Pyyhkiminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppae
  • Aloitettu Aloitettu
Leivotteko tai letitättekö te sitä paskaa jos kestää yli sen plumpsahduksen + tarvittavat pyyhkäsyt? Elttiä teette?

Tuo on kyllä jännä, ite aina tottunut siihen että pahintakin on joutunut vääntämään ja siivoomaan alle 10min. Vissiin aika perskohtasta. Heh

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eihän tommonen 40 min setti mitää jatkuvaa puskemista ole, välillä vähän huilataan ja sit taas mennään. Tosiaan synnyttämiseen kai sitä vois verrata...=)

Helvetti ku on nopeita paskojia. Mulla menee AINA minimissään 20 minsaa, yleensä n. 30-40 minsaa. Ilman lukemista on turha vessaan edes mennä.

Voi perkele sentään, muistan että lapsuudenkaveri oli kanssa tuollainen persreiänvenyttäjä. Ai että sitten vitutti välillä kun se lähti kesken leikkien paskalle kun tiesi että siinä menee vähintään se puoltuntia. Sori vaan, mut mun mielestäni tuossa on jotain homomaista jos tykkää venytellä sulkijalihasta noinkin kauan.

En mä silti homo ole vaikka tykkäänki paskantaa. Auttakaa ny joku, en mä ny varmaa ainoa ole? Toiset käyttää aikansa johku laittautumiseen tai muuhun mä käytän paskantamiseen. Elämä on valintoja.

Ihan normisettiä tosiaan jäädä siihen pöntölle istumaan pitemmäksikin aikaa kun on joku mielenkiintoinen lehti luettavana.
Toinen ääripää sitten taas talvi pakkasilla/kesällä pahaan itikka aikaan kyykkypaskat metässä, suurikin toimitus onnistuu helposti sekunneissa :)

Siinähän kuminauhakin löystyy ja suoli tulee ulos jos niin kauan istuu pöntöllä... 8D

Tuo on totta. Itse kun harrastin pidempään pömtöllä istuskelua, niin lopputulos oli se, että sain peräpukamia. Käytännössä pyllyyn alkaa sattumaan niin paljon, että sitä kiemurtelee lattialla. Viimeksi kun näin kävi, sain onneksi peräpuikon iskettyä reikään, ja johan helpotti. On ollut pakko rajoittaa pöntöllä istuskelua tuon peräpukamataipumuksen takia...

En mä silti homo ole vaikka tykkäänki paskantaa. Auttakaa ny joku, en mä ny varmaa ainoa ole? Toiset käyttää aikansa johku laittautumiseen tai muuhun mä käytän paskantamiseen. Elämä on valintoja.

Joo en mä nyt homoksi haukukaan, en vaan taida ymmärtää. Kerro, pidätkö sitä silleen huulilla koko ajan ja sitten vasta kun pääset Aku Ankan viimeiselle sivulle annat mennä, vai tuleeko aina pieni pätkä joka kappaleen jälkeen? Itellä kun hätä iskee päälle niin silloin mennään juoksujalkaa vessaan, hyvä kun ehtii housut saada nilkkoihin. Sen takia tuntuu hieman turhalta jäädä sinne lueskelemaan jotain lehteä.

Tiedätkö muuten paljonko sun paskomisesi tulee maksamaan työnantajalle menetetyn työpanoksen muodossa vuodessa?? :D

itse olen ihmetellyt että miten helvetissä kellään voi kestää puolta tuntia tai edes varttia paskantamisessa onko teillä sitten aina jotain ummetusta vai tykkäättekö istuskella siinä hautomassa sitä pökälettä pöntön päällä suorituksen jälkeen ennen pyyhkimistä ja pökeleen alashuuhtelua? Itsellä menee se 2min paskalla, minuutissa kyllä sieltä ropisee ne mitä on tullakseen sitten parit pyyhkäsyt ja valmis.

itse olen ihmetellyt että miten helvetissä kellään voi kestää puolta tuntia tai edes varttia paskantamisessa onko teillä sitten aina jotain ummetusta vai tykkäättekö istuskella siinä hautomassa sitä pökälettä pöntön päällä suorituksen jälkeen ennen pyyhkimistä ja pökeleen alashuuhtelua? Itsellä menee se 2min paskalla, minuutissa kyllä sieltä ropisee ne mitä on tullakseen sitten parit pyyhkäsyt ja valmis.
Paskalle on vaan niin kiva jäädä hengailemaan. Se tunnelma on jotenkin niin mukava.

Et ole homo. Ainakaan mä en ole vaikka paskalla tykkään istua helpostikin puol tuntia.
Itseasiassa käykää paskalla Mekan pyhän kiven päälle ennemmin kuin kokeilette panna mua. Väittäisin että onnistuu helpommin elävänä.

Joo en mä nyt homoksi haukukaan, en vaan taida ymmärtää. Kerro, pidätkö sitä silleen huulilla koko ajan ja sitten vasta kun pääset Aku Ankan viimeiselle sivulle annat mennä, vai tuleeko aina pieni pätkä joka kappaleen jälkeen? Itellä kun hätä iskee päälle niin silloin mennään juoksujalkaa vessaan, hyvä kun ehtii housut saada nilkkoihin. Sen takia tuntuu hieman turhalta jäädä sinne lueskelemaan jotain lehteä.

Tiedätkö muuten paljonko sun paskomisesi tulee maksamaan työnantajalle menetetyn työpanoksen muodossa vuodessa?? :D

Ei se paska huulilla ole koko aikaa. Mulla ainakin tulee aluksi semmonen alkupaska, suurinosa varmaan hädästä. Sitten menee jonkun aikaa kun suoli kuljettaa seuraavan satsin ponnistusvaihetta varten hollille ja miksi ei lukisi hyvää kirjaa tai lehteä siinä ihan rauhassa. :)

Onko muuten kellään, niin kuin mulla tapana heittää muutama arkki vessapaperia pöntön pohjalle (n.s "roiskesuoja") ennen suoritusta? On muuten ikävä fiilis kun pökäle polskahtaa veteen ja lähettää pienen vesipylvään suoraan aukinaiseen anaaliin.

On muuten ikävä fiilis kun pökäle polskahtaa veteen ja lähettää pienen vesipylvään suoraan aukinaiseen anaaliin.
Tämähän on lähes tavoitehakuista, parantaa pyyhintätulosta. Enemmän häiritsee se ennen kakkia sinne liruutettu pisu joka roiskuu sit jokapaikkaan. Itse vähän fiilispohjaisesti rakennan tuon yhden-kahden arkin pommisuojan

Onko muuten kellään, niin kuin mulla tapana heittää muutama arkki vessapaperia pöntön pohjalle (n.s "roiskesuoja") ennen suoritusta? On muuten ikävä fiilis kun pökäle polskahtaa veteen ja lähettää pienen vesipylvään suoraan aukinaiseen anaaliin.
Eihän tuossa nyt ole mitään järkeä. Jää se löpsähdys kokonaan väliin.

Heilauttaa vähän persettä juuri ennen kuin kanki on tippumassa, niin pötkä ikäänkuin tipahtaa "kyljelleen", tästä seuraa perseen kastuminen.

Se on muuten äärettömän ärsyttävää, kun joskus joutuu pyyhkimään märän perseen. Paperi ikävästi antaa periksi kastuessaan.

No joo kyl mä ymmärsin et toi homo heitto oli läppää...:D Mut kyl sitä paskaa tulee yleensä tasasesti koko ajan, tosin viimenen 10 minsaa menee sillai lukemisen merkeissä, kun tavallaan palautuu siitä suorituksesta ja varmistaa ettei ketään ole enään tulossa. Noista työnantajan menetyksistä en oo perillä, mut kylhän se melko paljon on.

Edit; Mä pistän kyl suojan oikeestaan aina. Ja sit kaikkialla muualla ku himas, pyyhkäsen paperilla pöntön reunat ennenku asettelen sen paperin sinne pöntön uumeniin molskahdus suojaksi.

Onko muuten kellään, niin kuin mulla tapana heittää muutama arkki vessapaperia pöntön pohjalle (n.s "roiskesuoja") ennen suoritusta?

On, mutta kotioloissa tuo "roiskesuoja" tulee laitettua myös pöntön pohjaan mahdollisesti jäävien jarrujälkien välttämiseksi:D
Niin ja kyllä sielä veskissä tulee itselläkin istuskeltua helposti se 10-20min.

Itse kuulin tuosta roiskesuojasta vasta armeijassa, joten kyllä sekin paikka näköjään jotain opetti:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom