Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä "ennätys" muistaakseni 15 vuorokautta parisen vuotta sitten. Olin päälle pari viikkoa maaseudulla tilanteessa, josta en pystynyt poistumaan minnekään ja wc oli tietyllä tapaa paskana, enkä ole kovin innostunut männikön juurella kykkimään.
Ensimmäisen viikon jälkeen itsellä helpotti, vaikka ei se pariviikkoinen nyt mitään kärsimystä muutenkaan ollut.
Ei jumalauta. Tää täytyy olla vale tai jonkin sortin ennätys. Söitkö sä yleensä mitään tuona aikana? Kävikö mielessä että jokin on ehkä pielessä kun suklaajunaa ei näy, ei kuulu? Itse en edes muista milloin olisin ollut edes koko päivän paskantamatta. Kuitua ihmiset, kuitua!
Jos meikäläinen keräisi suklaajunaan näillä syöntimäärillä lastia yli 24h, olisi se siinä vaiheessa sellainen tavarajuna että se varmaan puskisi ekassa suolen mutkassa seinämän läpi ja kyljestä ulos.
Olin päälle pari viikkoa maaseudulla tilanteessa, josta en pystynyt poistumaan minnekään ja wc oli tietyllä tapaa paskana, enkä ole kovin innostunut männikön juurella kykkimään.
ruoat sain ulko-ovelle kuljetettuna erään tuttavan toimesta ja tilasin sitä tuotavaksi lähinnä sen verran että nälkä lähtee. Ei tullut siis luonnollisesti vedettyä mitään ähky-aterioita. Eikä sen parin viikon aikana tullut tehtyä mitään raskasta, oleilin vain, jolloin ruoan kulutus tietysti on vähäisempää. .
Mitä vittua, meikä pyyhkii aina seisaaltaan? Ihan normaalia. Kai.Mä en ole ikinä käsittänyt miten jotkut voi pyyhkiä SEISAALTAAN, siis mitä vittua :D?
Lainaan tätä ketjua vaikka pyyhkimisestä ei olekaan kyse, kuitenkin perseen ongelma kyseessä niin melkein sama asia.
Nimittäin se anuksen hikoilu. Kuten aiemmin kirjoittelin, perse on ottanut damagea jostain ja siellä on haavoja, jotka silloin tällöin mutta harvoin vuotavat verta....Ja se selittäisi senkin, miksi perseongelmat ovat alkaneet samaan aikaan bulkkauksen kanssa...
Mitä vittua, meikä pyyhkii aina seisaaltaan? Ihan normaalia. Kai.