Rööki

Ei ole koskaan tarvinu lopettaa kun en ole aloittanutkaan. Tiesittekö että nikotiini käyttää kokaiinin kanssa osittain samoja resepsoreita aivoissa ja nyt UK:ssa on kehitetty rokote joka 90% tukkii nikotiini/kokaiini resepsorit niin että ne molekyylit ei pysty kiinnittymään ja silloin ei myöskään saa siitä mielihyvää,mut toi rokote on vähän kyseinalainen enkä sitä omille lapsille jos olis antais,koska kukaan vanhempi ei ole lapsille mikään jumala joka määrää mistä aineesta ne tulevaisuudessa saa nauttia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsellä n. 7 vuotta takana "tupakkalakkoa". Sitä ennen meni aski
punaista Marlboroa päivässä.
Jostain kumman syystä joka toisella kapakkakierroksella jonka tekee tulee poltettua se askillinen :confused:

Pitäisi varmaan ottaa itseään niskasta kiinni :whip:

Kolme päivää nyt röökittä.. :worship:
On kyllä tosi vaikeaa. Ei pysty edes kuvittelemaan tuoppia kädessään. Kaksi viikkoa on aiempi ennätykseni. :D

"On vaikea pedagoginen ongelma keskustella nuuskan terveysriskeistä, kun suurin osa vertailuista tupakkaan päätyy nuuskan eduksi.

Nuuskankäyttäjien syöpäkuolleisuudessa kokonaisuudessaan ei tunnu olevan eroa tupakoimattomiin."

-Suomen Hammaslääkäriliitto

siinä pari hyvää syytä käyttää nuuskaa jos itseään aikoo nikotiinilla 'myrkyttää'.

minä käytän biittiä satunnaisesti, jos joku tuttu on laivalle lähdössä niin pyydän häntä ehkä tuomaan tornin tai puolikkaan. sitten kun on biitit loppu niin pari kuukautta taukoa ja sitten uudestaan odottamaan jos joku tuttu olisi laivalle lähdössä.

nimim. biititön vuosi (tähän mennessä ;) )

Originally posted by mass
"nikotiininhimo" siirtyy pois röökistä, purkkaan tai biittiin. nykyään ei tee röökiä mieli ollenkaan.

Mulla taas meni niin päin että himo siirty nuuskasta pois. Tupakkia tulee joskus polteltua, ja ku lähtee ryyppäämään niin ostan pikkuaskin (kerran kuussa ehkä).

Originally posted by Mike
Mä olin 28v polttamatta kunnes huomasin että rööki on oiva apu dieetillä.

------------------------------------------------------------------------------
Joo kyllä aski tupakkaa vastaa aina yhtä levyä efukkaa,
1 parhaista dietti valmisteista.:worship:

Originally posted by vitvall
"On vaikea pedagoginen ongelma keskustella nuuskan terveysriskeistä, kun suurin osa vertailuista tupakkaan päätyy nuuskan eduksi.

Nuuskankäyttäjien syöpäkuolleisuudessa kokonaisuudessaan ei tunnu olevan eroa tupakoimattomiin."

-Suomen Hammaslääkäriliitto

siinä pari hyvää syytä käyttää nuuskaa jos itseään aikoo nikotiinilla 'myrkyttää'.

Nuuskan terveysvaikutuksia saadaan edelleenkin pienennettyä käyttämällä ruotsalaista nuuskaa(ahvenanmaalaiset on myrkkyä!). Myös hyvä suuhygienia on todella tärkeää(paras sairauksien ehkäisy).

Kovemmissa kyykkysarjoissa huomaa kyllä, että on tullut polteltua... Oon pitkään aatellut siirtyä nuuskaan tai vaikka lopettaa koko nikotiinin kanssa peuhaamisen.

Mulla menee keskimäärin iso aski röökiä dokatessa, joskus vähän enemmänkin.

Yksi frendi muuten väitti lukeneensa jostain lääketieteellisestä julkaisusta, että on ihan yhtä haitallista polttaa aski röökiä viikossa kuin aski joka päivä. Itse on tota jotenkin vaikea uskoa, mutta silti se huolettaa :confused: vaikken nyt ihan joka viikko vedäkään viinaa.

Originally posted by Zonked
Mulla menee keskimäärin iso aski röökiä dokatessa, joskus vähän enemmänkin.

Yksi frendi muuten väitti lukeneensa jostain lääketieteellisestä julkaisusta, että on ihan yhtä haitallista polttaa aski röökiä viikossa kuin aski joka päivä. Itse on tota jotenkin vaikea uskoa, mutta silti se huolettaa :confused: vaikken nyt ihan joka viikko vedäkään viinaa.

