Pyyhkiminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppae
  • Aloitettu Aloitettu
ite yleensä vielä nuuhkasen sitä paperia

Pakkis rulez. :D

Koitin tänään tota vitun pillupuhelinta perseen pyyhkimisessä niin se vesi lensi ihan mihin sattui ja paita oli läpimärkä. Helpommalla pääsee soft embon kanssa.

Mä en kyllä käsitä millä helvetin hiekkapaperilla nää apinat täällä perseensä pyyhkii. Mikä tahansa vessapaperi ei voi oikeesti olla niin rajua tavaraa et punottaa kirvelee ja ties mitä. Ihme homoperseitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
TBH pakkis oli ensimmäinen paikka josta kuulen rektumin huljuttelusta... Ei se paskalla käynti voi jumalauta olla noin eksoottinen asia :D

Mitä varten sä sitten oot luullu, että se käsisuihku siellä paskahuussissa on?

Koitin tänään tota vitun pillupuhelinta perseen pyyhkimisessä niin se vesi lensi ihan mihin sattui ja paita oli läpimärkä. Helpommalla pääsee soft embon kanssa.

luulis nyt maalaisjärjenki sanovan, ettei sitä laiteta täydelle paineelle?

Harjoitus tekee mestarin:D Soft Embo ei putsaa kaikkea, nöyryys tulee siinä vaiheessa kun veriseen haavaan menee kunnon ripulit:dance:

Mä en kyllä käsitä millä helvetin hiekkapaperilla nää apinat täällä perseensä pyyhkii. Mikä tahansa vessapaperi ei voi oikeesti olla niin rajua tavaraa et punottaa kirvelee ja ties mitä. Ihme homoperseitä.

No perseen nyt voi pyyhkiä vaikka kuusenoksaan, ei siitä mitään vammoja tuu. Kai se sit on tätä kun pitää olla vittu lorealit ja 10 muuta kosteusvoidetta naamassa ja muuallakin.

Mää oon laittanut monta kymmentä kertaa pöntön tukkoon, (siis ihan oikeasti) kun paperia menee välillä niin helvetisti, koska perse ei meinaa puhdistua ollenkaan ja usein syynä on, että iso pökäle jää melkein puoliksi jumiin ja toinen puoli tietenkin tippuu pöntöö, niin sillon puolikas pökäle jää kurkistamaan perseestä eikä suostu menemään takas perseeseen, niin lopputulos on, että pyyhkii vaan sitä roikkuvaa paskaa siinä ja eihän paperi tule olemaan koskaan valkoinen ja vaikka katkasis sen niin silti ei mee ees kunnolla perse kiinni kun on niin iso pökäle ja taas pyyhit sitä pökälettä. tähän ei taida auttaa edes pillupuhelin. Ehkä lusikka, mutta ei oo huvitanu alkaa kaivaa lusikalla persettä.

syynä on, että iso pökäle jää melkein puoliksi jumiin ja toinen puoli tietenkin tippuu pöntöö, niin sillon puolikas pökäle jää kurkistamaan perseestä eikä suostu menemään takas perseeseen, niin lopputulos on, että pyyhkii vaan sitä roikkuvaa paskaa siinä ja eihän paperi tule olemaan koskaan valkoinen ja vaikka katkasis sen niin silti ei mee ees kunnolla perse kiinni kun on niin iso pökäle ja taas pyyhit sitä pökälettä. tähän ei taida auttaa edes pillupuhelin. Ehkä lusikka, mutta ei oo huvitanu alkaa kaivaa lusikalla persettä.

EI helevetti! :lol2:

Voi luoja näitä juttuja teillä! Täällä ei ole tarpeeksi hyvin mun huvittuneisuutta kuvaavaa hymiötä.

Mä en tajua, mikä siinä käsisuihkun käytössä on niin vaikeaa. Siis johtuuko se jotenkin miesten anatomiasta vai mistä? Multa ainakin sujuu ihan helposti, suihku jalkojen välistä ja sitten siitä suihkutellaan, siistiä ja nopeaa. Ei kai ne munat niin pahasti tiellä voi olla, ettei onnistuisi?

Oon muuten ihan samaa mieltä siitä, että paska pitää pestä pois vedellä. Jos mun kädelle roiskuisi paskaa, niin en mä sitä vain paperilla pyyhkäisisi vaan pesisin tietenkin. Kaikki epäilyt paskan leviämisestä ympäriinsä ovat ihan absurdeja. Eihän sitä paskaa siellä (yleensä) ole samalla tavalla, kuin vaikka vauvalla, joka on paskonut vaippaansa. Aika vähänhän sitä jää sinne peräreiän tienoille. Ei se siitä mihinkään leviä sotkemaan, vaan huuhtoutuu siististi pois.

Amatööri. Ensin pienellä paineella sihtaaminen kuntoon, sitten vasta liipaisin pohjaan. Vaatii herkkää tatsia.

Vittu se käsisuihkun käyttäminen voi niin vaikeaa olla, kyllähän jokainen tietää missä oma persereikä sijaitsee. Sinne vaan suuntimat ja täydet paineet päälle niin puhdistuu. Ja kädet saa pestä jälkikäteen.

Tähän on vielä pakko pistää kuva kaverin kersan paskavaippaepisodista kun liittyy aika hyvin aiheeseen :hyvä:

Kuva022.jpg

Mää oon laittanut monta kymmentä kertaa pöntön tukkoon, (siis ihan oikeasti) kun paperia menee välillä niin helvetisti, koska perse ei meinaa puhdistua ollenkaan ja usein syynä on, että iso pökäle jää melkein puoliksi jumiin ja toinen puoli tietenkin tippuu pöntöö, niin sillon puolikas pökäle jää kurkistamaan perseestä eikä suostu menemään takas perseeseen, niin lopputulos on, että pyyhkii vaan sitä roikkuvaa paskaa siinä ja eihän paperi tule olemaan koskaan valkoinen ja vaikka katkasis sen niin silti ei mee ees kunnolla perse kiinni kun on niin iso pökäle ja taas pyyhit sitä pökälettä. tähän ei taida auttaa edes pillupuhelin. Ehkä lusikka, mutta ei oo huvitanu alkaa kaivaa lusikalla persettä.

itellä menee joskus tukkoon pelkästä paskasta, kun on vatsa kovalla ja tulee ulos isoina kiinteinä möhkäleinä (tämä laatu ei likaa persettä, ja pyyhkiminen on turhaa)

siinä on siis varmaa se litra maitoa yhtenä pökäleenä. repii myös aika pahasti perseenreiän herkkää kudosta ja tekee kipeää
voisin verrata kipua synnytykseen.

Tähän on vielä pakko pistää kuva kaverin kersan paskavaippaepisodista kun liittyy aika hyvin aiheeseen :hyvä:
katso liitettä 65172

Ihan perussetti lapsiperheessä tommonen, ei ole edes paha:D Oma tytär on juntannut kahta kauheammat savet mitä tuossa kuvassa. Kaverin pojalla on enkat, sillä oli ollut kerran paskaa takatukassa asti.

Boldattu on mun suosikkikohtani tässä selostuksessa. :D

Tänään tuli testattua tolla Kärcherin K 2.02 plus painepesurilla "helläasetuksella". Lähti muuten sonta irti, mutta täytyy varmaan viedä toi takas talliin ettei herätä liikaa kysymyksiä.

Tänään tuli testattua tolla Kärcherin K 2.02 plus painepesurilla "helläasetuksella". Lähti muuten sonta irti, mutta täytyy varmaan viedä toi takas talliin ettei herätä liikaa kysymyksiä.

Pulttaat vaan sen kärtserin siihen paskapöntön viereen kiinni. Voit sitten lesoilla kaikille että mullapa on kunnon HC-pillupuhelin jolla lähtee vaikka karvat perseestä kun laittaa volat kaakkoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom