Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Neäh,Sekottaa 250g maitorahka nja saman satsin tonnikalaa,siinä kunnon tapa vetää niitäkin.Suht ok,tosin vähän oudon tuntuista:thumbs:
Mä en nyt ymmärrä miksi kukaan tekisi näin
E: niin voin mä jotain muutakin sanoa tähän kuin vain kuittailla :-D itse syön rahkani aina hedelmien kanssa, tai viimeiset pari kk olen moista vaivaa nähnyt. Mitä nyt hedelmää sattuu olemaan - kiiviä, omenaa, mandariinia/appelsiinia, päärynää.. Joskus kippaan vielä päälle profeel ananasjogun ja joskun kippaan sekaan vähän jotain kuitupitoista, leseitä tai allbrania. Usein myös pakastemarjoja. Kyllä maistuu
oliks se gillianne kenen herkkureseptiin meni just se ehrman+ tilliöljytonnari+ sipulia, valkosipulia jm. mä oon lisannu sinne vielä kevätsipulia, tuoretta tillia jm yrttejä maun mukaan ja eiku ruisleivälle
Viime aikoina oon kipannu ehramia naamariin ananaksen ja appelssiinin kanssa
Eli 1 ehram ja sekaan pieni purkki ananasta tai 1 appelssiini (mielluiten pilkottuna:D ).. Joskus tulee isompaan satsiin laitettua molempia.. jeejee partyparty. On ne elämän pienen ilot hienoja.