Pyyhkiminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppae
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo reikä lattiassa-systeemi on kyllä oma painajaiseni. Thaimaassa ollessani oli onneksi vessat ihan normaaleja, mutta harmikseni löytyi myös noita reikiä lattiassa. Bakteerikammoisena olin saada paskahalvauksen sellaisen nädessäni. Varsinkin kun lomaa oli vielä viikko jäljellä, salmonella iski keskellä yötä ja jollekin retkelle lähdettiin heti aamulla ja koko retken aikana normaalia vessaa sai hakea. Olin kuolla. Naiselle pelkkä pissiminen sellaiseen pieneen reikään on kidutusta. Tuo likaveden huljuttelu persreikään saa (edellisen postauksen hyvän opetusvideon tavoin) myös niskavillani nousemaan. Kyllä tuli kotivessaa ikävä. Siinä ei auta edes kokovartalodesinfektio, että pääsee yli moisesta koettelemuksesta. Jollakin ihmeen kaupalla sain pidäteltyä niin kauan, että löysin oikean vessan.

Eilen koitin seisoaalteen pyyhki...ei vittu....ei sillai voi pyyhkiä, levittää sitä jöötiä pitkin persposkia ja sit menee homma itkemiseks ku leviää ja leviää, lopuksi piti luovuttaa ja mennä suihkun kautta pois :( kyllä se kyykyssä pyyhkiminen vaan rokkaa paremmin.

Eilen koitin seisoaalteen pyyhki...ei vittu....ei sillai voi pyyhkiä, levittää sitä jöötiä pitkin persposkia ja sit menee homma itkemiseks ku leviää ja leviää, lopuksi piti luovuttaa ja mennä suihkun kautta pois :( kyllä se kyykyssä pyyhkiminen vaan rokkaa paremmin.

Ei helvetti, hajosin totaalisesti! Eipä siinä, ihailtavaa empirismiä! :D

Sumoasennolla suoriutuu. Teflonkakka :haart:

Mikään ei piristä päivää niin kuin vartin kakka :D istuen rauhassa pyyhkien.. aah hetken rauhoittuminen arki askareista/ päivän ainut oma aika siitä tulee NAUTTIA!!:thumbs:

komppaan mr finlandia..myös pidemmän istunnon jälkeen tulee sellainen raukea ja rento olo..tosin voi johtua siitä kun on kyköttänyt muna-asennossa pytyllä ja selaillut jotain hyvää paskalehteä :D

ite pyyhin niin monta kertaa etta olen varma etta mitaan ei jaa jaljelle, tasta johtuen paperilla saattaa joskus olla pienia maaria vertaki, ja helposti saattaa olla perse toiseen malliin kipeana taman perseen pyyhkimis/hinkkaus session jalkeen.

Itse koitin ensimmäisen kerran ns. Pillupuhelinta eilen, ja ei kyllä allekirjoittaneeseen iskenyt. Kyllä se paperi on paras keksintö!

Itse koitin ensimmäisen kerran ns. Pillupuhelinta eilen, ja ei kyllä allekirjoittaneeseen iskenyt. Kyllä se paperi on paras keksintö!
joo, mieki sitä testasin yhe kerran..oliha se joo kiva ku hanasta laitto paineet täysille, nykäsit "pillupuhelimen" päälle ni vittu vettä meni kaikkialle ympäri veskii, sitku sai sen tohottaa perseeseen ni räiski vaa ympäriinsä, kivaha oli lattioita siivota vedestä mis on paskabakteereita, oli muuten viiminen kerta ku käytin, paperi on parasta.

Vieraissa on kuitenkin oltava varovainen et ei käytä liikaa paperia vaimentimeen koska pöntön tukkeutuminen on silloin erityisen noloa. Ennemmin tai myöhemmin kuitenkin selviää kuka on vastuussa siitä että vessanharja on täynnä paskaa kun on hiki hatussa yrittänyt pilkkoa pökäleitä.
Varsinkin Ido-merkkisistä pienellä ja suurella huuhtelulla varustetuista wc-istuimista minulla on huonoja kokomuksia. Tuntuvat tukkeutuvan yllättävän helposti.

Nim. hattutemppu vuonna 2008

ite pyyhin niin monta kertaa etta olen varma etta mitaan ei jaa jaljelle, tasta johtuen paperilla saattaa joskus olla pienia maaria vertaki, ja helposti saattaa olla perse toiseen malliin kipeana taman perseen pyyhkimis/hinkkaus session jalkeen.

Itselläkin näin.. Ylipaljon vituttaa ku jossain yleisissä vessoissa on jtn 40 hiomapaperia vessapaperin sijasta nii kyllä tulee perse kipeeks.

En ny viittiny tehda talle omaa threadia niin niputetaan tanne taa kysymys. Taa on kusemiseen liittyva.

Kun te miehet kaytte kusella, avaatteko pelkastaan vetoketjun vai onko koko sepalus auki? Itse avaan koko systeemin niin etta lerssi roikkuu kunnolla housujen ulkopuolella. Jos munan vaan vetaa vetoketjun reiasta ulos ja kusee, muna tahtoo jaada hiukan "mutkalle" kun se on siina vetoketjun paalla ja sitten sinne jaa helpommin tippa joka sitten valuu kalsareihin myohemmin -> ei hyva. Ei tietty tapahdu aina, mutta aina varmuuden vuoksi avaan koko sepaluksen ja annan koko komeudelle lisaa elintilaa ja samalla tuulettuu kivasti.

Kyllä minä ainaski nii että se lerssi otetaan poikkeuksetta sieltä yläältäpäin kätteen, eikä aleta ronklaamaan sitä mistään vetskarin reiästä, Jatkaisin kyselyä että kuinka moni muistaa nostaa sen renkaan siitä kannen alta? minä en ikinä ja sit ku se lerssin nahka on sillai "supussa" kun kusee, ni se koko rengas on aivan märkä(ja housut) ja sehän tietää ylimääräistä työtä, pitää pyyhkiä se vitu reunus:urjo:

Pyyhkiminen: Nostan oikeaa persposkea ja pyyhin oikealla kädellä kaksikerroin taitettua paperinpalaa käyttäen. Tämä asento levittää poskia toisin kuin kyykkyasento. Jalkovälistä on vaikea pyyhkiä kun rako on pieni ja vehkeet edessä. Tarkistan tavaran laadun ja sotkun määrän paperista joka pyyhkäisyn jälkeen. Lopuksi vielä sylkäisen paperiin ja viimeistelen kostealla.

Kuseminen: Vetoketju auki farkuista, verkkareitakaan ei lasketa nilkkoihin, lasketaan vain vähäsen. Kyllä se lerssi sieltä mahtuu suorana ulos, ellei käytä pillifarkkuja. Viimeinen tippa tulee kevyellä puristuksella ja pienellä heilautuksella.
...Niin ja reunus pitää TIETYSTI nostaa. Ei oo iso vaiva, mutta säästää paljon vaivaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom