Pyyhkiminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppae
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mää oon laittanut monta kymmentä kertaa pöntön tukkoon, (siis ihan oikeasti) kun paperia menee välillä niin helvetisti, koska perse ei meinaa puhdistua ollenkaan ja usein syynä on, että iso pökäle jää melkein puoliksi jumiin ja toinen puoli tietenkin tippuu pöntöö, niin sillon puolikas pökäle jää kurkistamaan perseestä eikä suostu menemään takas perseeseen, niin lopputulos on, että pyyhkii vaan sitä roikkuvaa paskaa siinä ja eihän paperi tule olemaan koskaan valkoinen ja vaikka katkasis sen niin silti ei mee ees kunnolla perse kiinni kun on niin iso pökäle ja taas pyyhit sitä pökälettä. tähän ei taida auttaa edes pillupuhelin. Ehkä lusikka, mutta ei oo huvitanu alkaa kaivaa lusikalla persettä.

Tää on kaikista pakkikselle koskaan kirjoitetuista posteista ylivoimaisesti siistein. Suomen kieli on parhaimmillaan niin kaunista, että sun pitäisi saada elinikäinen vippi tästä postista.

Tuli näistä peppujutuista mieleen viime kesä: Tuli viime kesänä rerron ulkoinen piukea infernaalisen kipeä pukama. No, kirurgi avas sen veitsellä. Ei siinä mitään. Mutta kun mulla on kanssa noi sisäiset pukamat, jotka paskantaessa pullistaa rerron ulospäin. Niin varmaan jo arvaatte; joka aamupaskalla se leikkaushaava aukes paineesta ja pierastessa veripilvi levisi sinne pöntön seinille. Sitten sitä maattiin itkien aina vartti lattialla ja tungettiin veristä ja haavaista, ulos pullistunutta anusta takaisin suoleen.

Muuten kesä oli tosi kiva.

Mää oon laittanut monta kymmentä kertaa pöntön tukkoon, (siis ihan oikeasti) kun paperia menee välillä niin helvetisti, koska perse ei meinaa puhdistua ollenkaan ja usein syynä on, että iso pökäle jää melkein puoliksi jumiin ja toinen puoli tietenkin tippuu pöntöö, niin sillon puolikas pökäle jää kurkistamaan perseestä eikä suostu menemään takas perseeseen, niin lopputulos on, että pyyhkii vaan sitä roikkuvaa paskaa siinä ja eihän paperi tule olemaan koskaan valkoinen ja vaikka katkasis sen niin silti ei mee ees kunnolla perse kiinni kun on niin iso pökäle ja taas pyyhit sitä pökälettä. tähän ei taida auttaa edes pillupuhelin. Ehkä lusikka, mutta ei oo huvitanu alkaa kaivaa lusikalla persettä.

Osuuko sulla kans joskus pökäle pöntön pohjaan ennen kuin on edes irronnut lähtöpäästä? Vai onko tukkeutuminen kiinni pelkästään suuresta paperimäärästä? Koska tohon paperin määrään ja paskomisen mukavuuteen ylipäänsä voi vaikuttaa tuntuvasti sillä pikkusuihkulla josta täällä on jo puhuttukin.

Tuli näistä peppujutuista mieleen viime kesä: Tuli viime kesänä rerron ulkoinen piukea infernaalisen kipeä pukama..........Muuten kesä oli tosi kiva.

Miksi kerroit tämän? En tule saamaan unta varmaan pitkään aikaan :jahas: en edes viitsinyt laittaa täyttä quotea tähän kun en halua kopioida tota kertomusta

Miksihän ihmeessä minä pyyhin perseeni vasurilla, vaikka olen oikeakätinen?

En osaa oikealla oikeen lainkaan, menee käsi silleen "ohi" :(

Tää on kaikista pakkikselle koskaan kirjoitetuista posteista ylivoimaisesti siistein. Suomen kieli on parhaimmillaan niin kaunista, että sun pitäisi saada elinikäinen vippi tästä postista.

Tuli näistä peppujutuista mieleen viime kesä: Tuli viime kesänä rerron ulkoinen piukea infernaalisen kipeä pukama. No, kirurgi avas sen veitsellä. Ei siinä mitään. Mutta kun mulla on kanssa noi sisäiset pukamat, jotka paskantaessa pullistaa rerron ulospäin. Niin varmaan jo arvaatte; joka aamupaskalla se leikkaushaava aukes paineesta ja pierastessa veripilvi levisi sinne pöntön seinille. Sitten sitä maattiin itkien aina vartti lattialla ja tungettiin veristä ja haavaista, ulos pullistunutta anusta takaisin suoleen.

Muuten kesä oli tosi kiva.

Hyihelvettihyisaatana öäää :urjo: Ei varmaan ollu kivaa, uskon sen.

Oi joi joi joi, mä en voi lakata nauramasta näille! Luin taas uusintana tuon Protein-90:n jutun. :lol2: Tosta verisestä anuksesta en osaa päättää, olisinko hysteerisen huvittunut vai järkyttynyt. Siinä ei ollut mitään huvittavaa kylläkään, mutta en vain voi itselleni mitään.

Mahtavia juttuja, piristi mukavasti tylsää lauantaita. Kakka on muutes paskaa. Jatkakaa kiitos!

Monta kertaa porukan mielestä on normaalia käydä päivässä paskalla? Kuitenkin treenatessa ja paljon syödessä ja proteiini pitosta niin sitä tavaraa haluaa tuutata vähän erilailla pihalle :hyper:

Monta kertaa porukan mielestä on normaalia käydä päivässä paskalla? Kuitenkin treenatessa ja paljon syödessä ja proteiini pitosta niin sitä tavaraa haluaa tuutata vähän erilailla pihalle :hyper:

2 kertaa, vähintään 15 minuuuttia ja siihen lisätään sarjakuvalisä eli 15 minuuttia pwer käynti.

Kyl musta 3-4 kertaa on vielä normaalin rajoissa. :D

Onhan 3-4 kertaa jo aika paljon. Ite käyn normaalisti kerran aamulla.. Hyvin harvoin toisen kerran iltapäivällä. Välillä en käy kertaankaan.

Osuuko sulla kans joskus pökäle pöntön pohjaan ennen kuin on edes irronnut lähtöpäästä? Vai onko tukkeutuminen kiinni pelkästään suuresta paperimäärästä? Koska tohon paperin määrään ja paskomisen mukavuuteen ylipäänsä voi vaikuttaa tuntuvasti sillä pikkusuihkulla josta täällä on jo puhuttukin.

Kyllä vain.
Paperilla on varmasti osuutta tukkoon menemisessä. Kököstä en tiiä. Voi olla.:D

Mä en käy välttämättä kertaakaan päivässä paskalla. Kun iskee hätä, niin en jaksa aina mennä paskalle ja sit se hätä voi menee jonkun ajan päästä ohi. Sen takia varmaan väännäkin noita superpökäleitä. Saavat paskamassat rauhassa kasvaa sielä.

Ei saatana, 3-4 kertaa päivässä? Kait kuolet vanhuuteen 30v? Itse käyn valtaistuimella yhdesti päivässä, max kahdesti (pitkien paastojen aikana yhdesti aamulla, yhdesti ennen paaston loppumista. Tosi jännä homma, ois hauska tietää miksi massu "toimii paremmin" paastolla kuin syöneenä.). Niin ja treenipäivinä saattaa käydä kahdesti jos tulee vedettyä kamalat tabatat ja PWOt.

Kyllä tuo 3+ kertaa päivässä kuulostaa melko karsealta. Siinä on anneli ahkerana.

Mä en käy välttämättä kertaakaan päivässä paskalla. Kun iskee hätä, niin en jaksa aina mennä paskalle ja sit se hätä voi menee jonkun ajan päästä ohi. Sen takia varmaan väännäkin noita superpökäleitä. Saavat paskamassat rauhassa kasvaa sielä.

Oot varma ettei haihdu hikenä? ;)

Armeijassa tuli opittua että tuota paskanhallintaa on hyvä opetella, ikävä olla kakkakoukussa kun pitäs sämähtää asemaan. "TULIKOMENTOJA! MYYRÄ KATKEAA NYT!"

No jos nyt en väärin muista, niin noilla main (3-4 kertaa päivässä) menee joku lääketieteellisenkin "normaalin" raja. Lähdettä en muista, jokin ärtyneen suolen oireyhtymään liittyvä nettisivu varmaankin. Mutta kyllä mä ainakin kahdesti joka päivä käyn. 4-5 kertaa alkaa jo rassata. :D Sen mä nyt missasin että miten se liittyy siihen, että kuolen vanhuuteen neljän vuoden kuluttua.

No jos nyt en väärin muista, niin noilla main (3-4 kertaa päivässä) menee joku lääketieteellisenkin "normaalin" raja. Lähdettä en muista, jokin ärtyneen suolen oireyhtymään liittyvä nettisivu varmaankin. Mutta kyllä mä ainakin kahdesti joka päivä käyn. 4-5 kertaa alkaa jo rassata. :D Sen mä nyt missasin että miten se liittyy siihen, että kuolen vanhuuteen neljän vuoden kuluttua.

