Pyyhkiminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppae
  • Aloitettu Aloitettu
Teitkö sen siis niin että rullasit telineestä paperia pönttöön ja kun vedit vessan, niin rulla tyhjeni vinhasti pönttöön? :D

Ei kai kokonainen rulla pönttöön mene? :O Siis könttinä.

En mä nyt kotona niin tee. Ala-asteen juttujahan toi oli, että tungetaan koko paperirulla pönttöön. "Hylsy" lisätty.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nythän on tosiaan niitä vessanpönttöön heitettäviä hylsyjä.

Sen verran paljastan että olen kokeillut sitä että "viritetään" wc-paperirullan pää pönttöön (vähän kuin konekiväärin panosvyö :D ) ja vedetään pönttö ( = liikkuvat taakse ja automaattitulitus).

Ei toiminut kunnolla. :(

Mä oonkin aina ihmetellyt miten yleiset vessat voivat olla niin monella tapaa täynnä paperia tai paskaa pytystä kattoon. Tässä ketjussa esiintyvät luovuudenosoituksetkin ovat varmaan vaan jäävuoren huippu.

Eikös Saksassa tms. maissa ole pytyssä semmonen hylly tms. johon se paskalortti mäjähtää? Mietin aina että varmaan kiva pestä sitä pyttyä, mutta ehkä Saksalainen insinöörityö näyttää taas kyntensä ja sielläpäin vessasta tullaan ulos kuivin persposkin, kun jööti ei osu suoraan veteen.

Ollaan muuten ihmetelty tätä "muutamia" kertoja siellä vierraillessa. Onko tää nyt sitten se oikee syy? Mielummin kärsisin pienestä vaarantunteesta pöntöllä!

Onko sillä nyt niin väliä onko persereikä likainen? Se on persereikä. Siinä on pakaratkin suojelemassa ulkomaailmaa sen lialta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom