Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huh huh! vetasin just tässä koneella 500 grammaa lidlin maustamatonta maitorahkaa hetken mielijohteesta. On vähä karseen makusta mut alas meni:rock:

Rahkan sekaan tulee heitettyä eri makuisia mehukeittoja. Yleensä vadelma keittoo. Välillä näiden lisäks kaurahiutaleita myös.

Vehnäleseitä reippaasti sekaan, tai sitten ihan sellaisenaan.
Joskus jos jotain ekstraherkkua haluaa niin marjoja voi laittaa sekaan :)

Ehrmannin maitorahka mansikkajugurtin kera, ja joukkoon kourallinen kaurahiutaleita! On muuten hyvää! :D :kuola:

viimeisin villitys on ittel ollu et laittaa funlight vadelmaa ja suolattomia pähkinöitä (saksanpähkinää,maapähkinää sun muita sekoituspussista suoraan)
tulee ruokaisampi ja saa vähän lisää kaloreita rahkaan ja on ihan kohtuu hyvääki

uudet valion polar rahkat valmiiksi maustettuina ihan ok makusia.
kyllä muuten tulee maustettua mehutiivisteillä tai sitten jäätelö/rahka/pähkinä/maito kombo tehosekottimeen:kuola:

Neäh,Sekottaa 250g maitorahka nja saman satsin tonnikalaa,siinä kunnon tapa vetää niitäkin.Suht ok,tosin vähän oudon tuntuista:thumbs:

Viime aikoina oon kipannu ehramia naamariin ananaksen ja appelssiinin kanssa :kuola:

Eli 1 ehram ja sekaan pieni purkki ananasta tai 1 appelssiini (mielluiten pilkottuna:D ).. Joskus tulee isompaan satsiin laitettua molempia.. jeejee partyparty. On ne elämän pienen ilot hienoja.

Maistuu rahkakin pitkästä aikaa erilaiselta kun vetää vaihteeksi sellasenaan. Olo on kuin ei ois koskaan maistanutkaan ehrmannia tällasena :)

No olen tässä kauan miettiny miltä seuraava maistuisi:

250g Ehrmannia
2 Banaania
1dl Maitojuomaa (oisin lisänny enemmän että saisin sen juotua, mutta toi sheikkeri oli liian pieni, haha)

Ja sekasin sauvasekottimella!
Ton vedin aamupalaks, ja perrrrkele että oli hyvää! Siis ihan tajuttoman maukasta, ihan ku vetäis jotaan pirtelöä :D Se on sitten eri asia jos mä maustin mun banaanit rahkalla vai menikö se sitten toisinpäin ;)

edit.
Ja aika erinomaiset arvot aamupalalle! ~30g/60g/2g, 400kcal :) Tohon vielä kyytipojaksi lasi maitoa ni oioi!

Ehrmanni menee paljaaltaankin ihan hyvin, mutta kun haluaa herkutella niin puoli ruokalusikallista hermesetasta ja vähäkalorista mansikkakeittoa sekaan. Todella hyvää :kuola:

Kohmeisia mansikoita, vadelmia, mustikoita tai jotain muita marjoja ja välillä kaikkia noita vähän sekaisin :kuola:

toi kaurahiutaleet tai jotkut leseet vois olla kans hjuva idea

Vähän ohi aiheen, mutta mitä mieltä porukat on Exquisa merkkisestä rahkasta. Itse ostin tänään 500 g maustamatonta Exquisaa. Mielestäni yhtä hyvää kuin Ehrman, mutta erimakuista kuitenkin. Ravintoarvotkin ovat ihan kohdallaan. Proteiinia 8,0 g, hiilihydraattia 3,5 g ja rasvaa 0,2 g.

Neäh,Sekottaa 250g maitorahka nja saman satsin tonnikalaa,siinä kunnon tapa vetää niitäkin.Suht ok,tosin vähän oudon tuntuista:thumbs:

Mä en nyt ymmärrä miksi kukaan tekisi näin

E: niin voin mä jotain muutakin sanoa tähän kuin vain kuittailla :-D itse syön rahkani aina hedelmien kanssa, tai viimeiset pari kk olen moista vaivaa nähnyt. Mitä nyt hedelmää sattuu olemaan - kiiviä, omenaa, mandariinia/appelsiinia, päärynää.. Joskus kippaan vielä päälle profeel ananasjogun ja joskun kippaan sekaan vähän jotain kuitupitoista, leseitä tai allbrania. Usein myös pakastemarjoja. Kyllä maistuu

Rahkani syön joko ananasten kanssa tai sitten jonkun mehun kera. Hyvä mehu on imo esim. Juissin sitruunalime, maistuu vähän siltä valion sitruunarahkalta ja voihan sitä modata siitä vielä eteenpäin (sokeri jne...)

Mä en nyt ymmärrä miksi kukaan tekisi näin

E: niin voin mä jotain muutakin sanoa tähän kuin vain kuittailla :-D itse syön rahkani aina hedelmien kanssa, tai viimeiset pari kk olen moista vaivaa nähnyt. Mitä nyt hedelmää sattuu olemaan - kiiviä, omenaa, mandariinia/appelsiinia, päärynää.. Joskus kippaan vielä päälle profeel ananasjogun ja joskun kippaan sekaan vähän jotain kuitupitoista, leseitä tai allbrania. Usein myös pakastemarjoja. Kyllä maistuu

oliks se gillianne kenen herkkureseptiin meni just se ehrman+ tilliöljytonnari+ sipulia, valkosipulia jm. mä oon lisannu sinne vielä kevätsipulia, tuoretta tillia jm yrttejä maun mukaan ja eiku ruisleivälle :kuola:

oliks se gillianne kenen herkkureseptiin meni just se ehrman+ tilliöljytonnari+ sipulia, valkosipulia jm. mä oon lisannu sinne vielä kevätsipulia, tuoretta tillia jm yrttejä maun mukaan ja eiku ruisleivälle :kuola:

Ihan tosi?? En osaisi millään kuvitella yhdistelmää rahka&tonnikala. Tai ylipäätänsä rahka ja jokin suolainen... Kokeilin kerran itse rahkaa ja jauhelihaa eikä se kyllä herkkua ollut... Mutta jos jotkut tykkää niin kai se sitten on ihan mahdollista! Rohkeana päivänä voisin ehkä joskus myös kokeilla niin tiedän olla jatkossa kommentoimatta :lol2:

Viime aikoina oon kipannu ehramia naamariin ananaksen ja appelssiinin kanssa :kuola:

Eli 1 ehram ja sekaan pieni purkki ananasta tai 1 appelssiini (mielluiten pilkottuna:D ).. Joskus tulee isompaan satsiin laitettua molempia.. jeejee partyparty. On ne elämän pienen ilot hienoja.

Sama mulla ja välillä pakastemarjojen kans.

On se kivaa, kun voi jälkkärin syödä lounaaksi:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom