- Liittynyt
- 30.8.2002
- Viestejä
- 587
Juhannus lähestyy jo kovaa vauhtia eli ei muuta kuin kaikki ilmottautumaan ratareiteen osoitteessa: Ratareisi 2014.
Varmasti erilaista Juhannusta, itse olen luultavasti mukana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juhannus lähestyy jo kovaa vauhtia eli ei muuta kuin kaikki ilmottautumaan ratareiteen osoitteessa: Ratareisi 2014.
Tämmäisen bongasin:
Huutokaupat.com - POLKUPYÖRÄLIIKKEN KONKURSSIMYYNTI KONALA alkaa 13.01. klo 11.00, Helsinki - Kohde 61278
- näyttäisi olevan paljon pyöriä ja aiheseen liittyvää tavaraa myynnissä, lupaavat että vähintään -50% listahinnoista ( ja itse en pääse paikalle säästämään... )
Pyöräilykärpänen ei ole mennyt horrokseen talveksi -- just lähti tilaukseen Cube Agree GTC Pro Compact carbon, jospa tuosta olisi ensimmäiseksi maantiepyöräksi
Hyvät tarjoukset on pällä vm 2013 pyöristä. Lenkkiä tulee varmasti ajettua, kun nyt oon ulkoiluttanut maasturia kohta puolitoista vuotta.
E: nythän se on pyöräkauppojen aika. Ei olis tullut hiilarivehkeeseen ovh hinnoilla satsattua.
Mulla on Canyonin Ultimatessa vaihteet vähän sekoillut. Kun vaihtaa takapakalla raskaammalle (pienemmälle rattaalle), niin yleensä kolmanneksi suurimmalta rattaalta alkaen ketjut hyppää saman tien ainakin pari ratasta yli. Parhaimmillaan/pahimmillaan suoraan kaikkein pienimmälle takarattaalle eli hyppää 5-7 ratasta. Vaihdekahvan tuntuma on jo ennen tuossa ongelmakohdassa vaihtamista "löysä" ja tuntuu, että vaihdevipu on ikään kuin osittain valmiiksi painettuna. Yhtä kerrallaan ei saa vaihteita takapakalta raskaammalle (pienemmälle rattaalle) tällä hetkellä ollenkaan tuossa ongelmakohdassa. Aina hyppää useamman rattaan yli.
Koitin jo säätää vaihteita, mutta ei mitään vaikutusta. Ulkoisesti en näe mitään vikaa takapakassa tai vaihtajassa. Voiko tuolla kahvassa olla joku systeemi, joka mahdollistaisi sen, että vaijerin syöttö ei stoppaa yhden vaihteen vaihtamiseen tarvittavaan määrään? Pitänee avata vaihdekahvan pää tänään ja tarkastaa se jos jollakin ei ole kokemusta vastaavasta ongelmasta?
Ompas sekavasti selitetty, mutta toivottavasti joku ymmärtää.
Missäpäin uskaltaa viel jäällä ajaa?