Pyyhkiminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppae
  • Aloitettu Aloitettu
Itse käytän runsaasti paperia. Otan oikeaan käteen yleensä joko yhden tai kaksi arkkia kerrallaan, taitan kaksinkerroin (eli kaksi paperia päällekäin tai yksi taitettuna) ja aloitan pyyhkimisen. Teen tämän aina täydessä istunnassa. Koetan aina siistiä suuaukon lisäksi myös hieman - puoli senttiä, sentin - röörin sisältä. Tarkastan paperia pyyhkimisen edetessä jotta pysyn kärryillä siistimisen etenemisen suhteen: joskus edes ensimmäiseen paperiin ei jää jälkeä, joskus saa käyttää kymmeniä arkkeja ja vieläkin on ruskeaa - tosin näissä tapauksissa kun uloste on vallannut perseen melkein poskia myöten saattaa substanssin väri olla vihertävä tai kellertäväkin. Joskus erittäin ahkerien pyyhkimissessioiden jälkeen paperi saa punaistakin väriä, ja tällöin saattaa kirvellä. Tilannetta ei helpota epämieluisa mielikuva ulosteesta haavassa.

Joka tapauksessa, oli tilanne mikä hyvänsä niin siinä vaiheessa kun paperi ei enää muuta väriä ollenkaan, on aika kurottautua raanalle, avata vesisuihku puhtaalla vasemmalla kädellä ja kastella pala paperia. Sitten pyyhin peräaukon tienoot vielä kerran tällä märällä paperilla niin että viimeisetkin kakka-atomit poistuvat liuetessaan veteen, ja sen jälkeen kuivaan pyllyn kuivalla paperilla. Sitten vain housut jalkaan ja käsipyykille, ja fiilis on hyvä.

Itse muuten pyyhin myös kikkelin huolellisesti, siihenkin kuluu useampia arkkeja, vettä ja myös huolellista sormityöskentelyä, joka puuttuu pyllyn putsaamisesta. Haluaako joku kuulla tarkemmin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ne ihmiset itämaissa käytäkään paperia. Kädellä pirskottavat vettä perseelle.

toivottavasti eivät suoraan vessanpöntöstä.. Niillähän tuntuu olevan myös tapana peittää Keskiajan tavoin hajut voimakkailla tuoksuilla..

Itse käytän runsaasti paperia. Otan oikeaan käteen yleensä joko yhden tai kaksi arkkia kerrallaan, taitan kaksinkerroin (eli kaksi paperia päällekäin tai yksi taitettuna) ja aloitan pyyhkimisen. Teen tämän aina täydessä istunnassa. Koetan aina siistiä suuaukon lisäksi myös hieman - puoli senttiä, sentin - röörin sisältä. Tarkastan paperia pyyhkimisen edetessä jotta pysyn kärryillä siistimisen etenemisen suhteen: joskus edes ensimmäiseen paperiin ei jää jälkeä, joskus saa käyttää kymmeniä arkkeja ja vieläkin on ruskeaa - tosin näissä tapauksissa kun uloste on vallannut perseen melkein poskia myöten saattaa substanssin väri olla vihertävä tai kellertäväkin. Joskus erittäin ahkerien pyyhkimissessioiden jälkeen paperi saa punaistakin väriä, ja tällöin saattaa kirvellä. Tilannetta ei helpota epämieluisa mielikuva ulosteesta haavassa.

Joka tapauksessa, oli tilanne mikä hyvänsä niin siinä vaiheessa kun paperi ei enää muuta väriä ollenkaan, on aika kurottautua raanalle, avata vesisuihku puhtaalla vasemmalla kädellä ja kastella pala paperia. Sitten pyyhin peräaukon tienoot vielä kerran tällä märällä paperilla niin että viimeisetkin kakka-atomit poistuvat liuetessaan veteen, ja sen jälkeen kuivaan pyllyn kuivalla paperilla. Sitten vain housut jalkaan ja käsipyykille, ja fiilis on hyvä.

Itse muuten pyyhin myös kikkelin huolellisesti, siihenkin kuluu useampia arkkeja, vettä ja myös huolellista sormityöskentelyä, joka puuttuu pyllyn putsaamisesta. Haluaako joku kuulla tarkemmin?

kiitos raportista, tää tais riittää! :) tähän ketjuun sopis varmaan lause "kiinnostaa ku kilo paskaa".

devil-pope.jpg

Eikö se painepesuri siinä pytyn vieressä olis hieman kätevämpi, kuin käyttää puoli rullaa paperia, joka kerta kun käy paskalla :lol2:?

Otan oikeaan käteen yleensä joko yhden tai kaksi arkkia kerrallaan, taitan kaksinkerroin (eli kaksi paperia päällekäin tai yksi taitettuna) ja aloitan pyyhkimisen. Teen tämän aina täydessä istunnassa. Koetan aina siistiä suuaukon lisäksi myös hieman - puoli senttiä, sentin - röörin sisältä.
Voi yök, mulle tuli elävä ja vastenmielinen muistikuva siitä, kun isäni jostai helvetin syystä kertoi tekevänsä samoin. Jaks. Suosittelen käsisuihkua.

Joo pillupuhelin toimii tohan paremmin eikä tartte antaa sormetusta mahdollisesti useita kertoja päivässä. Toki tollaine matkamallin kompakti painepesurin on ajanut saman asian kun ei tota puhelinliittymää ole.

Pillupuhelimelle kun kerran oppii niin siitä ei paluuta takas ole. Vituttaa nykyään suunnattomasti käydä paskalla jossain mestassa jossa ei puhelinta ole käytössä, tuntuu ettei ikinä saa paikkoja puhtaaksi.

Pillupuhelimelle kun kerran oppii niin siitä ei paluuta takas ole. Vituttaa nykyään suunnattomasti käydä paskalla jossain mestassa jossa ei puhelinta ole käytössä, tuntuu ettei ikinä saa paikkoja puhtaaksi.

Sama juttu, nykyään olen varustautunut kainalokoteloon mahtuvalla super soakerilla:

images.jpg

Ns. päävessastamme ei löydy puhelinta, ja jotenkin vierastan kyseistä vekotinta. Ehkä siihenkin täytyy joskus perehtyä. Veljeni jolla oli aiemmin tapana käydä suihkussa jokaisen paskomisen jälkeen opetteli eräs kaunis päivä puhelimen hyödyntämisen muutettuaan omaan asuntoon josta moinen löytyi, ja on kehunut kovasti. Täytynee ottaa harkintaan! Kiitos vinkeistä :) Tehdään pyllyn putsaamisesta entistä hauskempaa.

Olen asiaa pohdittuani tullut siihen tulokseen, että jos joskus olen ehdolla eduskuntavaaleissa, on johtava vaaliteemani pillupuhelinten pakollisuus kaikissa vessoissa. Vaikka pyyhkiessä onkin kierolla tavalla hauskaa tuntea paskan irtoavan persposkilta, on pillupuhelimen käyttö huomattavasti sivistyneempää. Olin kesällä työharjoittelussa paikassa, jossa vessoissa ei tuota perusvälinettä ollut. Samoin kahviloissa, huoltoasemilla ja monissa julkisen sektorinkin vessoissa on pahoja puutteita tässä suhteessa. Mielestäni sivistysvaltiossa perseen peseminen on tapahduttava sofistikoituneemmin kuin paperilla. Emmehän tahdo leimaantua barbaareiksi yhdentyvässä Euroopassa?

Jaahas, persiinpesijöitä koko paikka täynnä. :jahas:

Itsehän harrastan vain teflon-päällysteisiä kakkoja, joista ei jää jälkiä paperiin tai pönttöön.

Asia ja sen toteuttaminen. Kaikki miehet/pojat, joilla on partaa leuassa, niin ottakaapa pöntöstä paskapökäle ja hinkatkaa sillä leukaanne. Sitten voikin ottaa vessapaperia, jolla on näppärä pyyhkiä paskat pois parrasta. Yhtä hyvin voi ottaa pillupuhelimen kouraan ja huilutella sillä ne kikkareet ja aromit leuasta. Olipa kyseessä kumpi tapa tahansa, niin voitko hyvällä omalla tunnolla sanoa, että parta tuli puhtaaksi? Ei tullut. Mutta vetäiskääpä partahöylällä/-koneella leuka paljaaksi ja sitten tuhrikaa se paskaan, niin aikalailla puhtaammaksi sen saa.

Partahöylä, tuo paskantajan paras kaveri. Sillä kun vetäisee suklaahämähäkin sliksiksi samalla kertaa, kun munakarvat ajelee, niin johan on komiata paskantamisen jälkeen takapuoli puhdistaa. Paska irtoaa näppärästi neitseellisen karvattomasta suklaahämiksestä, mutta irstaan ryppyisestä ja karvaisesta paskarööristä se ei lähde muuta kuin saippualla.

Ja itse pyyhin.

Viimeksi muokattu:
Oisko jossain suoritustekniikkaohjeita tuon pillupuhelimen käyttöön? Pyyhin pyllyn seisaaltaan.

Mielestäni paras on kuitenkin painepesuri. Sillä kun suihkuttelee sopivalla painella hetken niin suklaahämis on puti puhdas.

Miksei kukaan tunnu käyttävän vessaharjaa, sitä vartenhan se on siellä. Ei tarvi paperin kanssa säätää ja säästäähän siinä rahaakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom