Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nyt mää vedän täs tällästä missä on 250gr ehrmannia, loraus rasvatonta joqurttia, pakastemansikoita sopivasti n.10 kpl ja euro shopperin rapea myslia noin puolen desiä. :kuola:

En jaksanut koko ketjua kahlata, mutta parina iltana nyt lurauttanut sekaan uutta O`light mansikka suklaata ja maku musta tosi hyvä.

Alussa söin vain o´lightin kahvin kanssa, mutta rupes tympimään oikeen urakalla. Nyt ostin tota pullon ja kyllä rahka maistuukin taas. :kippis1:

purkki ehrmannia, 100g raejuustoa. mustikka/vadelmamehukeittoa pari desiä ja kourallinen pähkinöitä, omituista mutta maukasta :)

Alussa söin vain o´lightin kahvin kanssa, mutta rupes tympimään oikeen urakalla. Nyt ostin tota pullon ja kyllä rahka maistuukin taas. :kippis1:

Äsken meni o`light mansikka mustikan kera ja maku musta aika lähellä sitä valion pientä maustettua (rasvasta ja hiilaririkasta) rahkaa, mitä kaupasta saa.
:4:

Myös o`light mangon kanssa oon tykännyt, mutta viimeaikoina on mennyt rahka ihan pelkältään vaihdellen päivä päivältä raejuuston kanssa ja kyllä nyt jotenkin kutkuttaa makuhermoja tämä o`light herkuttelu.
Kohta varmaan kyllästyy, kun nyt olen maustanut vihreän teenkin 4 kertaa päivässä tolla o`light perheellä (peittää hyvin pahan maun kitkerästäkin kupposesta). :thumbs:

Pari päivää sitten maistoin ensimmäistä kertaa juuri tuota ehrmannia. Täytyy sanoa, että oli banaanin kanssa :kuola:. Ennen olin syönyt jotain valion rahkaa, johon oli ihan pakko laittaa sokeria sun muita rasvoja, että sitä pystyi edes syömään. Onneksi tuli sitten viimein hankittua tuota ehrmannia, koska on hyvää:)

Sitten :offtopic:

Kun ajattelee, niin raejuustossa ja tonnikalassahan yms. on paljon enemmän prodea kuin rahkassa. Miksi kaikki suosittelee kuitenkin aina rahkaa? :rolleyes: Halpaa?

Kun ajattelee, niin raejuustossa ja tonnikalassahan yms. on paljon enemmän prodea kuin rahkassa. Miksi kaikki suosittelee kuitenkin aina rahkaa? :rolleyes: Halpaa?

Oisko etu siinä ettei pääse niin helposti kyllästymään kun pystyy vaihtelemaan makuja juuri erillaisten mehujen kanssa, tai marjojen jne..

kreatiinin todellinen hyöty

monet ovat kehuneet kreatiinin todellista hyötyä.
esim. lihakset turpoavat /lihasmassa kasvaa/suorituskyky nousee.
no onko siit todettu olevan todellisia suoritukseen vaikuttavaa/lihastenkasvuun
vaikuttavaa merkitystä.

Onkos kellään tiedossa onko olemassa vaniljanmakuista mehutiivistettä? :D ois kiva sellaista rahkan sekaan lorauttaa..

Itse oon tuonut jenkkilästä noita vanilla extracteja eli siis mitä ne nyt sitten on... Nestemäisiä makuaineita:D. No mutta kuitenkin, niitä oon lorautellut joukkoon, ei tarvi paljoa laittaa. Suomesta en vaan ole löytänyt ihan vastaavia litkuja.

Itse syön rahkan mieluiten jäisten mansikoiden ja mantelilastujen kera.:kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom