Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silloin kun ruokavalio on kunnossa niin ulosteen pitäisi olla lähes hajutonta ja koostumukseltaan sellaista, ettei paperiin jää jälkeäkään pyyhittäessä..
ku ottaa huomioon miten saastasia kaikki makkarat ym. on, niin en ysko keneltäkään tulevan hajutonta paskaa. ehkä vegeiltä
Kyllä se paska silti haisee vaikka kuinka puhdasta safkaa vetäis. Kokemusta on useiden dieettien läpikäyneenä. Vaikka heinää söisit niin silti se paska haisee.Nii mä sanoinkin, että sillon kun ruokavalio on kunnossa :D Makkarat ei kai kuuluu terveelliseen ruokavalioon..
Kyllä se paska silti haisee vaikka kuinka puhdasta safkaa vetäis. Kokemusta on useiden dieettien läpikäyneenä. Vaikka heinää söisit niin silti se paska haisee.
Kuinkas sen monnarin kanssa nyt kävi?hera, raejuusto ja rahka pistää haisemaan.. Niinkun nyt maitotuotteet yleensäkin..
Kuinkas sen monnarin kanssa nyt kävi?
Siis mitä vittua? Käyt paskomisen jälkeen aina suihkussa? Kyllä on erikoisia tapoja ihmisillä.Kotona käyn aina suihkussa paskomisen jälkeen, joten vain reissussa käytän paperia.
Jep. Siis jos oon himassa. En tietenkään tukkaa rupee pesemään enkä rupee pelleilemään sen pillupuhelimen kanssa siinä kastuu sit seinät ja muut... Mitäs ihmeellistä siinä on? Käyn päivän aikana useita kertoja suihkussa. Puhtaus on puoliruokaa!Siis mitä vittua? Käyt paskomisen jälkeen aina suihkussa? Kyllä on erikoisia tapoja ihmisillä.
No ei kai siinä mitään sitten. Tulee vaan melko pitkäkestonen suoritus tosta paskomisesta, kun pitää suihkussakin käydä.Jep. Siis jos oon himassa. En tietenkään tukkaa rupee pesemään enkä rupee pelleilemään sen pillupuhelimen kanssa siinä kastuu sit seinät ja muut... Mitäs ihmeellistä siinä on? Käyn päivän aikana useita kertoja suihkussa. Puhtaus on puoliruokaa!
Niin no. Itselläni kakkimiseen menee n. 2min, jos kävisin sen jälkeen suihkussa niin yhteiskestoksi tulisi n. 7min. Tiedän paljonkin ihmisiä joilla menee pelkästään kakkimiseen yli 10min.No ei kai siinä mitään sitten. Tulee vaan melko pitkäkestonen suoritus tosta paskomisesta, kun pitää suihkussakin käydä.
Mitä, 40min tuuballa? Miksi sinne pitää sitten mennä synnyttämään, jos ei ole hätä...