Pystypunnerrus seisten tulokset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Millasia painoja/sarjoja porukka pystypunnertelee seisten? Eli varmaan sanomattakin selvää ettei mitään vauhtipunnerrus tuloksia, vajaita toistoja, eikä myöskään istuvalteen tehtyjä, mutta mainitaan nyt ihan varmuuden vuoksi kuitenkin.

ite sain tossa yks päivä 5x60kg penan jälkeen. Ajattelin nyt alkaa keskittyy tähän liikkeeseen enemmän (eli tehdä sen ennen penaa) ihan vaihtelun vuoksi ku toi pena junnannu jo jonkun aikaa.

5x65 ja 2x70 pysäytyksellä alhaalla.

E: Tästä sais ehkä mielenkiintoisemman ketjun jos vaikka ilmotettais penkkitulokset samalla, näiden kahden liikkeen välillä näkee joskus hurjia heittoja. Itse en enää penkkiä tee ollenkaan mutta noihin samoihin aikoihin yhdellä kokeilulla sain 2x100kg.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Enkka 85, nostettu aikoja sitten pariinkin eri otteeseen ehkä 135-140 salipenkkituloksella ja selkätreenin päälle. Kahdeksallakympillä olen pari kertaa punnertanut todella ruman kolmosen. Pari viikkoa sitten punnersin 80 rivekakkosen päälle, joten tuskin tuosta 85 nytkään kovin kaukana ollaan, penkki nytkin samoissa. Tyyli tosin vaikuttaa paljon, nämä on tehty enemmän vanhalla olympiatyylillä kuin military pressinä (jalat lukossa, mutta selkä aika reilusti eläen).

Pitäs vissiin keskittyä vähä etuolkapäihin, kun oma enkkasarja on 10x50kg ja veikkaan ettei juuri yli 60kg tulis ykkösenä. Penkkimaksimi 150kg kapealla otteella.

Pystypunnerrus 90 ja penkki 165 merkistä, omapaino joku 93.

Lisätietona vielä raaka ylöstyöntö 165 ja niskan takaa 175.

3x75kg, en ole ykköstä uskaltanut ottaa. Tuon otin samana päivänä kun penkkiykkösen, joka on 130kg.
Suhteellisen kynispainoissahan sitä mennään. Ihan näin vinkkinä, Wendlerin ohjelma tehos mulla tosi hyvin pystäriin.

Pystäri 70kgx4, penkki 97,5kgx5. Näistä on tosin aikaa, nykyisessä ohjelmassa kun ei satu kumpaakaan liikettä olemaan. Yksi mielenkiintoinen pointti pystäristä muuten, mulla on pystärin sarjapainot aina nousseet samalla, kun kyykyssä tai mavessa on tapahtunut kehitystä. Eli alakropan voimaliikkeissä tapahtunut kehitys on siirtynyt aika suoraan pystäriin. Penkissä näin ei taas ole, vaan kyykyssä tai vedossa kehittyminen ei ole koskaan vaikuttanut pätkän vertaa penkkitulokseen. Leuanvedossa kehittuminen on sen sijaan auttanut penkkiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3x77,5kg, pidempiä sarjoja 60kg molemmin puolin. Penkistä ei hajua, varmaan 110-115kg jos viittis vähän piikkailla. Mutta ei viitti ko ei se paska ikinä mitenkään kulje mihinkään.

Pystäri 5x60kg ja penkki 5x100kg, omapaino 74kg.
Salilla olen käynyt vasta hieman päälle 2kk vuosien tauon jälkeen ja ensimmäistä kertaa ikinä aloin tekemään pystäriä tangolla. Aluksi pystärin tulos tuki kovasti penkin nousua, mutta nyt pystäri on jumittanut pitkään ja penkki sen kuin nousee hiljalleen.

Pystypunnerrus 16x52,5kg. Penkkiä en tangolla tee mutta käsipainoilla paras sarja on 7x40kg.

Kummatki tehty treenin ekana liikkeenä eli täysissä voimissa ja muutaman päivän sisällä toisistaan.

pystypunnerrus seisten 5x100kg ehkä tehny noin 10 kertaa elämän aikana sitä liikettä, penkissä taas 3x175, ja istuen pystäri 8x50kg per käsi paras.

Pystärissä tulee kutosia ehkä 50-55kg, penkissä kutosia satasella. Voisi jonkin aikaa koittaa panostaa tuohon pystäriin.

1*70kg/1*120kg

Harvoin tulee tehtyä pystäriä tangolla, mut nyt otin muutaman viikon keväällä. 5/3/1 pääsin just noihin 70*1 suht puhtaana, mut rumina pushpresseinä sais isompaakin ylös. Noilla vauhtipystäreillä on hyvä ottaa puhtaiden työsarjojen päälle viimeiset mehut olkapääloisista.

En ole tehnyt pystäriä tangolla seisten vähään aikaan mutta silloin kun tein, niin penkki samassa treenissä 2x3x105kg ja viimeisenä liikkeenä pystäri tangolla seisten 12x50kg, varmaan olisi 15 toistoa mennyt ekana liikkeenä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom