Viikate74
Bukkake Fighter
- Ikä
- 50
Mä teen kovia kyykkytreenejä pari kertaa viikkoon, kausittain perusvoimaa ja maksimivoimaa. Vaikka pyöräilystä on tullut päälaji niin kuntosali on yhtälailla harrastus ja siinäkin haluaa kehittyä. Kesäkaudella salihommat jää kyllä vähemmälle. Vaikka pyöräilykehitys ei olisi paras mahdollinen niin tärkeämpää että tekee sitä mitä haluaa, ja itellä se on kaikkia ominaisuuksia kovaa
Nähdään tempomitalijahdissa! t. JT/ cc picaro
Mä teen kovia kyykkytreenejä pari kertaa viikkoon, kausittain perusvoimaa ja maksimivoimaa. Vaikka pyöräilystä on tullut päälaji niin kuntosali on yhtälailla harrastus ja siinäkin haluaa kehittyä. Kesäkaudella salihommat jää kyllä vähemmälle. Vaikka pyöräilykehitys ei olisi paras mahdollinen niin tärkeämpää että tekee sitä mitä haluaa, ja itellä se on kaikkia ominaisuuksia kovaa
Nähdään tempomitalijahdissa! t. JT/ cc picaro
Mä kyykään kovaa kerran viikkoon, sitten 1 jakoista 1-2 kertaa. Aikaisemmin sali on ollut 2-jakoinen mutta nyt on Wattbike tunteja tarkoitus nostaa niin tiputan salin 1 jakoiseen ja salikerrat sitä kautta hiukan vähenee. Eka Wattbike kisa meni vähän pieleen kun äijä pääsi kuivahtamaan hiukan liikaa. Mutta kaikki noihin kisat olisi tarkoitus ajaa. 10 Km sitten päätavoite.
Kesällä toki sitten vasta se kovin terä pitäisi olla.
Mä olen pitään JT muuten lukenutkin sun blogia.