Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Muutaman kerran kun olin vetänyt Ehrmannin raakana, huomasin, että niinhän se on parasta! Eli ei enää mausteita ja hyvin menee ~2 purkkia treenipäivässä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ite en kyl tost tykkää, ehkä liian makeet tai jotain, mut ei kyl oo toi suklaa-metsämarjakaan mitään ihmeellist, perus metsämarja on parast ainakin tähän mennes kokeilluist

Itellä tällä hetkellä just tuota persikkapassionia. Resepti: purkki Ehrmannia, puoli purkkia ananasta pikku palasina ja korkillinen sitä funlightia. Sitä ei oikeasti tarvi paljoa, menee hiton makeaksi muuten.

Siis voi herranjumala, Funlight Ananas-guanabana<3 Aivan uskomattoman hyvää tulee, kun tätä laittaa rahkan sekaan, tai ihan vain sekoittaa mehuksi <:
Oikein innolla odottaa yöprodea, kun on sekotettu ananasgubananaan.

Normaalisti olen aina ostanut pullon loputtua jotain eri makua, mutta taitaa mennä uusiksi toinen pullo tätä kunhan ensimmäinen kuluu loppuun (Ei mene btw kauaa siinä..)

Onko kukaan koskaan miettinyt, että kuinka "haitallista" on kun käyttää runsaasti tämmösiä Funlight / O'light valmisteita? Itselläni meinaa menee kahdessa päivässä pullo, joskus saattaa kestää kolme päivä. On vaan tullut mutsilta vineä, että kannattaisi niin paljoa käyttää, koska on kuulemma "erittäin vaarallista myrkkyä" nää sokerittomat mehutiivisteet... :EEE

Hyi saatana, laitat sitä sitten vissiin aika reilusti sinne. Tulee mun mielestä aivan liian makeeta tollasella tahdilla. Mä otan aina yhen sellasen ihan pienen lusikallisen siitä rahkasta raakana suuhun ja sitten siihen koloon kaadan sitä funlightiä eli about korkillinen tai vähän alle menee yhteen rahkaan.

Hoh. Täytyypi siis laittaa jatkossa vähemmän sitä sinne sekaan. Hmm, nytku on yleensä laittanu sen puoli desiä sekaan, ni kokeillaa huomenna jos se korkillinen riittäisi =)

Mulla räjähtäis sylkirauhaset justiinsa tollasilla määrillä! :D

Justiinsa söin annokseni muutamalla pakastevadelmalla höystettynä (Valion maitorahka). Olen vähän outo, mutta tykkään sen rahkan perusmausta ja rakenteesta, ne pakastemarjat tai joskus laitan hedelmänpaloja, on mulle enemmänkin sellainen kiva "sattuma-lisä" :D

qita, ihanku mun suusta :D just oli hesarissa että puolukat on vielä ilmastonmuutosystävällisiä! mutta se rahkan rakenne vaan on vaan niin ihanaa mössöä njam njam tekis mieli aina syödä

Itselle maistuu valion rahka Ananaspalojen kanssa. Se on ollut se tuttu ja turvallinen jo kuukauden päivät mutta jotain uutta kelpais jo koitella.

Tein juuri sellaisen tällin, että ei paremmasta väliä. Kokeilin omaa sekoitustani ja pakko sanoo, että tuli -vitun- hyvää.

Tässäpä ainekset voittajan sheikkiin:

1 purkki Ehrmannia
pari lusikallista kaakaojauhetta
1 banaani pilkottuna
tilkka omaa lempi-mehujuomaansa (tiivistettä siis, itse pisti O'light metsämarja)
kauraleseitä oman maun mukaan, itse pistin noin 7 ruokalusikallista
maitoa sen mukaan, millaisen koostumuksen haluaa. Itse laitoin sen verran että tuli hiukan vätvömpää kuin normi pirtelö.

Lyöt kaikki nämä tehosekoittimeen tai sauvasekottimen kera johonki kulhoon. Vatkailet siinä sen verran että kaikki osaset ovat sekottuneen smoothisti ja sit maistelet ja lisäilet juttuja JOS tarvii.

Tällä lähtee :thumbs:

1 purkki Ehrmannia
2-3 rkl O'light metsämarja
1-2 dl punaviinimarjoja, tai mustaherukoita, tai muita marjoja
~1 dl soijarouhetta
~1 rkl oliiviöljyä
~1 rkl pellavansiemeniä
Loraus vettä ja eikun lusikoimaan naamariin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom