Itse käytän runsaasti paperia. Otan oikeaan käteen yleensä joko yhden tai kaksi arkkia kerrallaan, taitan kaksinkerroin (eli kaksi paperia päällekäin tai yksi taitettuna) ja aloitan pyyhkimisen. Teen tämän aina täydessä istunnassa. Koetan aina siistiä suuaukon lisäksi myös hieman - puoli senttiä, sentin - röörin sisältä. Tarkastan paperia pyyhkimisen edetessä jotta pysyn kärryillä siistimisen etenemisen suhteen: joskus edes ensimmäiseen paperiin ei jää jälkeä, joskus saa käyttää kymmeniä arkkeja ja vieläkin on ruskeaa - tosin näissä tapauksissa kun uloste on vallannut perseen melkein poskia myöten saattaa substanssin väri olla vihertävä tai kellertäväkin. Joskus erittäin ahkerien pyyhkimissessioiden jälkeen paperi saa punaistakin väriä, ja tällöin saattaa kirvellä. Tilannetta ei helpota epämieluisa mielikuva ulosteesta haavassa.
Joka tapauksessa, oli tilanne mikä hyvänsä niin siinä vaiheessa kun paperi ei enää muuta väriä ollenkaan, on aika kurottautua raanalle, avata vesisuihku puhtaalla vasemmalla kädellä ja kastella pala paperia. Sitten pyyhin peräaukon tienoot vielä kerran tällä märällä paperilla niin että viimeisetkin kakka-atomit poistuvat liuetessaan veteen, ja sen jälkeen kuivaan pyllyn kuivalla paperilla. Sitten vain housut jalkaan ja käsipyykille, ja fiilis on hyvä.
Itse muuten pyyhin myös kikkelin huolellisesti, siihenkin kuluu useampia arkkeja, vettä ja myös huolellista sormityöskentelyä, joka puuttuu pyllyn putsaamisesta. Haluaako joku kuulla tarkemmin?
Joka tapauksessa, oli tilanne mikä hyvänsä niin siinä vaiheessa kun paperi ei enää muuta väriä ollenkaan, on aika kurottautua raanalle, avata vesisuihku puhtaalla vasemmalla kädellä ja kastella pala paperia. Sitten pyyhin peräaukon tienoot vielä kerran tällä märällä paperilla niin että viimeisetkin kakka-atomit poistuvat liuetessaan veteen, ja sen jälkeen kuivaan pyllyn kuivalla paperilla. Sitten vain housut jalkaan ja käsipyykille, ja fiilis on hyvä.
Itse muuten pyyhin myös kikkelin huolellisesti, siihenkin kuluu useampia arkkeja, vettä ja myös huolellista sormityöskentelyä, joka puuttuu pyllyn putsaamisesta. Haluaako joku kuulla tarkemmin?