Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhutteko te nyt SPD-kengistä?
jep
e: mulla on ollut kolmet eri spd kengät joista yhdet maantiekengät ja kahdet maasto eikä mulla tosiaan ikinä ole missään kengissä ole ollut ongelma että klossi tulisi liian ulos ettei kävelemään pääse.
e2: puhuin tossa shimanon systeemistä kun niin tulee kavereiden kanssa puhuttua. Onko shimanolla sitten joku uudempi klossi jolla ei pääse käveleen. Kaverilla on jonku toisen systeemi maantiepyörässä ja niissä tosiaan klossi tulee varmaan sentin ulos.
Mulla tulee pitemmän päälle selkä kipeäksi, jos en käy välillä punttisalilla tai vedä leukoja, kun kuitenkin teen työkseni istumatyötä. Maastopyöräily ja maantiepyöräily vahvistaa myös selkälihaksia, mutta ei varmaan ihan kaikkea. Pakko ainakin kerran viikkoon käydä. Nyt loppukesästä en ole tehnyt kovin pitkiä pyörälenkkejä ja aikaa jäänyt enemmän punttisaliin.Miten pyöräilijät olette yhdistäneet punttailun pyöräilyn kanssa, tai toisin päin punttauksen pyöräilyn kanssa?
Ite tällä hetkellä pyrin tekemään kolme pyörälenkkiä viikossa ja kaksi punttia. Talvella sitten enemmän punttia ja hiihtoa jonkun verran.
Lisää yksinkertaisia kysymyksiä yksinkertaiselta fillaristilta :D
Onko klossi se osa, joka on kengässä vai se, joka on siinä polkimessa? Vai sanotaanko molempia klossiksi? Eikös molemmat ole irroitettavia ja vaihdettavia osia (siis se juttu kengässä ja polkimessa)?
Jos on saman merkkinen poljin kuin kenkä, niin sopiiko automaattisesti "klossit toisiinsa"? Vertailin tossa kerran kaupassa kenkiä ja polkimia, ja osa näytti niin erilaisilta "nastoilta", että tuli mieleen ettei ne sovi yhteen keskenään...
Kukaan pakkiksen pyöräilyhirmuista innokas sunnuntaina pitkälle lenkille? Meinasin ite polkasta tän kesän kaksatasen eikä tietysti haittaa, vaikka siinä seuraakin olis. Tarkotus starttailla varmaan about ysin aikaan Keravalta ja suunnata jonnekin. Eli reitti vielä vähän avoinna :D
--> tehokas led-valaisin tekee ympärilleen magneetti- tms säteilykentän joka häiritsee langattomia laitteita
Pakkohan noihin laitteisiin on luottaa ja itseäni jännittääkin välillä muiden ihmisten käyttäytyminen paljon enemmän kuin rengasrikot, keulan pettämiset tms laitevauriot. Vaikka pääasiallisesti tulee ajeltua vain maastoa missä saa pistellä menemään aika rauhassa, niin välillä aina kuitenkin sattuu kaikenlaista. Itse työntelin pari viikkoa sitten lippusiimoin eristettyä downhill-rataa alaspäin kun jostain säntäsi eteen kaksi lasta. Vauhtia oli siinä 50 hujakoilla, pakko oli kääntää pusikkoon ja heittää lipat sinne, muuten olisi saattanut tulla liian karua jälkeä. Onneksi itsellä oli asianmukaiset suojat päällä ja selvisin vain muutamilla verinaarmuilla sekä pienillä fillarivaurioilla.