Pyyhkiminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppae
  • Aloitettu Aloitettu
seisaaltaan pyyhkiminen ihan yhdellä kädellä,senkun tunkee sen paperikäden persposkien väliin
Luulis et jää aika rapaseks. Eipä oo tullu kokeiltua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä onnistuu seisaaltaan pyyhkiminen ihan yhdellä kädellä,senkun tunkee sen paperikäden persposkien väliin ja pyyhkii. easy-mode?

Kyllähän se laihoilta ja lattaperäisiltä onnistuu. Mie vaan en ainakaan halua, että mun käsi on siellä pakaroitten välissä puristuksissa.

Kyllä tolla tavalla ihan puhdasta jälkeä tulee. Ehkä meikällä on sitten vain niin ulospäin kääntyneet pakarat, että homma menee kuin luonnostaan.

Kyllä tolla tavalla ihan puhdasta jälkeä tulee. Ehkä meikällä on sitten vain niin ulospäin kääntyneet pakarat, että homma menee kuin luonnostaan.

Vai että luonnostaan. Kyllä kai ne persposket ylospäin kääntyy, jos sinne joka välissä on kouraa survomassa:lol2:

1-5 kertaa päivässä tulee istunnolla käytyä. Ihan paperilla pyyhin ja huolellisesti ettei mitään jää. Istuvaltaan tuo hoituu taka-oikealta. Kotona ollessa usein pistän hiukan bepanthenia janukseen toimituksen jälkeen, jotta jaanus pääse kipeytymään. Tuolla parannellaan myös seuraavan toimituksen luistoa.

Ps. ihan hetero miehiä ollaan

Kotona ollessa usein pistän hiukan bepanthenia janukseen toimituksen jälkeen, jotta jaanus pääse kipeytymään. Tuolla parannellaan myös seuraavan toimituksen luistoa.
Toiset pitää kortsua lompakossa, toiset lubettaa ittensä valmiiks :dance2:

1-5 kertaa päivässä tulee istunnolla käytyä. Ihan paperilla pyyhin ja huolellisesti ettei mitään jää. Istuvaltaan tuo hoituu taka-oikealta. Kotona ollessa usein pistän hiukan bepanthenia janukseen toimituksen jälkeen, jotta jaanus pääse kipeytymään. Tuolla parannellaan myös seuraavan toimituksen luistoa.

Ps. ihan hetero miehiä ollaan

Joo, hetskuja ollaan täälläkin.
Mutta ikinä en ole perkele kehannut laittaa käsirasvaa ruusuun, vaikka on ollut ihan helvetillinen ripuli ja paskalla käyty varttitunnin välein.
Ruusu on varmaan heloittanut punaisena ja kauhea huuto joka kerta kun pyyhkäisi.
Mutta kerran meni jo niin pitkälle että oli pakko lätkästä rasvaa paperiin ja antaa vähän ensiapua.
Hyvä että Hippinakki kehtas myöntää.

No niin, saavuin paikalle E-miehen viekkaasti asettaman houkuttimen saattelemana. :D

Asiatredi, tässä selveni monta asiaa joita olen pohtinut jo vuositolkulla. Nimittäin oma siippani kuuluu noihin puoli-seisoviltaan pyyhkiviin, ja jutun hygieenisyys on aina arveluttanut minua. Tosin hyvän kodinhengettären lailla minä pesen hänen pyykkinsä, enkä ole koskaan havainnut jarruraitoja tai pahoja hajuja kalsonkeissa. Joka tapauksessa huojentava tietää etten ole valinnut jotain luonnonoikkua, joka pyyhkii persuksensa epänormaalilla tavalla. :(

Niin sitä naisnäkökulmaa. En ole kyllä koskaan edes harkinnut nousevani pytyltä pyyhkimistoimitusta varten. Miksi pitäisi, en tajua? Bideesuihku (eikun ööh, pinppipuhelin) on myös ihan kiva keksintö. Optimaalisin toimintatapa on paperilla aloittelu, ja bideesuihkulla viimeistely. Itselläni on pöntön vieressä koukussa sievä pikkupyyhe, jota meidän taloudessa nimitetään pinppipyyhkeeksi. Se on tosiaan sellaisessa paikassa, ettei kukaan erehdy siihen käsiään pyyhkimään. Olen kyllä harkinnut että kirjailisin siihen tekstin 'pinppipyyhe' jollain kivalla langalla.

No niin, saavuin paikalle E-miehen viekkaasti asettaman houkuttimen saattelemana. :D

Asiatredi, tässä selveni monta asiaa joita olen pohtinut jo vuositolkulla. Nimittäin oma siippani kuuluu noihin puoli-seisoviltaan pyyhkiviin, ja jutun hygieenisyys on aina arveluttanut minua. Tosin hyvän kodinhengettären lailla minä pesen hänen pyykkinsä, enkä ole koskaan havainnut jarruraitoja tai pahoja hajuja kalsonkeissa. Joka tapauksessa huojentava tietää etten ole valinnut jotain luonnonoikkua, joka pyyhkii persuksensa epänormaalilla tavalla. :(

Niin sitä naisnäkökulmaa. En ole kyllä koskaan edes harkinnut nousevani pytyltä pyyhkimistoimitusta varten. Miksi pitäisi, en tajua? Bideesuihku (eikun ööh, pinppipuhelin) on myös ihan kiva keksintö. Optimaalisin toimintatapa on paperilla aloittelu, ja bideesuihkulla viimeistely. Itselläni on pöntön vieressä koukussa sievä pikkupyyhe, jota meidän taloudessa nimitetään pinppipyyhkeeksi. Se on tosiaan sellaisessa paikassa, ettei kukaan erehdy siihen käsiään pyyhkimään. Olen kyllä harkinnut että kirjailisin siihen tekstin 'pinppipyyhe' jollain kivalla langalla.

:D Älä vain sitä mene tekemään, sun miehes kaverit sitten innoissaan sitä siellä nuuhkivat kusella käydessään, tai pöllivät ja myyvät sitten inttervepissä.

;)

Luin koko ketjun läpi, aivan sairaan hauska threadi, ei voinu olla nauramatta :D
Ja asiaan, itse pyyhin kyl ihan istuvilteen, en voi edes kuvitella seisaaltaan pyyhkiviä :eek: Miten toi oikein onnistuu?

Olen oikeakätinen mutta olen aina pyyhkinyt perseen vasurilla, eipä se vasen käsi oikein muuhun olekkaan.

Ohjeet laulun muodossa,ettei ketään vaan ikinä tee sitä seisaltaan.

Ohjeet: Laula tätä (bensaa suonissa sävelellä) aina ennen vessaan menoa ja varmista,että ymmärsit ainakin viimeiset sävelet!

Hei hän on syntyt paskaamaan istueltaan,
Hei hei hei, ja paskaa suolistossaan.
Pieni ojennus eteenpäin ja sataa vasempaan,paperi käteen
ja antaa mennä vaan!

:zzzz: Nukkumaan -------------->

ps, mitä kautta laitatta kätenne pyyhkissänne,haarojen välistä vai sivusta?

Istuen pyyhitään tietenkin. Vasenkätisyydestä huolimatta homma tapahtuu oikealla kädellä (paperi toki kädessä). Enkä laita naisena kättäni haarojen välistä. Pyyhintä täytyy suorittaa taaksepäin tapahtuvin vedoin. En halua tavaraa lähellekään pimperoani. Virtsarakontulehduksen kourissa en halua olla moisen hölmöilyn takia.

Onko kokemusta jenkkivessoista? Ne tukkeutuu TOSI helposti. Mitä laitoin merkille, niin jokaiseen jenkkiläiseen vessaan kuuluu vakiovarusteena karhupumppu.

Ei mutta italiassa oli oikein mielenkiintoisia vessoja. Siinä missä suomalainen vessa on lähes samanlainen joka paikassa, italialainen veskiin kun meni, ei ikinä tiennyt mitä tulee vastaan. Pöntöt oli erikorkuisia, WC:n huutelu toimi milloin milläkin periaatteella (usein tämän tavan keksimiseen meni pidempään kuin itse toimitukseen), mielenkiintoisin kuitenkin kaikista näistä vessoista oli lattiassa oleva reikä. Hehe, siinäpä sitä kyykkypaskalla yritti sihdata reikään ja kusella kun oli, piti oikein tarkasti kattoo asento, ettei ruiki minne sattuu :jahas: :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom