Rööki

onko muita viisaita röökaamisen lopettaneita ku mä ja vauhti
:D ?mulla kolmas kuukausi lakkoa menos(4v. takana) ja nyt jo havainnut varsinkin aamuisin ku ei tartte enää yskiä kilon tervalimapaska-palloa bussipysäkille.Ja rapuissa ei enää hengästy vasta kun kolmannella askelmalla.:jahas:
aluksi painokin nousi viitisen kiloa ku söi röökin sijasta kokoajan jotain mut nyt se on lähteny ku on alottanu vähän niinku kesädieetin.aski päiväs tais mennä parhaimmillaan,eli rahaakin säästyny.muita yhtä kovia jätkiä ku me?:evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mä lopetin aika tarkkaan vuosi sitten. kiloja (=läsää) tuli loppukesään mennessä noin 5, jolloin alotin puntin vääntämisen enemmän tosissaan. sen jälkeen paino on noussu mut läski vähentyny.

nicorettea meni aluks rutkasti, ja biittiä sillon tällön. suosittelen, sillä sillon "nikotiininhimo" siirtyy pois röökistä, purkkaan tai biittiin. nykyään ei tee röökiä mieli ollenkaan.

No minä olen niin tajuttoman viisas, melkein guru, etten koskaan kunnolla aloittanutkaan. Ehkä pahimmillaan meni aski kolmessa päivässä kun töissä tuli polteltua, siinä sitten kun alkoi tehdä mieli polttaa kotonakin "yks vaan aamulla ja illalla", päätin lopettaa. Eihän tuo vielä siinä vaiheessa vaikeata ollut, mutta saatan kuvitella että on vaikeuksia päästä tavasta eroon jos on pitempään poltellut askin päivässä.

tai sitten lopettaa -heti kerrasta poikki- systeemillä.pahinta tuskaa kestää abaut kolme-neljä päivää mut sitten on jo paljon helpompi olla.koitin kerran aikasemmin lopettaa nicoreten inhalaattorilla mut vierotusoireet vaan pitkittyi...ja sit mä ratkesin taas kun olin vähä viihteellä:kippis1:

Kuudes tervaton päivä menossa kymmenen vuoden savutuksen jälkeen. Nicotinell lievittää mukavasti aamuäreyttä ja loput kiukut yritän kanavoida painavien punnusten nosteluun.

Yllättävän helppoa on ollut, kenties juuri tuon lakritsinmakuisen ihmelääkkeen ansiosta.

Toinen päivä lakkoa menossa.Tätä ennen 5 vuotta tupakointia, loppuaikana vietiin jo reilua askia päivässä. Ei enää haluttanutkaan röökiä kun sai suurinpiirtein oksentaa terva-veri-räkä-paska-möykyn muutamana aamuna peräkkäin.

Originally posted by Mike
Mä olin 28v polttamatta kunnes huomasin että rööki on oiva apu dieetillä.

Kokeile röökin sijasta nuuskaa. Huomattavasti siistimpi vaihtoehto. Ei jätä pahaa hajua eikä pilaa hapenottokykyä mikä tekee siitä suositun urheilijoiden piirissä. Mustakin tuli paljon rennompi jätkä kun aloin käyttää:thumbs:. Yks biitti kestää kauemmin kun rööki ja tulee halvemmaksikin.

Paras olis tietty jos ei vetäis kumpaakaan.
:)

Originally posted by Jortsu
Aika vanhana aloitit polttamisen, meinaatko että jää vain dietille?

Aski / viikko menee. Kai sitä töissä tulee polteltua jatkossakin.
2 pappaa on kuollut keuhkosyöpään, joten ennusteet ei kovin hyvät ole, ei tässä ainakaan liiemmin polttoa lisäillä.

Mulla toi tupakointi alko vaivattomasti 12-vuotiaana tyyliin aski 3-4 päivässä, siitä se meni sitten vuosien mittaan sellaseen aski päivässä, 2 perjantaina ja lauantaina- sauhutteluun.

Nyt oon ollu vuoden jo "lakossa" eli aina välillä kun kavereiden kans on viihteellä nii tulee poltettua, ehkä kerran kuussa yhtenä päivänä yks aski.Näin oon ihan tyytyväisenä pysyny, eikä oo tehny tupakkaa selvin päin mieli.:D

Pisin yhtämittanen jakso polttamatta tais olla sellaset 6kk.Lakon suoritin kerrasta poikki-menetelmällä, joka on myös ainoa joka toimii.

Muistakaa sitten kaikki tupakkalakkoilijat, että se 7. vuosi on yleensä se vaikein.

Nikotiinia menee nuuskan muodossa jonkinverran. Tupakkaa nykyisin todella harvoin. Nuuskaa kuluu yleensä siten , että pötkö muutaman kuukauden välein ja sitten kun se loppuu(kest.1kk) niin ollaan taas ilman jonkun aikaa.

Tulihan tuossa yli 15 vuotta sauhuteltua. Pidempään meni jo puoltoista askia per päivä, mutta lopultaan sain otettua itseä niskasta kiinni, nyt 2 vuotta ja 2 kk ilman, yhtään röökiä en ole tänä aikana vetänyt, no eipä tee pahemmin mielikään.
Tupakoitsijoille voinen mainita että on meinaan melkoisen karseita nuo keukotaudit kuten esim. COPD. Tiedän sen kun joudun sivusta seuraamaan.

eipä tule tupakkaa polteltua. oon ajatellut sen niin, että jos haluan terveyttäni turmella, niin haluan siitä "palkaksi" myös jotain efektiä. tupakassa ei lähde kuin terveys.

erilaiset huumausaineet ja alkoholi pienissä määrin ovat siis järkevämpi vaihtoehto. IMHO.

Nyt oon ollu n. 3 vko polttamatta kauheesti. Nuuskaa menee
kiekko 2-7 päivässä. Helpottaa kyllä kummasti ku ei halua sitä
nikotiinia tupakasta. Nuuskassa ku ei oo mitään sosiaalista
juttua. 4 ja ½ kiekkoa jäljellä, ku ne loppuu ni koko nuuskatouhu
loppuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom