Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Schwalbe Ice Spiker Pro 2.1 tai 2.35. Tämän hetken paras nastarengas, toimii poluilla ja myös rullaa sen verran hyvin, että kehtaa tielläkin ajella. Pienempi tiekäyttöön ja isompi mettään.
Eikös polkupyörien Biltema ole... Biltema? Mulla on maasturi Corratecin rungolla, jonka ostin endurokisaajalta käytettynä. Ei tuossa taida olla Corrateciltä rungon lisäksi kuin satulatolppa, mutta ei kummassakaan ole ollut mitään valittamista ja olen kuitenkin ajanut ko. laittella kesät talvet jo useamman vuoden ajan.Corratec on polkupyörien Biltema sitten, en ensimmäisenä ostaisi.
Eikös polkupyörien Biltema ole... Biltema? Mulla on maasturi Corratecin rungolla, jonka ostin endurokisaajalta käytettynä. Ei tuossa taida olla Corrateciltä rungon lisäksi kuin satulatolppa, mutta ei kummassakaan ole ollut mitään valittamista ja olen kuitenkin ajanut ko. laittella kesät talvet jo useamman vuoden ajan.
Ihan vinkkinä muille että nastakumeja saa hieman edullisemmin suomalaisesta nettikaupasta: http://www.bikeshop.fi/Nastarenkaat/ekauppa/c52/
- edullinen ja nopea toimitus lisäksi
--> tilasin eilen renkaat tyttären pyörään ja ovat nyt jo tämän paikkakunnan postissa, todennäköisesti iltapäivällä noudettavissa koodilla.
Nopean näköinen paketti. Mitenkäs on kuskin kynnystehon kanssa? Paljonko menee kympin tempo?
Hurautin justiin pikku lenkin kun kävin salilla. Ensimmäisenä ostoslistalle tulee jonkinmoiset lasit. Tuntuu pääsevän niin kovaa että viima rasittaa silmiä jo lyhkäisellä pätkällä. Luulevat vielä töissä että oon krapulassa kun tuun poikkeuksellisesti pyörällä ja silmät ihan punaisena.
Nopean näköinen paketti. Mitenkäs on kuskin kynnystehon kanssa? Paljonko menee kympin tempo?
Vähän kostee ilma 6h lenkille tänään :D