Emt ei se ehkä liitykään. Näin tosi pikasesti vaan voisin kuvitella että nopea aineenvaihdunta = nopea kuolema. Tosi kärjistettyä tosin, eli ennemminkin oli vaan tommonen puoliprovoava tsoukki.

Ps. katsoin kauhulla kun "Delgado" nimimerkki ilmestyi "pyyhkiminen" thredin viimeisimmäksi postaajaksi. Eihän naiset kaki. Niillähän kaikki ylimääräinen kasvaa hiuksina päähän JOOHAN??

2 kertaa, vähintään 15 minuuuttia ja siihen lisätään sarjakuvalisä eli 15 minuuttia pwer käynti.

Miten ihmeessä siinä saa kuluun noin kauan? Itse juoksen aina pää kolmantena jalkana vessaan koska tuppaa jäämään aina sekunneista kiinni. Lennosta housut kinttuun ja istumaan. Sit kuuluu pieni pärähdys ja tavarat on pöntössä. Tämän jälkeen pyyhitään 1-1000 kertaa, riippuen tuotetun aineen koostumuksesta. Jos normaalia kiinteää kakkaa, niin toimituksessa ei kulu minuuttia kauempaa ja elämä voi jatkua normaalina.

Emt ei se ehkä liitykään. Näin tosi pikasesti vaan voisin kuvitella että nopea aineenvaihdunta = nopea kuolema. Tosi kärjistettyä tosin, eli ennemminkin oli vaan tommonen puoliprovoava tsoukki.
Aineenvaihdunnan nopeudella ja eliniällä tuntuu tosiaan olevan uhteys toisiinsa, mutta enpä usko, että paskomistiheydellä ja aineenvaihdunnalla on minkäänlaista yhteyttä. Aineenvaihdunta on ihan eri juttu, kuin se miten nopeasti tuloste tulee läpi. Jos vaan syö paljon, niin varmaan paskookin paljon. Tai se voi vaan olla tapa, jos käy tulosteella aina, kun vähänkin hätä iskee. Olihan vähän samansuuntaisesta aiheesta juttua kusiketjussakin. Joku käy jatkuvasti kusella ihan sen takia, että se on tapa ja niitä kertoja pystyy vähentämään vähentämättä juomista. Tai joku tuntuu nukkuvan jatkuvasti, koska siitä on tullut tapa. Ja siitäkin pääsee eroon.

.
Ps. katsoin kauhulla kun "Delgado" nimimerkki ilmestyi "pyyhkiminen" thredin viimeisimmäksi postaajaksi. Eihän naiset kaki. Niillähän kaikki ylimääräinen kasvaa hiuksina päähän JOOHAN??
Noh, ilmeisesti tässä nyt on kaksi vaihtoehtoa: Joko naiset kakkivat, tai sitten mä en ole nainen. Mun yhdellä kaverilla oli aina tapana kommentoida mun juttujen jälkeen, että "sulla ei oo vaginaa", joten ehkä jälkimmäinen on totta. Toisaalta, jos oletkin oikeassa tuossa päähänkasvamisjutussa, se selittäisi, miksi mun hiukset aina löyhkäävät niin pahalle.

Edit.
Powerhousu sanoi:
Tai se voi vaan olla tapa, jos käy tulosteella aina, kun vähänkin hätä iskee.
Mun kohdalla ei tuo ainakaan pidä paikkaansa, koska usein en vain jaksa mennä vessan, vaikka olisikin hätä. Saatan venyttää vessaan menoa tosi pitkäänkin. Oon kyllä koittanut kiinnittää asiaan huomiota, koska tuntuu, että jos en heti mene, niin sitten saa päkistelläkin kahta kauheammin kun lopulta menee.

Miten ihmeessä siinä saa kuluun noin kauan? Itse juoksen aina pää kolmantena jalkana vessaan koska tuppaa jäämään aina sekunneista kiinni. Lennosta housut kinttuun ja istumaan. Sit kuuluu pieni pärähdys ja tavarat on pöntössä. Tämän jälkeen pyyhitään 1-1000 kertaa, riippuen tuotetun aineen koostumuksesta. Jos normaalia kiinteää kakkaa, niin toimituksessa ei kulu minuuttia kauempaa ja elämä voi jatkua normaalina.

Usein menee valehtelematta 10 minuuttia ja jos vaikka lukee kokeeseen ja on vauhdissa ja yksin kotona niin saattaa mennä toiset 10 minuuttia. Kyllä oon saanu vähän huomautuksia siitä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom