Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaloreista ei tietoaakaa, ei oo tullu laskettua vielä mutta kyllä tota apetta tulee ahettua naamarii ihan tarpeeksi ja silti en käy vääntääs torttua joka päivä vaan jotn n.3päivän välein, tuleepahan kunnon syvyyspommittajaa sitte kerralla, ei tuu naapureillekkaa epäillystä että kuka on nyt vessassa. Teil ketkä käy sitä ruskeeta jötöä vääntääs sinne veskii on jotaa pakis sekasin :DKyllä mä hieman olen sitä mieltä että nopea aineenvaihdunta on yhteydessä siihen wc:ssä juoksemiseen. Ja kyllä sieltä tulee ihan kunnon jöötiä! Mitkäs on muuten poijjaan päiväkalorit, meinaan mulla on sellaset 3500 luokkaa/pvä. Kyllähän mäkin paskoisin kerran viikossa, jos joisin kupin kahvia ja polttaisin askin tupakkaa päivässä.
Laskes huvikses kaloris. Voin nimittäin sanoa sulle, että yllätyt kuinka vähän syöt. Veikkaatko et niillä joilla suoli toimii jatkuvasti olisi pakissa jotain sekaisin? Itse väittäisin juuri toisin päin. Mitä enemmän on ummetusta sitä enemmän on jotain feeluu siellä. Niillä joilla heittää ripulille tai suoli skulaa on todettu esiintyvän huomattavasti vähemmän paksusuolensyöpää kuin ummetusta kärsivillä. Ja jos syöt ku hevonen ja paskot 3 päivän välein täytyy äijällä olla kilometrin pituinen suoli!Kaloreista ei tietoaakaa, ei oo tullu laskettua vielä mutta kyllä tota apetta tulee ahettua naamarii ihan tarpeeksi ja silti en käy vääntääs torttua joka päivä vaan jotn n.3päivän välein, tuleepahan kunnon syvyyspommittajaa sitte kerralla, ei tuu naapureillekkaa epäillystä että kuka on nyt vessassa. Teil ketkä käy sitä ruskeeta jötöä vääntääs sinne veskii on jotaa pakis sekasin :D
Aivan oikein. Ja kyse on myös kulutuksesta. Leireillä energiankulutus on kova ja tällöin saatu energia (eli syöty ruoka) lähestulkoon kokonaan menee siihen kulutukseen ei jää siis paljoa paskottavaa. Itsekin dieetillä huomasin saman. Kun kulutus oli todella kovaa ja mentiin miinuskaloreilla, ei tarvinnut paskoa kuin kerran tai kaksi päivässä. Keho käytti kaiken ravinnon. Mutta se kerran 3 päivään paskominen ilman todella kovaa kulutusta kertoo aineenvaihdunnan totaalisesta seisahtumisesta. Nykynuorethan on näitä laihoja läskejä, jotka laihduttaa olemalla syömättä. Lihakset katoaa, mutta läski jää. Ollaan laihoja, mutta samalla läskejä... Käydään varmaan kerran kuussa paskalla.Kyllä ite kanssa veikkaisin että jos aineenvaihdunta on nopea niin tarvii käydä useammin paskalla. Ite tulee normi päivinä käytyä 2-3 kertaa ja yleensä vähintää kerran päivässä. Intissä ollessa leireillä saatto kyllä selvitä parikin päivää paskomatta.
Eiks vain kerran päivässä paskojilla ole aineenvaihdunta lähestulkoon seis? Mulla ainakin paska lentää lähes aina just syömisen jälkeen ja aterioita tulee siis useita päivän aikana. Käyn siis täysistunnolla 2-4 kertaa per päivä.
Siis mulla on aina toiminnu suoli..hmm..miten sanois...tälläin hitaast, syön vaikka miten tahansa ja paljo tahansa ni ei mulla vaan sitä tavaraa valu ulos ku 2-3päivän välein, pitää joskus huvikkei laskee paljo tulee kaloreita päivässä suunillei. En tiiä oisko tää mittää ummetusta ku ei oo ees paskahätää, jos paskahätä tulee ni kyllä sitä tavaraa uloski sillo tulee eikä jää sinne oottelee parempii päivii.Laskes huvikses kaloris. Voin nimittäin sanoa sulle, että yllätyt kuinka vähän syöt. Veikkaatko et niillä joilla suoli toimii jatkuvasti olisi pakissa jotain sekaisin? Itse väittäisin juuri toisin päin. Mitä enemmän on ummetusta sitä enemmän on jotain feeluu siellä. Niillä joilla heittää ripulille tai suoli skulaa on todettu esiintyvän huomattavasti vähemmän paksusuolensyöpää kuin ummetusta kärsivillä. Ja jos syöt ku hevonen ja paskot 3 päivän välein täytyy äijällä olla kilometrin pituinen suoli!
Kyllähän se näin on. Voisi jopa sanoa, ettei sillä ole kalorien kanssa mitään tekemistä miten usein paska lentää. Sillä on jonkin verran merkitystä miten paljon syö ja mitä syö. Tosin vaikket syö mitään, joudut silti juoksemaan paskalla. Kaikki uloste ei ole jätettä syödystä ruoasta, vaan siinä on myös bakteereja, limaa ja kuolleita soluja yms. Joistakin ruoista tulee enemmän jätettä. Kaikki kalorit ainakin suurin piirtein ruoasta otetaan talteen, eikä se ylimääräinen perseestä ulos valu.Kaipa tuo paskan määrä riippuu aika pitkälti siitä kuinka kuivaksi suoli vetää köntsät ja mitä tulee päivän mittaan syötyä. Jos kasviksia ja muuta energiaköyhempää kamaa tulee lapattua kitusiin keskivertoa enemmän, niin kaipa sitä torttuakin piisaa. En usko että esimerkiksi kolmesta perunasta ja yhdestä naudan fileestä ei eri ihmiset kovinkaan suuria eroja pysty paskan määrään taikomaan, mikäli ruuansulatuselimistö toimii normaalisti.
Viritän niille ansan...
noin
Se pitäis just saaha jotenkii levitetyy ryyberin poskia ja sitte hinkkailla sitä, ei voi onnistua normaalilta ihmiseltä.Testasin muuten tuota seisaalteen pyyhkimistä (varmuuden vuoksi kuitenkin vasta oikean, istualteen tehdyn pyyhkimisen jälkeen), ja täytyy sanoa, että aika käsittämättömältä tuntuu ajatuskin, että tuollaisesta asennosta voisi pyyhkiä. Pitäs olla kolme kättä että sais pidettyy pakarat loitolla ja sitten vielä pyyhittyä :jahas: