Luulis et jää aika rapaseks. Eipä oo tullu kokeiltua.seisaaltaan pyyhkiminen ihan yhdellä kädellä,senkun tunkee sen paperikäden persposkien väliin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulis et jää aika rapaseks. Eipä oo tullu kokeiltua.seisaaltaan pyyhkiminen ihan yhdellä kädellä,senkun tunkee sen paperikäden persposkien väliin
Itellä onnistuu seisaaltaan pyyhkiminen ihan yhdellä kädellä,senkun tunkee sen paperikäden persposkien väliin ja pyyhkii. easy-mode?
Kyllä tolla tavalla ihan puhdasta jälkeä tulee. Ehkä meikällä on sitten vain niin ulospäin kääntyneet pakarat, että homma menee kuin luonnostaan.
Toiset pitää kortsua lompakossa, toiset lubettaa ittensä valmiiks :dance2:Kotona ollessa usein pistän hiukan bepanthenia janukseen toimituksen jälkeen, jotta jaanus pääse kipeytymään. Tuolla parannellaan myös seuraavan toimituksen luistoa.
1-5 kertaa päivässä tulee istunnolla käytyä. Ihan paperilla pyyhin ja huolellisesti ettei mitään jää. Istuvaltaan tuo hoituu taka-oikealta. Kotona ollessa usein pistän hiukan bepanthenia janukseen toimituksen jälkeen, jotta jaanus pääse kipeytymään. Tuolla parannellaan myös seuraavan toimituksen luistoa.
Ps. ihan hetero miehiä ollaan
No niin, saavuin paikalle E-miehen viekkaasti asettaman houkuttimen saattelemana. :D
Asiatredi, tässä selveni monta asiaa joita olen pohtinut jo vuositolkulla. Nimittäin oma siippani kuuluu noihin puoli-seisoviltaan pyyhkiviin, ja jutun hygieenisyys on aina arveluttanut minua. Tosin hyvän kodinhengettären lailla minä pesen hänen pyykkinsä, enkä ole koskaan havainnut jarruraitoja tai pahoja hajuja kalsonkeissa. Joka tapauksessa huojentava tietää etten ole valinnut jotain luonnonoikkua, joka pyyhkii persuksensa epänormaalilla tavalla. :(
Niin sitä naisnäkökulmaa. En ole kyllä koskaan edes harkinnut nousevani pytyltä pyyhkimistoimitusta varten. Miksi pitäisi, en tajua? Bideesuihku (eikun ööh, pinppipuhelin) on myös ihan kiva keksintö. Optimaalisin toimintatapa on paperilla aloittelu, ja bideesuihkulla viimeistely. Itselläni on pöntön vieressä koukussa sievä pikkupyyhe, jota meidän taloudessa nimitetään pinppipyyhkeeksi. Se on tosiaan sellaisessa paikassa, ettei kukaan erehdy siihen käsiään pyyhkimään. Olen kyllä harkinnut että kirjailisin siihen tekstin 'pinppipyyhe' jollain kivalla langalla.
Olen oikeakätinen mutta olen aina pyyhkinyt perseen vasurilla, eipä se vasen käsi oikein muuhun olekkaan.