Pyyhkiminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppae
  • Aloitettu Aloitettu
Pitää kyl kysyy et miten jotkuu voi saaha sen paskan tarttumaan persekarvoihin?
yikes.gif

kröhöm...itse en ole niitä poiskaan ajannu mutta ei kyl oo kertaakaa paska tarttunnu sinne...enkä käytä pillusuihkua vaan iha karskia paperia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Silloin kun ruokavalio on kunnossa niin ulosteen pitäisi olla lähes hajutonta ja koostumukseltaan sellaista, ettei paperiin jää jälkeäkään pyyhittäessä..

Silloin kun ruokavalio on kunnossa niin ulosteen pitäisi olla lähes hajutonta ja koostumukseltaan sellaista, ettei paperiin jää jälkeäkään pyyhittäessä..

ku ottaa huomioon miten saastasia kaikki makkarat ym. on, niin en ysko keneltäkään tulevan hajutonta paskaa. ehkä vegeiltä

Kotona käyn aina suihkussa paskomisen jälkeen, joten vain reissussa käytän paperia.
Siis mitä vittua? Käyt paskomisen jälkeen aina suihkussa? Kyllä on erikoisia tapoja ihmisillä.

Siis mitä vittua? Käyt paskomisen jälkeen aina suihkussa? Kyllä on erikoisia tapoja ihmisillä.
Jep. Siis jos oon himassa. En tietenkään tukkaa rupee pesemään enkä rupee pelleilemään sen pillupuhelimen kanssa siinä kastuu sit seinät ja muut... Mitäs ihmeellistä siinä on? Käyn päivän aikana useita kertoja suihkussa. Puhtaus on puoliruokaa!

Jep. Siis jos oon himassa. En tietenkään tukkaa rupee pesemään enkä rupee pelleilemään sen pillupuhelimen kanssa siinä kastuu sit seinät ja muut... Mitäs ihmeellistä siinä on? Käyn päivän aikana useita kertoja suihkussa. Puhtaus on puoliruokaa!
No ei kai siinä mitään sitten. Tulee vaan melko pitkäkestonen suoritus tosta paskomisesta, kun pitää suihkussakin käydä.

Mulla ainakin kuivuis iho jos tarvis monta kertaa päivässä käydä suihkussa. Nytkin tekee jo hankalaa vaikka kävis kerran päivässä varsinkin talvisin. Tosin mulla onkin aika huono iho, kuivuu helposti yms.

No ei kai siinä mitään sitten. Tulee vaan melko pitkäkestonen suoritus tosta paskomisesta, kun pitää suihkussakin käydä.
Niin no. Itselläni kakkimiseen menee n. 2min, jos kävisin sen jälkeen suihkussa niin yhteiskestoksi tulisi n. 7min. Tiedän paljonkin ihmisiä joilla menee pelkästään kakkimiseen yli 10min.

Mulla on sellainen beduiinin nahka että se ei kuivu talvella eikä pala kesällä. Samanlainen moisture läpi vuoden. Periny sen faijalta, lappalainen nahka, venyy ja paukkuu!

Paksomiseen menee sen 5 minuuttia bilteman kuvaston kanssa ja suihkussa noin minuutti. 6 yhteensä. No bigi!

Helvetti ku on nopeita paskojia. Mulla menee AINA minimissään 20 minsaa, yleensä n. 30-40 minsaa. Ilman lukemista on turha vessaan edes mennä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom