Pyyhkiminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppae
  • Aloitettu Aloitettu
Oisko kellään linkata sitä paintilla piirrettyä sarjista missä se paska tippuu sinne pönttöön ja vesi roiskahtaa perseeseen? Ihan huippu :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko muuten kellään, niin kuin mulla tapana heittää muutama arkki vessapaperia pöntön pohjalle (n.s "roiskesuoja") ennen suoritusta? On muuten ikävä fiilis kun pökäle polskahtaa veteen ja lähettää pienen vesipylvään suoraan aukinaiseen anaaliin.

Siis totta kai!

Yleensä aina ennen suoritusta pistän sen pari arkkia pönttöön, eli ns. vaimentimen. Sitten vaan alottaa sorvaamisen, eikä kastu perse eikä mitkään sillä kusen ja veden sekotuksella. :)

Myös kylälleissä yms. paikoissa missä käy paskalla, on hyvä käyttää vaimenninta. Joskus nimittäin voi joutua kiusalliseen tilanteeseen, kun paskalla ollessa pökäleet putoilevat pönttöön, pitäen samalla kovan, "plumps" äänen, joka kuuluu vessasta kilometrien päähän.

Vieraissa on kuitenkin oltava varovainen et ei käytä liikaa paperia vaimentimeen koska pöntön tukkeutuminen on silloin erityisen noloa. Ennemmin tai myöhemmin kuitenkin selviää kuka on vastuussa siitä että vessanharja on täynnä paskaa kun on hiki hatussa yrittänyt pilkkoa pökäleitä.

Yleensä aina ennen suoritusta pistän sen pari arkkia pönttöön, eli ns. vaimentimen. Sitten vaan alottaa sorvaamisen, eikä kastu perse eikä mitkään sillä kusen ja veden sekotuksella.
Käytän kans tota "vaimenninta" mut kerran jysäytin sellasen syvyyspommin, ettei paljon paperit auttanu vaan perse kastui silti. Oon erityisen ylpeä, että onnistuin siinä. Voiko kovin moni sanoa tehneensä saman??!

Vieraissa on kuitenkin oltava varovainen et ei käytä liikaa paperia vaimentimeen koska pöntön tukkeutuminen on silloin erityisen noloa. Ennemmin tai myöhemmin kuitenkin selviää kuka on vastuussa siitä että vessanharja on täynnä paskaa kun on hiki hatussa yrittänyt pilkkoa pökäleitä.

Mulla on kaks kertaa käyny vähän noin. :hyper:
Molemmat hetket kuuluu parhaimpiin elämäni muistoihin. :david:

Mutta jos vierasvessassa pelkää sen molskahduksen kuuluvan, niin miten ne muut äänet sitten? Esim jossain ylioppilasjuhlissa tulee syötyä, maha sekaisin ja vessoihin on jono. Yleensä ne on sellaisia kaakelihelvettejä ja oven ulkopuolella on pelkkiä sukulaisia jonossa. Siinä sitten yRRRRRittää olla hiljainen.

Tota molskahdus-ääntä ehkä vielä ärsyttävämpi on se kaikuminen. Onko kellään mitään hyvää vinkkiä, miten ton kaikumisen pystyisi välttämään?:D

Tota molskahdus-ääntä ehkä vielä ärsyttävämpi on se kaikuminen. Onko kellään mitään hyvää vinkkiä, miten ton kaikumisen pystyisi välttämään?:D
Kannat tyhjiä kananmunakennoja aina mukanasi mihin ikinä menetkin, niillä vuoraat vessan seinät hädän hetkellä. Tee elämästäsi juhlaa. Kuolonkorahduksia muistuttavat taistelun äänet ja kaksintaistelun häviäjän alistumisen osoittavat seinistä kimpoavat loiskahdukset eivät enää koskaan kulkeudu juhlaväen korviin. Ole voittaja! Nämä kulkevat mukana tietysti sukkahousuissa!;)

Onko kellään mitään hyvää vinkkiä, miten ton kaikumisen pystyisi välttämään?:D

Ripusta verhoja seinille tjtn. Tekstiilit estää kaikumista.

Edith

Widowmaker ooks onnistunu välttään pukamia? Itekki viihtysin istuskellen ja lueskellen pitemmänki aikaa, muttei uskalla ku saattaa pian valahtaa peräsuoli ulos.

Viimeksi muokattu:
Oisko kellään linkata sitä paintilla piirrettyä sarjista missä se paska tippuu sinne pönttöön ja vesi roiskahtaa perseeseen? Ihan huippu :)
Siinähän se :)

398976.jpg

Onko muuten kellään, niin kuin mulla tapana heittää muutama arkki vessapaperia pöntön pohjalle (n.s "roiskesuoja") ennen suoritusta? On muuten ikävä fiilis kun pökäle polskahtaa veteen ja lähettää pienen vesipylvään suoraan aukinaiseen anaaliin.
Jep.

Itse ainakin kusen aina ennen ponnistusta, niin sitä sitten oltaisiin perse kusesta märkänä ilman tuota mainitsemaasi roiskesuojaa.

Ei se paska huulilla ole koko aikaa. Mulla ainakin tulee aluksi semmonen alkupaska, suurinosa varmaan hädästä. Sitten menee jonkun aikaa kun suoli kuljettaa seuraavan satsin ponnistusvaihetta varten hollille ja miksi ei lukisi hyvää kirjaa tai lehteä siinä ihan rauhassa. :)

Hmm, itse olen ollut aina näitä hätäpaskaihmisiä ja teen tekoni yhdellä jysäyksellä. Ikävä kyllä aina joskus käy sitten niin, että housuja ylös kiskoessa huomaa, että nythän on uudestaan hätä. Varsinkaan duunissa ei sitten kehtaa alkaa heti uudelle istunnolle.

Minä pidin Thaimaalaisista vessoista (jos niissä oli paperia), kun veden pinta oli huomattavasti ylenpänä kuin Suomessa, joten loiskumisefektit olivat vähäisiä.

Ripusta verhoja seinille tjtn. Tekstiilit estää kaikumista.

Edith

Widowmaker ooks onnistunu välttään pukamia? Itekki viihtysin istuskellen ja lueskellen pitemmänki aikaa, muttei uskalla ku saattaa pian valahtaa peräsuoli ulos.

Kerran ollut pukamat mulla, mut siitäki on aikaa joku 10v. Vittumaisia ne kyllä on.

Kyllä on pitkiä istuntoja toisilla.

Oma suoli toimii hyvin ja nopeasti eli kyllä kolmessa minuutissa on paskat pytyssä ja perse pyyhittynä. Paskalla tulee käytyä kerran päivässä ja aika tasan tarkkaan joka kerta samaan aikaan, seitsemän hujakoilla aamulla. Hyvä istunto käy melkein uskonnollisesta kokemuksesta, sen verran hyvää tekee.:rock:

Itse en pidä aamupaskalla käymisestä, tulee jotenkin liian löysää tavaraa..yleensä tulee väännettyä päivän tortut siinä 14-15 paikkeilla iltapäivällä.

Eiks vain kerran päivässä paskojilla ole aineenvaihdunta lähestulkoon seis? Mulla ainakin paska lentää lähes aina just syömisen jälkeen ja aterioita tulee siis useita päivän aikana. Käyn siis täysistunnolla 2-4 kertaa per päivä.

Eiks vain kerran päivässä paskojilla ole aineenvaihdunta lähestulkoon seis? Mulla ainakin paska lentää lähes aina just syömisen jälkeen ja aterioita tulee siis useita päivän aikana. Käyn siis täysistunnolla 2-4 kertaa per päivä.

Minkälaisia papanoita sieltä tulee jos käy 4 kertaa päivässä joka päivä paskalla? :D Kyllä itsellä tahti on enneminkin 1-2vrk välein pari kunnon torpedoa putkeen kuin että käydään vähä väliä punnertamassa papanoita vähän sinne pöntön pohjalle :D Mielestäni aineenvaihdunta ja suolenrullausnopeus ovat kyllä eri asioita.

mä en käy edes päivittäin, ehkä n.3päivän välein :D

Minkälaisia papanoita sieltä tulee jos käy 4 kertaa päivässä joka päivä paskalla? :D Kyllä itsellä tahti on enneminkin 1-2vrk välein pari kunnon torpedoa putkeen kuin että käydään vähä väliä punnertamassa papanoita vähän sinne pöntön pohjalle :D Mielestäni aineenvaihdunta ja suolenrullausnopeus ovat kyllä eri asioita.
Kyllä mä hieman olen sitä mieltä että nopea aineenvaihdunta on yhteydessä siihen wc:ssä juoksemiseen. Ja kyllä sieltä tulee ihan kunnon jöötiä! Mitkäs on muuten poijjaan päiväkalorit, meinaan mulla on sellaset 3500 luokkaa/pvä. Kyllähän mäkin paskoisin kerran viikossa, jos joisin kupin kahvia ja polttaisin askin tupakkaa päivässä.

Törmäsin tuolla maakuntamatkalla taannoin seuraavanlaiseeen tapaukseen: Olin menossa huoltoaseman saniteettitiloihin täysistunnolle ja satuin repäisemään kahdesta kopinovesta auki tietenkin sen väärän: Joku paikallinen vatsakas sankari oli juuri pytyllä pyyhkimässä hanuriaan etukautta! Vaikka läväytin dörtsin pikavauhdilla kiinni ehdin kyllä havaita, ettei äijä ollut tattia kuivaamassa, oli meinaan handu kyynärvartta myöten kassien välissä.
Sanokaa nyt seisaaltaan pyyhkijät, että tuokin on joku ihan yleinen käytäntö teidän piireissä.

Älkääkä kysykö miksei kopin ovi ollut lukossa. Varmaan kaveri olisi seuraavaksi kysynyt tyylipisteitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom