Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joskus oon nähny jarruraidat joko pöntön etu- tai takaseinässä, mutta millä helvetin ilveellä sitä saa tollasen kasan tonne sivulle? Tossa on kyllä haettu jotain kuvauksellisuutta ja tarkoituksella hierottu pitkin pyttyä.
noita reunapaskoja mun avokki ja frenditkin on ihmetellyt kun sattuvat mun jälkeen menemään vessaan. nää viimesimmät ei edes ole vielä mitenkään ihmeelliset. kai mä kakin vinossa tai jotain.
Sattui viikko sitten Mäntsälän Shellillä. Menin kakalle ja avasin oven kun ei lukossa ollut ja siellä istui "kähtävä" paskalla tai siis istui sillei jalat pöntön reunojen päällä ja kyykki siinä pöntön yläpuolella. Paskaa valui ympäri vesisäiliötä ja reunoja. Oli aika pysäyttävä näky. Onkohan tämmöinen joku tapa "kähtävien" piirissä? Ovi kiinni ja sanoin "jatkakaa"
Kerran töissä menin vessaan, juuri sieltä oli sellainen vanhempi mieshenkilö poistunut. En vieläkään tajua että miten vittu se oli saanut paskaa sen pöntön ULKOPUOLELLE. Siinä kun pönttö lähtee kapenemaan, oikealla puolella, hirveä läjä paskaa pöntön kyljessä. Vissiin ottanut sitä tavaraan kouraan ja hieronut sinne... Muistan tämän vieläkin kun eilisen päivän vaikka siitä on jo 10v.
Sattui viikko sitten Mäntsälän Shellillä. Menin kakalle ja avasin oven kun ei lukossa ollut ja siellä istui "kähtävä" paskalla tai siis istui sillei jalat pöntön reunojen päällä ja kyykki siinä pöntön yläpuolella. Paskaa valui ympäri vesisäiliötä ja reunoja. Oli aika pysäyttävä näky. Onkohan tämmöinen joku tapa "kähtävien" piirissä? Ovi kiinni ja sanoin "jatkakaa"
Ilmeisesti aika moni ihminen paskoo yleisissä vessoissa seisaaltaan, koska pelkää istua pöntölle, jossa muut on istuneet.
Mikä on kähtävä ?
Jollain ABC huoltamolla oli pytyssä hirveet paskat pöntössä. Ei siin mitään, ihmettelen vaan että joku sitten on lähtenyt huussista tepasteleen pyyhkimättä persettään. Vai onkohan ollut kähtävä asialla niin homma on hoitunut vasemmalla kädellä?!?
En ymmärrä pointtia.