Puristusvoima yms.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ylemmän linkin gripperissä on 2 jousta. Kun pistää kevyemmän jousen ihan alas niin vastus on pienempi kuin Coc Guidessa ja jos pistää isomman jousen ihan tappiin ylös ja pistää tämän lisäksi pienemmän jousen niin ylös kuin saa ison lisäksi niin ei mene kiinni itsellä kaksinkäsin 2 senttiä enempää. Tos on tuntuma ihan erilainen kuin Captains of Crusheissa.

Tulevasta batman elokuvasta bane. Sen näkönen et meni kyllä avatariks :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jeah, CoC #2 kiinni tänään oikeella, vasuri työn alla mutta ei sekään kaukana oo. Kannattaako tilata toi #3 seuraavaks vai ottaa se välimalli #2.5?

Jeah, CoC #2 kiinni tänään oikeella, vasuri työn alla mutta ei sekään kaukana oo. Kannattaako tilata toi #3 seuraavaks vai ottaa se välimalli #2.5?

Tilasin juuri ja hain postista CoC #1, 1½, 2, 2½, sekä 3.
Ensitestin perusteella olen samassa tilanteessa sinun kanssasi, että CoC #2 meni oikealla kiinni, mutta vasemmalla jäi muutaman millin rako.

Kokeilin CoC #2½ ja siinä jäi oikealla sentin rako... eli ei ollut lähelläkään. Suosittelen siis tilaamaan ensin #2½ ja vasta kun se menee kiinnni niin myöhemmin #3 (jos haluaa yhden kerralla ostaa).
Numeroa 3 en edes aio avata paketista ennen kuin menee kakkonen 2½ vahvuudella... voi olla että ei tarvi ikinä avata :(

Tilasin juuri ja hain postista CoC #1, 1½, 2, 2½, sekä 3.
Ensitestin perusteella olen samassa tilanteessa sinun kanssasi, että CoC #2 meni oikealla kiinni, mutta vasemmalla jäi muutaman millin rako.

Kokeilin CoC #2½ ja siinä jäi oikealla sentin rako... eli ei ollut lähelläkään. Suosittelen siis tilaamaan ensin #2½ ja vasta kun se menee kiinnni niin myöhemmin #3 (jos haluaa yhden kerralla ostaa).
Numeroa 3 en edes aio avata paketista ennen kuin menee kakkonen 2½ vahvuudella... voi olla että ei tarvi ikinä avata :(

Sinä perhanako tilasit mun edestä ton paketin :D. Itellä menee oikealla kädellä 8 kertaa #2 ja 3 kertaa vasurilla. Vasenkätinen olen. Olen koittanut miettiä syytä ja voinko jäljittää sen mavetuksen otetyyliin?

Sinä perhanako tilasit mun edestä ton paketin :D. Itellä menee oikealla kädellä 8 kertaa #2 ja 3 kertaa vasurilla. Vasenkätinen olen. Olen koittanut miettiä syytä ja voinko jäljittää sen mavetuksen otetyyliin?

Ei ollut mikään pakettitarjous kyseessä :) ...F-tukusta tilasin, kun oli 30e kpl.
Aika jännä jos olet vasenkätinen ja silti oikeassa enemmän grippiä. Vähän kaukaa haetulta tuntuu mavenkaan vaikutus asiaan ellet sitä ihan joka treenissä tee. Tai mistä sitä tietää??

* * * * * * * * * *

CoC gripperit ainakin uutena pitää ilmeisesti aika hyvin kutinsa tuossa vahvuudessa, koska #2 pitäisi olla 90kg ja viime syksynä kun olin työn puolesta kuntotestissä, missä mitattiin puristusvoimaa puristin mittarin oikealla pohjaan ja vasemmalla jäi ihan vähän vajaaksi ja asteikko oli 90 kg asti.

Omistan entuudestaan myös Heavy Grips 150 ja 200... tuon 200 paunaahan pitäisi olla 90kg, mutta en tiedä ovatko sitten vuosien varrella löystyneet vai mikä on, koska sillä saan kyllä ihan sarjaa väännettyä eikä ole lähellekään niin jäykkä kuin CoC #2

Tänään kolahti CoC #3 postista. Aikaisemmin puhuin, että #2 menee 8 toistoa parhaillaan. Tässä jää varmaan saman verran senttejä tyhjää väliin :D. Eli tilatkaa tekin suosiolla se #2,5 jos menee <10 toistoa.

Pystyykö näitä grippereiden sulkuja suhteuttamaan mitenkään voimanoston tuloksiin? Ei se penkkitulos varmastikkaan paljoa puristusvoimasta kerro, mutta olisi kiva nähdä, että millaisia tuloksia noin-tyyliin ollaan nosteltu siinä vaiheessa kun on mennyt mikäkin gripperi kiinni.

Ite en saa CoC #ykköstä suljettua puhtaasti kummallakaan handulla, myötäote maastanostossa maksimirauta on varmaan aikalailla 125 kiloa. Sali YT pyörii jossain 400:n nurkilla. Leukoja pystyn kiskomaan vähän reilu 10, grippi pettää aikalailla samoihin aikoihin kun muukin voima jos ei ole tehnyt alle mitään puristusta vaativaa.

Mulla on ollut aina tosi huono puristusvoima, joskus vuosi sitten ei 100 kiloa meinannut pysynyt näpeissä ristiotteella mavessa, mutta nykyään hitusen parempi ja tulee työnkin puolesta "treeniä" kun lukkoliikkeen palveluksessa olen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom