- Liittynyt
- 5.12.2008
- Viestejä
- 5 799
- Ikä
- 36
Ei perkele ne ajaaa kovaa tuolla Ranskassa :D
Jaa onhan siellä vissiin joillain ollut mittarissa kovempiakin lukemia. Ainakin Cavendish postas seuraavan kuvan Twitteriin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei perkele ne ajaaa kovaa tuolla Ranskassa :D
Jaa onhan siellä vissiin joillain ollut mittarissa kovempiakin lukemia. Ainakin Cavendish postas seuraavan kuvan Twitteriin.
"tavallisella" ulosvetäjällä?Ideoita, miten saisi sinkulan "tapered square" kammen irti kotikonstein? Ulosvetäjä löytyy, mutta tältä (rattaan) puolelta oli kierteet jo valmiiksi paskana. Vasarointi, edestakas heiluttelu, kuumennus, riuhtominen ja syvä vittuuntuminen kokeiltu jo. Rälläkkää ei valitettavasti ole saatavilla, eikä kammen tarvitse säilyä ehjänä.
EDIT: runko, kammet ja todennäköisesti myös keskiön (jota tässä koetan vaihtaa) akseli ovat kaikki terästä.
Tätä kai sitten pitää kokeilla seuraavaksi. On vaan Biltemat vähän harvassa täällä, Amazonista löytyi ainakin kuvan perusteella sopivan näköinen."tavallisella" ulosvetäjällä?
Onkohan noissa mimmoisia heittoja? Tuo Valverden nopeus on mitä todennäköisimmin siitä lähettimestä joka jokaisella ajajalla on satulan alla, kun taas Cavendishin nopeus on Skyn omasta Garminin mittarista?
Edit. Tai siis Etixx-Quick stepin tiimissähän tuo näyttää nykyään polkevan.
Samalta vaivalta kuulostaa kuin omani. Magneettikuva ja röntgen auttavat selvittämään, paljonko rustoa on jäljellä, ja kuinka vinossa patella on. Olen menossa leikkaukseen muutaman viikon päästä, koittavat vähän silittää noita paikkoja, mistä on rusto kulunut pois. Jos ja kun rustokerros on paikoin kokonaan kulunut, ei se sinne takaisin kasva, eikä ainakaan oman ortopedin mielestä siirtoleikkaukset auta näihin vaivoihin.
Klossien ja satulan hienosäädöllä voi saada helpotusta, ja muutenkin liikeratojen muutoksella. Lopeta ne jutut, missä polvi kipeytyy. Hyvä fysioterapeutti jeesasi ainakin itseä liikeratojen suhteen.
Ei muuta kuin magneettikuvaan. Siitä näkee oikeasti missä kunnossa paikka on.
Enskapähkäilyä..nysse myrkyn lykkäs, sain kaverilta testiin Kona process 153 dl:län, L-kokoisen. Vehje tuntui sopivan kokoiselta ja eittäin hauskalta alamäkiränneissä ja hypyissä. Pyörä mitä olen harkinnut jo pitempään on Yt industiesin Capra. Itse asiaan: Yt:n geometriataulukot suosittelevat kokoiselleni L-kokoa(184,5, inseam 92 cm, eli pitkät jalat ja kädet), mutta istuin tutun L-kokoista capraa ja ohjaamo tuntui huomattavasti ahtaammalta kuin Processissa. Kun vertaa Processin ja capran geotaulukoita L-kokoisen konan ja XL-kokoisen capran kohdilta, huomaa että reach- mitta on identtinen, pyörä on hieman pidempi, standover-mitta ei caproissa muutu kuin 2mm L vs XL. Eli jos oikein tulkitsen niin L-kokoinen Process on todella lähellä XL-kokoista Capraa? Mitä sanoo pakkiksen pyörägurut mitoituksesta, L-kokoisessa ohjaamo tuntui ahtaalta, XL:llää en ole livenä päässyt testaamaan, eikä L-kokoiseen pidemmän stemmin lykkääminen tunnu oikealta tuonluonteiseen pyörään. Mietityttää vaan että onko tuo XL kokoinen jo liian hirvi. Konassa yläputki slouppaa todella paljon, tilaa elää pyöränpäällä oli rutosti. Tuossa Yt:n pyörässä vaan houkuttaa hinta/speksit, konan ollessa yli 1k kalliimpi. XL:län saisi vielä loppukesän ajoihin tilaamalla. Huoh, aina hankalia nää kokoasiat.