Lopettaisitte poijjaat vielä hyvien kelien aikana. Naapuri kertoi valkotakkisen luona käynnin jälkeen saaneensa keuhkosyövän uusimisen takia kokonaisen kuukauden elinaikaa. Tietty pieni mahdollisuus olisi, että elämä jatkuu kauemminkin, mutta niin surullista naamaa ei haluaisi enää nähdä. Vetää iloisemman miehenkin vakavaksi. :itku:

Originally posted by baarikello
Lopettaisitte poijjaat vielä hyvien kelien aikana. Naapuri kertoi valkotakkisen luona käynnin jälkeen saaneensa keuhkosyövän uusimisen takia kokonaisen kuukauden elinaikaa. Tietty pieni mahdollisuus olisi, että elämä jatkuu kauemminkin, mutta niin surullista naamaa ei haluaisi enää nähdä. Vetää iloisemman miehenkin vakavaksi. :itku:

No perkele kyllä pitäisi, mutta kun ne savukkeet on hemmetin herkullisia... Ei tupakkaa poltellessa oikein tiedä pitäisikö :itku: vai :lol2: .

edit. ainoa järkevä keino mulle lopettaa olisi lopettaa dokaaminen, niin ei tarttisi röökatakaan.

Originally posted by MuayThai
Ei ole koskaan tarvinu lopettaa kun en ole aloittanutkaan. Tiesittekö että nikotiini käyttää kokaiinin kanssa osittain samoja resepsoreita aivoissa ja nyt UK:ssa on kehitetty rokote joka 90% tukkii nikotiini/kokaiini resepsorit niin että ne molekyylit ei pysty kiinnittymään ja silloin ei myöskään saa siitä mielihyvää

Lieköhän mulla nuo reseptorit syntymätukossa... Joskus nuorena kun tuli tupekkia kokeiltua niin olo oli kaikkea muuta kuin mielihyvän ruumiillistuma. Sen kokeilun jättäminen siihen on varmasti ollut yksi niitä parempia päätöksiä. Tai no, varmaan joka vuosi tulee kokeiltua yhdellä syöpäkääryleellä josko siitä sais jotain kiksejä, mutta eipä tunnu mulle "toimivan".

4 vuotta poltin ja kohta tulee 2,5 vuotta täyteen siitä kun lopetin. Lopetin kuin seinään enkä sen pahemmin himmaillut polttamista . Se oli vaan sellainen päähänpisto "että hei nyt vois lopettaa polttamisen" . :)

Monta kertaa olen kysynyt saman kysymyksen eri ihmisiltä, eli "MITÄ VITUN JÄRKEÄ ON POLTTAA?", enkä koskaan ole saanut yhtään vakuuttavaa vastausta. Voisiko joku nyt yrittää kertoa?

PS. Tsemppiä lopettaneille ja lakkolaisille, tyttöystäväni lopetti uutenavuotena, ja linja pitää. Olen ylpeä hänestä.

Originally posted by IR0N.
Monta kertaa olen kysynyt saman kysymyksen eri ihmisiltä, eli "MITÄ VITUN JÄRKEÄ ON POLTTAA?", enkä koskaan ole saanut yhtään vakuuttavaa vastausta. Voisiko joku nyt yrittää kertoa?
Sosiaalinen tapa, nautintoaine, breikki jne, joskus se vaan on kivaa!
Ei se nyt ole ainoa typerä tapa ihmisillä, esim mitä vitun järkeä on juoda kahvia, viinaa, katsoa telkkaria, pelata pleikkaria, kuunnella musaa, keskustella ja kysellä typeriä netissä?

Sponsored by Barclay

Olen polttanut 9 vuotta miinus parin vuoden breikki.

Vihreää killeriä menee n. 15 zipaletta/päivä,
baarissa huomattavasti enemmän.

Lopettaminen ois poikaa kunhan sais massiivisen hingun tehdä so?

Originally posted by Peetu
koskaan en ole polttanut, enkä polta!

Veit sanat suustani! Samalla tavalla täsä jatketaan.

:worship:

Röökin poltto on jokaisen oma asia joka ei kuulu muille. Varmaan kaikilla joku pieni pahe on.

Originally posted by Phat

Ei se nyt ole ainoa typerä tapa ihmisillä, esim mitä vitun järkeä on juoda kahvia, viinaa, katsoa telkkaria, pelata pleikkaria, kuunnella musaa, keskustella ja kysellä typeriä netissä?

Aiheuttaako mikään em. asioista mm. keuhkosyöpää? Sisältääkö mikään em asioista triljoonia myrkky-yhdisteitä? Phatin kaltaisen vastauksen olen saanut monta kertaa, mutta MIKÄÄN em. asioista ei ole verrattavissa tupakkaan.

SE ON ITSE SAATANASTA!

Originally posted by Mike
Mä olin 28v polttamatta kunnes huomasin että rööki on oiva apu dieetillä.

Voi olla! Itse olen tyytynyt nuuskaan (kehkoja pakko säästää kun kilpailee kestävyyslajeissa) mutta epäilen vielä nuuskan vaikutusta dieetiin. No, ainakin se hermoja lepyttää, rauhoittaa oloa/mieltä ja menee joskus "päähänkin" vähän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom