :)

Toinen vielä parempi setti on ehrmanni, jäiset mansikat ja rasvaton maito. Noita sopivassa suhteessa kuppiin ja tehosekottimella pirtelöksi, huippuhyvää!

Samaa settiä olen kokeillut, mutta maidon tilalle maustamatonta jugurttia. Paksua ja niiiiin hyvää!:)

mä ostin ton fun light persikka & passion mehun ja maistuu kerrankin rahka hyvälle... n.5 ruokalusikallista sekaan 250g purkkiin ja hyvää on...

Joo, tuon kanssa olen itsekkin syönyt rahkani pari vuotta. Paitsi aamulla mansikka mehukeiton kanssa:kuola: . Ihan vinkkinä koitas sitä mehupullon korkkia. 2 korkillista ja bueno:) ps. ei tarvi lusikan kanssa läträtä ;)

Hei niin, onko jollain noista vanilja-aromeista tietoa - onko joku tietty valmistaja/merkki millä saisi oikeasti sen vaniljan maistumaan siellä rahkan seassa?

Mulla on sellaista, joka on pienessä pullossa, jossa lukee "Luontainen vanilja leivonta-aromi" ja se ei ainakaan maistu millekään. Se kannattaa jättää kaupan hyllyyn.

Mulla on sellaista, joka on pienessä pullossa, jossa lukee "Luontainen vanilja leivonta-aromi" ja se ei ainakaan maistu millekään. Se kannattaa jättää kaupan hyllyyn.

joo, olisi kannattanut - tuota nimittäin taitaa juuri minullakin olla.olen kuitenkin tästäkin ketjusta lukenut että jollain nuo vanilja-aromit on toimineet, joten merkkejä kehiin ihmiset jooko. (:

Tällaiselle makean perään olevalle on herkkua Ehrmann, johon sekoitetaan uutta mansikka-suklaa-lighttimehua ja vaikkapa pakastemansikoita.. Herkkua :hyper: !

Mää oon ainakin ite niin koukussa tohon mansikka-suklaaseen, että melkein pitää säästellä purkkeja ettei lopu kesken. 2 menee päivässä, on vaan niin hyvää. :rock:

Rahka, siihen vähän maitoa ja lisäksi joku funlight mehu -> toimii. Tuntuu tuo maito vievän kitkeryyden pois rahkasta. Ainakin lidlin halpisrahka, mikä oli sellasta pirun jähmeää tököttiä verrattuna esim. ehrmanniin, maistui oikein makoisalta näin. Tuota söi ihan mielellään, emäntäkin tykkäsi.

Voi pojat, että oli mainio löytö tämä maitorahka. Nyt kohta reilun viikon näitä vetänyt (Sääli ettei aikasemmin ole älynnyt) ja kyllä maistuu.

O'laittia puoli desiä purkilliseen (250g) mitä tahansa rasvatonta maitorahkaa (Ingman, Ehrman, Pirkka & Valio) ja namnam. Ite en oo pahemmi mitään merkki/valmistaja-kohtaisia eroja huomannut näissä rahkoissa, kaikki on hyvee =)

Sillointällöin uppoaa purkki paljaaltaan, muuten heitän kannuun purkin Ehrmannia,
kourallinen mustikoita, jokunen mansikka, sokeria ja vaniljasokeria maun mukaan ja maitoa riippuen siitä haluanko juoda vai lusikoida, yleensä juon. Sit noi vaan sauvasekottimella sekasin ja hyvää on!:kuola:

Moni hehkuttaa noita funlight ja olight mehuja rahkan maustamiseen.. paria makua kokeillu ja sehän oli pahaa IMO :urjo:
Mehukeitot on mun mieleen ja välillä myös jogurttia (esim. raparperiherukka/uuniomena) sekaan se o hyvää!!:kuola::kuola:

Ehrmann menee itse itsenään helposti. Valioon tuntui, että pakko oli sekoittaa joskus jotain. Jos sekoitellaan niin mansikoita pakastimesta tai sitten sitä ananasta.. :haart: Ehrmann on ykkönen.

Kilo päivässä tulee vetästyä ehramia valion mehukeittojen kanssa. Nopea välipala ja pitää nälkääkin ihan hyvin pois. 250 g kerrallaan, aamulla, välipalaoiksi ja iltapalaksi. Aamulla sekaan kaurahiutaleita niin tulee hiilareitakin. Sairaan hyvää muuten se uus vadelma-persikka mehukeitto:kuola:! Tuohon kun sekottaa niin mössö maistuu hedelmäpommi-jugurtilta:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom