Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
katso liitettä 87873
Vähän päivitettyä tempokonetta. Uusilla kiekoilla, katsotaan mitä katoaa ajasta tempoilussa.
Paljonko tollainen peli maksaa?
Btw, mulla olisi Merida Reacto Team myynnissä jos joku hakee huippu maantiepyörää loppusyksyyn tai ens kesälle...
Vaihdatko sä fillaria joka kesälle? Vai muistanko väärin, että olisit tohon vaihtanu täks kesäks...
Hyvää treeniä, ei voisi paljon paremmin aurinkoista lauantaiaamua viettää.
Kävipä niin kusisesti, että mun maasturistani kietastiin jarrukahvat, -vaijerit ja -kengät. Kyseessä oli siis Shimanon hydrauliset M485 -jarrut. Osaiskohan kukaan kertoa, mistä kannattaisi hankkia mahdollisimman edullisesti vastaavat (tai jopa paremmat) jarrut tilalle?
Kävipä niin kusisesti, että mun maasturistani kietastiin jarrukahvat, -vaijerit ja -kengät. Kyseessä oli siis Shimanon hydrauliset M485 -jarrut. Osaiskohan kukaan kertoa, mistä kannattaisi hankkia mahdollisimman edullisesti vastaavat (tai jopa paremmat) jarrut tilalle?
Voisko joku pyöräilijä kertoo mitä pitää tehdä kun jalkapohjat menee aina eri kohtiin polkimissa. Vaikka ne laittais samaan kohtaan niin se ei tunnu luontevalta ja hetken päästä kun katsoo niin ne on taas liukunu eri kohtiin. Satula on kuitenkin melko kapea ettei siinä pitäis olla ongelmaa.
http://www.livestrong.com/article/515186-imbalances-in-cycling-leg-strength/
Tuossa oli vähän jotain vinkkejä mut onko joku yrittänyt tosissaan tehdä tolle asialle jotain? Toi puoliero on vähentynyt ihan vaan sillä kun keskittyy enemmän niihin polkimiin mutta esim. oikea lonkankoukistaja on selkeesti kireämpi..