- Liittynyt
- 15.11.2004
- Viestejä
- 4 688
Tuo keula lienee se tärkein. Ajoni on kuitenkin vaihteiden kannalta aika helppoa eikä fillaria muutenkaan tule röykytettyä. Vanha fillarikin oli keskiluokkaa ja ihan ok se on vieläkin.
En oikein tajua mikä noissa keulissa on niin ihmeellistä. Autoissa on jousi ja perus öljy-/kaasudampperi ja hyvin pelittää 140km/h nopeuksissa ja 2000kg painolla. Mutta polkupyörissä on vaikka mitä erilaista viritelmää ja halvimmat kai pohjaa samantien. Miksi ole normaalia jousta ja perus kaasuiskaria halvalla?
Mutta pitänee kai alkaa tsekkailemaan bikediscounttia yms. vaikka periaatteessa olisin halunnut ostaa paikalliselta. Yleensä vaan fillariliikkeissä kaikki mallit on parasta eikä myyjäkään mitään pyöristä tajua. Ei edes itse omista sellaista, kun autolla pääsee näppärämmin.
En oikein tajua mikä noissa keulissa on niin ihmeellistä. Autoissa on jousi ja perus öljy-/kaasudampperi ja hyvin pelittää 140km/h nopeuksissa ja 2000kg painolla. Mutta polkupyörissä on vaikka mitä erilaista viritelmää ja halvimmat kai pohjaa samantien. Miksi ole normaalia jousta ja perus kaasuiskaria halvalla?
Mutta pitänee kai alkaa tsekkailemaan bikediscounttia yms. vaikka periaatteessa olisin halunnut ostaa paikalliselta. Yleensä vaan fillariliikkeissä kaikki mallit on parasta eikä myyjäkään mitään pyöristä tajua. Ei edes itse omista sellaista, kun autolla pääsee näppärämmin.