Pari lenkkiä maatipyörällä takana ja mukava on ajaa mutta ajoasentoon tottuminen pitkäntalven jälkeen vie aikaa. Kylmää on ja varusteet sen mukaan. Suurin ongelma on että nyt ei ole mukana täällä mökillä säämiskällä varustettuja ajohousuja siispä ajan nyt päivittäin aluksi tunnin lenkkejä mutta toukokuun puolella alan ajamaan 60-100km päivä lenkkejä jos innostusta riittää. Yleensä riittää kun tv:stä seuraa eri ympäri ajoja päivittäin on pakko myös itse käydä polkemassa. Kisaamaan en itse pystyisi kuin radalla enään sali harjoittelun takia.
Maastofillarilla en koe harjoittelua tarpeeksi tehokkaaksi joten niillä on mukava vain käydä luonnossa ajelemassa. Eri maastokisat kyllä lapin tuntureissa olivat uskomattomia kokemuksia aikoinaan. Maantiepyöräily on se hirveä kestävyys laji jossa kyllä voi kokea uskomatonta tuskaa ja huiput varmasti erottuvat selkeästi muista. Mitä tulee itse pyöriin mielestäni Colnago ja Bianchi ovat arvoistetummat pyörämerkit maailmassa pitkillä perinteillä.
Maastofillarilla en koe harjoittelua tarpeeksi tehokkaaksi joten niillä on mukava vain käydä luonnossa ajelemassa. Eri maastokisat kyllä lapin tuntureissa olivat uskomattomia kokemuksia aikoinaan. Maantiepyöräily on se hirveä kestävyys laji jossa kyllä voi kokea uskomatonta tuskaa ja huiput varmasti erottuvat selkeästi muista. Mitä tulee itse pyöriin mielestäni Colnago ja Bianchi ovat arvoistetummat pyörämerkit maailmassa pitkillä perinteillä.