Pyyhkiminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppae
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä ihmettä? Itsellä menee kyllä ihan reilustikin yli 10 minuuttia kun käy vessassa, tosin itse suoritukseen menee juuri yleensä se pari minuuttia, jonka jälkeen luen siskon Cosmopolitaneja se seuraavat 10min + tarkka pyyhkiminen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en käy välttämättä kertaakaan päivässä paskalla. Kun iskee hätä, niin en jaksa aina mennä paskalle ja sit se hätä voi menee jonkun ajan päästä ohi. Sen takia varmaan väännäkin noita superpökäleitä. Saavat paskamassat rauhassa kasvaa sielä.
Älä hyvä mies panttaa! Siinä voi vielä joku kerta käydä niin, että sun rektumisi venyy sen verran, etteivät siellä olevat suolen venytykseen reagoivat reseptorit enää reagoikaa, ja ulostamisrefleksi jää tapahtumatta. Siinäpähän sitten joudut auttelemaan käsin tavaraa ulos :(

Aivan loistava ketju muuten, nauran täällä kyyneleet silmissä :D :D :D

Mitä ihmettä? Itsellä menee kyllä ihan reilustikin yli 10 minuuttia kun käy vessassa, tosin itse suoritukseen menee juuri yleensä se pari minuuttia, jonka jälkeen luen siskon Cosmopolitaneja se seuraavat 10min + tarkka pyyhkiminen!

No ei sinne paskankäryyn nyt asumaan jäädä! Ensimmäiset turvalliset hengenvedot voidaan vetää vasta 2 metrin päässä suljetusta wc:n ovesta. Tää on ihan standardi.

No ei sinne paskankäryyn nyt asumaan jäädä! Ensimmäiset turvalliset hengenvedot voidaan vetää vasta 2 metrin päässä suljetusta wc:n ovesta. Tää on ihan standardi.

Ei se oma paska pahalta haise, ainakaan sillon kun siellä vessassa istuu niin ei sitä edes huomaa. Pahin yhdistelmä on se kun on langattomat kuulokkeet päässä ja Cosmopolitan kädessä vessassa, niin voi mennä joku 30min siinä pöntöllä istuessa vaikka ei tee mitään :D

Joskus tuli luettua kokeeseen ja asian sain tehtyä ni istuin pöntöllä varmaan 15 minuuttia ylimäärästä. Ei mitenkään ihmeellistä.

Olispa itelläkin noin. Ite käyn sen n.8 kertaa päivässä. jos krapula on niin yli kaksinkertanen määrä tosta vielä. Ja on laktoosi intoleranssi ja käytän pelkkiä laktoosittomia tuotteita, ja myös koittanu välttää viljoja ja kuitujakaan ei hirveesti tuu koska ne laittaa ihan vesipaskaks. Tähystetty n. kuukausi sitten kurkun ja takapään kauttakin ja ei mitään vikaa löytyny, verikokeet ja ulostenäytteet normaalit. On meinaan joka päivä perse ruvella ja heti kun syö niin saa mennä sen jälkeen vessaan, vaikuttaa meinaan sosiaaliseen elämään aika radikaalisti.

Ketju aiheutti houkutuksen ja nyt on pakko mennä paskalle...

ilmottelen jos tulee verta tai sattuu tai jos epäonnistun pyyhkimisessä roikkuvan paskan takia.

Cosmon lukemista tai sen jälkeistä kullin/lattian/seinien pyyhkimistä ei lasketa paskomisaikaan, siinä voi mennä yllättävän kauan varsinkin kun kyseessä on noinkin kesy lehti.

s_wipe_699173.png

Kyllä pillupuhelimella suihkuttelu on nyt vaan jotenkin aika epämääräisen hinttimäistä toimintaa, tuli sitte vaikka nuoltavan puhdasta tai ei.

Mutta mutta, ittelle kävi joskus tohon bideesuihkuun liittyen seuraavaa. (Nyt jo ex-) muijan himassa oli vessassa vastaava laite, ja sen vieressä, JUSTIIN SOPIVASTI OVENKAHVAN KOHDILLA aina pikkunen pyyhe. Ite en oo ikinä laitetta käyttäny (muijalla tai muualla), joten en sitten oikeen ymmärtäny pyyhkeen funktiota, vaikka se jälkeenpäin ajatellen olikin aika erikoisesti sijoitettu, vastakkaiselle seinälle kuin kaikki muut pyyhkeet. Yhtenä ei-niin-kauniina päivänä, kämpässä jo noin puolitoista vuotta säännöllisesti vierailleena, toimitin sitten taas tyhjäyksen, pesin kädet ja tottuneesti ennen oven avaamista nappasin vierestä pienen valkoisen pyyhkeen kämmeniin. Ja ei perkele, lumivalkealla kankaallahan erottui aivan selvästi tummaa varjostusta. Siinä sitten kolme sekunttia seisoin pyyhe kädessä, aika pysähtyi kun tietoisuuteen iskeytyi fakta, samaan tapaan kuin jollekkin vitun martinbeckille kun se keksii ratkaisevan vihjeen murhatutkimuksessa.

Mä olin pyyhkinyt 18kk ajan käteni samaan kankaanpalaan mihin appiukko kuivaa kuravellit perseestään.

:dance:

Kyllä pillupuhelimella suihkuttelu on nyt vaan jotenkin aika epämääräisen hinttimäistä toimintaa, tuli sitte vaikka nuoltavan puhdasta tai ei.

...

Mä olin pyyhkinyt 18kk ajan käteni samaan kankaanpalaan mihin appiukko kuivaa kuravellit perseestään.

Heh heh, tuosta päivän parhaat naurut. :lol2::lol2:

E: kirjotus erhe

Ei mulla muuta ku et kiitos tästä ketjusta, oon nyt viimeisen tunnin lukenut näitä juttuja (työajalla) ja yrittänyt olla kuolematta nauruun.. :hyper:

no hyi HELVETTI, hygieenistä toimintaa! :D

kauankohan muuten ihminen pystyy oleen paskomatta, ite muistan ala-asteen leirikoulusta ku jännitti olla nii kauan ja kaukana pois kotoa, nii en 6 päivään käyny paskalla;D

..iso pökäle jää melkein puoliksi jumiin ja toinen puoli tietenkin tippuu pöntöö, niin sillon puolikas pökäle jää kurkistamaan perseestä eikä suostu menemään takas perseeseen, niin lopputulos on, että pyyhkii vaan sitä roikkuvaa paskaa siinä..

Perseestä kurkkiva katkennut paskapökäle, ei saatana. :lol2:

Ite käyn sen kerran pytyllä vuorokaudessa ja siihen toimitukseen menee yleensä n 1-2min. Jos yllämainittu tapahtuu niin tilanteen selvittämiseen kuluu helposti lähemmäs 10 minuuttia.

no hyi HELVETTI, hygieenistä toimintaa! :D

kauankohan muuten ihminen pystyy oleen paskomatta, ite muistan ala-asteen leirikoulusta ku jännitti olla nii kauan ja kaukana pois kotoa, nii en 6 päivään käyny paskalla;D

Itsellä "ennätys" muistaakseni 15 vuorokautta parisen vuotta sitten. Olin päälle pari viikkoa maaseudulla tilanteessa, josta en pystynyt poistumaan minnekään ja wc oli tietyllä tapaa paskana, enkä ole kovin innostunut männikön juurella kykkimään.
Ensimmäisen viikon jälkeen itsellä helpotti, vaikka ei se pariviikkoinen nyt mitään kärsimystä muutenkaan ollut.

Joskus intissä sissileirillä kun oli aika hetkinen meno niin en 9pv paskalle päässyt ja ummetushan siitä tuli... Oli ratkiriemukas paluu kasarmille.. vessasta nyt puhumattakaan jahka sai ensin levolaccia..

Itsellä "ennätys" muistaakseni 15 vuorokautta parisen vuotta sitten. Olin päälle pari viikkoa maaseudulla tilanteessa, josta en pystynyt poistumaan minnekään ja wc oli tietyllä tapaa paskana, enkä ole kovin innostunut männikön juurella kykkimään.
Ensimmäisen viikon jälkeen itsellä helpotti, vaikka ei se pariviikkoinen nyt mitään kärsimystä muutenkaan ollut.

Ei voi vittu olla todellista :wtf: ne satsit muuttu jo varmaan lihakseks kun noin kauan pidätit. Itse käyn ihan mielelläni metsässä kyykyllä jos todellinen hätä iskee eikä vessaa ole lähettyvillä.
Kerran olen käynytkin pusikossa paskalla kun vessa oli ainakin kilsan päässä eikä pikku kankkusessa jaksanut heti herättyä lähteä kävelemään :D todisteet toimitin sitäpaitsi asiallisesti roskikseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom