Mitä ihmettä? Itsellä menee kyllä ihan reilustikin yli 10 minuuttia kun käy vessassa, tosin itse suoritukseen menee juuri yleensä se pari minuuttia, jonka jälkeen luen siskon Cosmopolitaneja se seuraavat 10min + tarkka pyyhkiminen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä hyvä mies panttaa! Siinä voi vielä joku kerta käydä niin, että sun rektumisi venyy sen verran, etteivät siellä olevat suolen venytykseen reagoivat reseptorit enää reagoikaa, ja ulostamisrefleksi jää tapahtumatta. Siinäpähän sitten joudut auttelemaan käsin tavaraa ulos :(Mä en käy välttämättä kertaakaan päivässä paskalla. Kun iskee hätä, niin en jaksa aina mennä paskalle ja sit se hätä voi menee jonkun ajan päästä ohi. Sen takia varmaan väännäkin noita superpökäleitä. Saavat paskamassat rauhassa kasvaa sielä.
Mitä ihmettä? Itsellä menee kyllä ihan reilustikin yli 10 minuuttia kun käy vessassa, tosin itse suoritukseen menee juuri yleensä se pari minuuttia, jonka jälkeen luen siskon Cosmopolitaneja se seuraavat 10min + tarkka pyyhkiminen!
No ei sinne paskankäryyn nyt asumaan jäädä! Ensimmäiset turvalliset hengenvedot voidaan vetää vasta 2 metrin päässä suljetusta wc:n ovesta. Tää on ihan standardi.
Kyllähän se on fakta että oma paska ei haise.
Kyllä pillupuhelimella suihkuttelu on nyt vaan jotenkin aika epämääräisen hinttimäistä toimintaa, tuli sitte vaikka nuoltavan puhdasta tai ei.
Kyllä pillupuhelimella suihkuttelu on nyt vaan jotenkin aika epämääräisen hinttimäistä toimintaa, tuli sitte vaikka nuoltavan puhdasta tai ei.
...
Mä olin pyyhkinyt 18kk ajan käteni samaan kankaanpalaan mihin appiukko kuivaa kuravellit perseestään.
:dance:
no hyi HELVETTI, hygieenistä toimintaa! :DMä olin pyyhkinyt 18kk ajan käteni samaan kankaanpalaan mihin appiukko kuivaa kuravellit perseestään.
:dance:
..iso pökäle jää melkein puoliksi jumiin ja toinen puoli tietenkin tippuu pöntöö, niin sillon puolikas pökäle jää kurkistamaan perseestä eikä suostu menemään takas perseeseen, niin lopputulos on, että pyyhkii vaan sitä roikkuvaa paskaa siinä..
no hyi HELVETTI, hygieenistä toimintaa! :D
kauankohan muuten ihminen pystyy oleen paskomatta, ite muistan ala-asteen leirikoulusta ku jännitti olla nii kauan ja kaukana pois kotoa, nii en 6 päivään käyny paskalla;D
Itsellä "ennätys" muistaakseni 15 vuorokautta parisen vuotta sitten. Olin päälle pari viikkoa maaseudulla tilanteessa, josta en pystynyt poistumaan minnekään ja wc oli tietyllä tapaa paskana, enkä ole kovin innostunut männikön juurella kykkimään.
Ensimmäisen viikon jälkeen itsellä helpotti, vaikka ei se pariviikkoinen nyt mitään kärsimystä muutenkaan ollut.