Puolustautuminen väkivaltaisia naisia vastaan

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Kaikki on sitä mieltä, että kannattais viedä nainen maahan ja rauhotella jos mikään muu ei auta. Samaan hengen vetoon on sanottu, että tulis heti niitä ritareita paikalle vetään miestä turpaan. Taitaa niitä ritareita aika vähän kuitenkin olla, kun tässä ketjussa kukaan ei oo tunnustanu käyvänsä miehen päälle jos muijaan koskis...

Ja muutenki jotaan todella idioottimaisia vammoja aiheuttanut itselleni kyseisen neidon ärsyttämänä, lyönyt nyrkin konepeltiin jne.
Kiitti uudesta sigusta :dance:

Mites olis sellainen ratkaisu, että hyppää naisen guardiin, valittelee kovaäänisesti kuinka sattuu (kun kaikki luulee että alla oleva on häviöllä) ja sitten vaivihkaa haoettaa sen giljotiiinilla? :D

nainen on pahoinpidellyt miestään sairaalakuntoon. Sairasta, kyllä! Se on vaan jännä juttu että kun naiset ei yleensä tajua sitä karhua härnätessään kuinka se oikesti sattuu sitten kun sieltä tuleekin takaisin..

Tietyllä tavalla ymmärrän tuon silmä silmästä -periaatteen, varsinkin kun kyseessä on mies, joka ei osaa hillitä itseään a) autonratissa b) raha-asioissaan c) ihmissuhteissaan d) päihteidenkäytössä. Onhan näitä vaikka kuinka paljon. Vedetään nappeja ja urheilumömmöjä ja se treenaamattomin ruumiinosa eli päänuppi menee sekaisin muutamasta oluesta. Siihen vielä lisätään joku kirkuva meno-Anu tyttöystävä, niin lätty lätisee sivullisillakin.

Edelleen ihmettelen, että mikä on oma tasoluokitus, jos joutuu niin paljon kanssakäymiseen näiden väkivaltaisten naisten kanssa? Olisiko kenties aika vaihtaa akkaa tai baaria, jos kotona/baarissa saa pelätä tuoppeja ja sairaalareissuja?

Alkuperäiseen kysymykseen, eli miten saa hullun naisen pois kimpustaan ravintolassa: menkää hyvät ihmiset hakee se poke sieltä auttamaan tai kävelkää ulos. Ottakaa akan yhteystiedot, pari todistajaa ja laittakaa pesula/silmälasilasku perässä. Jos olette "oikeassa" niin tämän ei pitäisi olla mikään ongelma. Ongelma on lähinnä se, että noissa kapakkatappeluissa saattaa olla siinä miehessäkin jotain syynpoikasta, mitä omassa auvoisessa humalatilassa monasti ei tule huomanneeksi.

Ja noin pääsääntönä sanoisin, että naisia ei hakata, vaan niitä kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä. Jos asenne naisia kohtaan on noin aggressiivinen, kuin muutamilla täällä, niin en ihmettele, että niissä kämmenissä kasvaa vain se kuuluisa karvoitus.

Vedetään nappeja ja urheilumömmöjä ja se treenaamattomin ruumiinosa eli päänuppi menee sekaisin muutamasta oluesta...

Toi oli hyvä :D Lisää näitä.

Mun entinen tyttökaveriki oli sitä mieltä että minusta tulee mömmöhörhö ku söin magnesiumkapseleita.

Eikö se reilu tönäsy piä sitä naista kurissa? (huomioiden kuinka jurrissa kyseinen mamselli on). "Muttaku omglol se tulee päälle ja syö mut" Ei muuta ku toinen tönäsy ja sama homma. Ameebaki tajuaa että jos joku ele tuottaa sille kipua/epämukavuutta niin se ele kannattaa jättää pois. Saa olla saatanan iso eukko että ei pysty parilla tönäsyllä piteleen kauempana. Sanottu varmaan miljoona kertaa jo tässä tredissä mutta hei, kertaus on opintojen äiti :)

EDIT HOLY SHIT: Niin eli vain jos nainen alottaa fyysisen kontaktin, oli se sitten käsillä, jaloilla, lautasilla tai haarukoilla.

Eikö se reilu tönäsy piä sitä naista kurissa? (huomioiden kuinka jurrissa kyseinen mamselli on). "Muttaku omglol se tulee päälle ja syö mut" Ei muuta ku toinen tönäsy ja sama homma. Ameebaki tajuaa että jos joku ele tuottaa sille kipua/epämukavuutta niin se ele kannattaa jättää pois.

Heh heh hee! Se aina hienoa kun joku, joka ei ikinä ole ollut ko. tilanteessa tulee neuvomaan mitä pitäisi tehdä.. Aika hauska!:D

Ehkä ameeba tajuaa väistää parin "tönäsyn" jälkeen, mutta nyt puhutaankin agressiivisesta (+kännissä/kamoissa) olevasta NAISESTA! Se ajatusmalli mitä tuollaisen päässä tolla hetkellä on, ei edes yllä ameeban tasolle. Been there, done that..

Mut ei siinä mitään, kokeile kun kohdalle sattuu, ja tuu sit itkee tänne meijän kanssa kun ei toiminu. Pohditaan varmaan tätä asiaa maailman tappiin asti.. :thumbs:

Montakohan kertaa semmonen kännissä/kamoissa oleva naikkonen jaksaa könytä uuestaan kimppuun kun tönäsee sen parin metrin päähän? Ok jäin kiini, en ole ollu tilanteessa ku ei tuo baarikulttuuri kauheasti viehätä eikä parisuhteet ole vielä ollu niin intiimejä että pitää alkaa turpaan leipomaan.

En vaan jaksa uskoa että nainen jaksaa käyä kerta toisensa jälkeen miehen kimppuun jos mies työntää tätä kauemmas joka kerta. Mutta ei se mitään, ehkä joskus olen viisaampi koettuani jonkun pirttihirmun känni/huumepäisen raivon. :rolleyes:

Montakohan kertaa semmonen kännissä/kamoissa oleva naikkonen jaksaa könytä uuestaan kimppuun kun tönäsee sen parin metrin päähän? Ok jäin kiini, en ole ollu tilanteessa ku ei tuo baarikulttuuri kauheasti viehätä eikä parisuhteet ole vielä ollu niin intiimejä että pitää alkaa turpaan leipomaan.

En vaan jaksa uskoa että nainen jaksaa käyä kerta toisensa jälkeen miehen kimppuun jos mies työntää tätä kauemmas joka kerta. Mutta ei se mitään, ehkä joskus olen viisaampi koettuani jonkun pirttihirmun känni/huumepäisen raivon. :rolleyes:

Siinäpä se onkin kun se ei ole järjellä selitettävissä oleva juttu. Ja kun sä siinä käräjäoikeuden tuomarin ja lautamiesten edessä yrität selittää kirkkain silmin että toinen oli ihan sekaisin, niin eihän se viesti sinne pöydän toiselle puolelle välity..

Eikä noita tilanteita oikeesti satu kaikille kohdalle, ja todella hyvä että asia on niin. On oikeesti ihan pirun vaikea tilanne.

Haluisin muuten tänne poliisin, miel just valmistuneen tai muuten asiasta hyvin perillä olevan mielipidettä/ohjeita siviilille tälläiseen tilanteeseen. Tai mitä poliisikoululla opetetaan tämmöisen tapauksen varalle?

Haluisin muuten tänne poliisin
Veli on poliisi ja kirjottelee tänne. Jos muija käy poliisin kimppuun, niin veikkaisin et ihan hallintaotteella ja tarvittavalla voimalla voi viedä (pitää viedä) maahan ja laittaa rautoihin/maijan perille. Toisaalta menis usko poliisiin jos muija sais antaa mulle vapareita poliisien tekemättä mitään. Meneehän ne poliisit kahden miehenkin väliin. Pelkkä rinnuksiin tarttuminenkin on lievä pahoinpitely.

Kiitos humma vastauksesta, mutta tarkennuksena, että tarkoitan tilannetta jossa on vastakkain kaksi siviiliä. Olen itse turvallisuusalalla töissä, ja siellä tilanne on eri vrt. laki ja velvollisuudet, mutta siviilinä Purtsi kysyykin nyt neuvoja ko. tilanteeseen.

Eli tilanne että ollaan vaikka kotona, ja nainen käy päälle. Ei poliisit/poket jne tuu sekunnissa paikalle.

Lähinnä sitä ehkä psykologista puolta kaipaisin. Tontiin on jokainen nainen saatu fyysisesti, eikä se ole tän ketjun aihe, mutta mites tilannetta vois parantaa puhumalla/elekielellä jne?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eli tilanne että ollaan vaikka kotona, ja nainen käy päälle. Ei poliisit/poket jne tuu sekunnissa paikalle.

Yrittää pärjätä tilanteessa, mieluiten ilman suurempia voimakeinoja. Poistuu paikalta kun tilanne sen sallii, mieluiten heti.

Mitä tuollaiseen tilanteeseen voi muuta neuvoa kuin käyttämään järkeään ja pysymään pois ongelmista? Jos akka on väkivaltainen ongelma niin get rid of her (ja nyt ei sitten puhuta mistään betonisaappaista ja Kolera-altaasta).

E: Harva sekaisin ja raivon tms. vallassa oleva rauhoittuu tuosta vaan hallintaotteessa ja puhumalla. Jos ihminen on sekaisin niin se on sekaisin ja rauhoittuminen voi viedä oman aikansa. Eli jos sitä raivoamista ja rauhoittumista ei ole pakko katsella niin kauas ja äkkiä...

Pakko on vastata tähän ketjuun. Itselleni ei ole eroa sille onko väkivaltainen henkilö mies vain nainen.

Itse otin nuoruudessani todella kovasti yhteen 1,5 vuotta nuoremman pikku-siskoni kanssa. Siskoni oli etenkin nuorena todella tuittupää ja villi, itse olen aina ollut rauhallisempi ja varovaisempi, mutta sitten kun napsahtaa niin sit napsahtaa. Teini-ikäisinä meillä oli todella koviakin tappeluita. Nyt kun muistelee, niin aika brutaalejakin otteita olen siskooni käyttänyt. Kerran tappelussa otin takaa päin kunnon kuristusotteen ja pidin sitä niin kauan kunnes siskoni oli täysin rauhoittunut, sit heitin hänet kylmästi vaan maahan. Nolointa tässä oli se että setäni näki tapauksen.

Viimeisin kova tappelumme oli sellainen jossa en millään olisi taas halunnut riidellä siskoni kanssa, mutta tilanne vaan ajautui sellaiseksi. Mulla sit vähän napsahti, potkaisin ihan harkitusti todella kovaa siskoani perseelle. Siskoni kaatui lattiaan ja jäi siihen volottamaan kuin viimeistä päivää, mä lähdin samantien siitä sit ulos. Yleensä on oppinut näistä sisarustappeluista sen että ei tee ulkoisia vaurioita, muuten tuli kauhee huuto vanhemmilta. Tässä tapauksessa siskoni peppuun tuli ihan järkyttävät mustelmat, eikä tyttö pystynyt istumaan viikkoon. Meidän fyysiset tappelut loppuivat sitten siihen.

Mun mielestä on naurettavaa ajatella jotain herrasmiessääntöjä, se on ihan sama onko väkivaltainen henkilö mies vai nainen, kummatkin ovat ihan yhtä vastenmielisiä, eivätkä ansaitse minkäänlaista kunnioitusta sukupuolen perusteella. En tosin ala naista lyömään, koska tiedän paljon parempiankin keinoja taltuttaa minua heikompi ja pienempi vastustaja. Heti kun saan otteen jonkun sekopäisen raivottaren kädestä, joka alkaisi mua kynsiin tai lyömään, niin se on siinä. Vaikka olen rauhallinen henkilö, niin en pysty hyväksymään minkäänlaista itseeni kohdistettua väkivaltaa missään tilanteessa, vastaan aina.

Ja se miten psykologisesti pitäisi suhtautua väkivaltaiseen naiseen, hänelle pitää tehdä täysin selväksi ettei se ole hyväksyttävää käytöstä, eikä naiseus ole mikään puolustus väkivaltaiselle käytökselle.

Pakko kait tähän on itsekkin vastata:)

Olin aikaisemmin putkalla duunissa ja ensimmäisiä öitä tekemässä kun partio toi naispuollisen henkilön kopitettavaksi. Maijan ovi auki ja ensimmäisenä tulee korkokenkää näköä kohti. Jaloista kiinni, pihalle ja käsistä taluttamalla sisälle. Alkoi potkimaan suoraan kohti säkkejä, nopea tempaus ja akkaa käsistä/jaloista kiinni. Samassa huomasin käteni olevan akan hampaissa, jolloin vanhempi konsta otti johtajan roolin ;) Perse edellä petoniin ja pari työkaveria päälle istumaan. Rautoihin ja putkaan. Kysyinen akka potki koko yön ( noin 7 tuntia) ovea ja aamulla ei pystynyt edes kävelemään. Sakot aamulla näppiin ja taksi "asiakkaalle"

Mitä itselleni on tullut naisia vastaan, joiden tarkoitus on oikeasti vahingoittaa ovat olleet aivan sekoja. Nykyään en edes yritä ottaa kovin hennosti kiinni. Samalla tavalla kuin miespuollista kohtelisin. Tontiin ja paketiin. Tietty toimii vaan töissä, mutta ei sitä omaa "mussukkaa" noin voisi käsitellä.

Toinen mikä nyt on manittava tapahtui ovella, jossa rakastavaiset tappeli. Kohteliaasti väliin ja pariskunta pihalle. Pihalla alkoi vimmattu mätkiminen, jossa molemmat antoi iskuja ihan tosissaan. Ukko nyt vaan oli 20cm lyhyempi ja otti muutaman aika pahan kopin. Kaverin kanssa väliin ja erottelemaan. Minä sain muijan joka hyökkäsi suoraan silmiä kohden. Yritin pidellä kiinni hellempää kunnes pukkasi nenän auki. Sit alkoi asiakas palvelu nimeltaan OC. Kovaa se "päätön"kana juoksee kun simmut turpoaa:hyvä: ja vielä päin tolppaa =) Ukkonsa tyytyi nauramaan ja tuntui poliisillakin hauskaa olevan.

Näin se elämä koettelee ;D

Pakko kait tähän on itsekkin vastata:)

Olin aikaisemmin putkalla duunissa ja ensimmäisiä öitä tekemässä kun partio toi naispuollisen henkilön kopitettavaksi. Maijan ovi auki ja ensimmäisenä tulee korkokenkää näköä kohti. Jaloista kiinni, pihalle ja käsistä taluttamalla sisälle. Alkoi potkimaan suoraan kohti säkkejä, nopea tempaus ja akkaa käsistä/jaloista kiinni. Samassa huomasin käteni olevan akan hampaissa, jolloin vanhempi konsta otti johtajan roolin ;) Perse edellä petoniin ja pari työkaveria päälle istumaan. Rautoihin ja putkaan. Kysyinen akka potki koko yön ( noin 7 tuntia) ovea ja aamulla ei pystynyt edes kävelemään. Sakot aamulla näppiin ja taksi "asiakkaalle"

Mitä itselleni on tullut naisia vastaan, joiden tarkoitus on oikeasti vahingoittaa ovat olleet aivan sekoja. Nykyään en edes yritä ottaa kovin hennosti kiinni. Samalla tavalla kuin miespuollista kohtelisin. Tontiin ja paketiin. Tietty toimii vaan töissä, mutta ei sitä omaa "mussukkaa" noin voisi käsitellä.

Toinen mikä nyt on manittava tapahtui ovella, jossa rakastavaiset tappeli. Kohteliaasti väliin ja pariskunta pihalle. Pihalla alkoi vimmattu mätkiminen, jossa molemmat antoi iskuja ihan tosissaan. Ukko nyt vaan oli 20cm lyhyempi ja otti muutaman aika pahan kopin. Kaverin kanssa väliin ja erottelemaan. Minä sain muijan joka hyökkäsi suoraan silmiä kohden. Yritin pidellä kiinni hellempää kunnes pukkasi nenän auki. Sit alkoi asiakas palvelu nimeltaan OC. Kovaa se "päätön"kana juoksee kun simmut turpoaa:hyvä: ja vielä päin tolppaa =) Ukkonsa tyytyi nauramaan ja tuntui poliisillakin hauskaa olevan.

Näin se elämä koettelee ;D

Tosiasia on, ettei nykypäivänä kannata juurikaan ajatella onko päällekäyjä mies vai nainen. Itse en ainakaan halua mitään saatanan hepatiittia purevalta naiselta. Kuulostaa karulta, mutta ennemmin tuuppaan turpaan. Laki ei tunne erottelua naisen ja miehen välillä ja jos raastupaan mennään, täytyy vain pystyä perustemaan omat ratkaisunsa tarpeeksi hyvin. Ei naisella ole yhtään sen suurempaa oikeutta lyödä miestä kuin miehelläkään naista. Ei tehdä asioista vaikeampia kuin ne oikeasti on.

Mistä nää kaikki raivohullut oikein sikiää :eek:

Mutta joo, yksi mies kerran treenimielessä demonstroi naisten pitämistä aisoissa. Piti mua vaan käsivarren mitan päässä niin etten ylettynyt lyömään. En ole pienikokoinen mutta tää kaveri on siis oikeasti isokokoinen ja kun on helvetin pitkät raajat niin toimiihan toi ja oli kuulemma (treenimielessä edelleen) saanut useita naisia raivon partaalle tällä tekniikalla kun toinen vaan huitoo ilmaa. Ei kuitenkaan varmaan ole sitten se paras tapa jos nainen ei yritäkään herrasmiesnyrkkeilytyyliin kopsauttaa oikeaa suoraan leukaan vaan riehuu kuten tässä ketjussa on kuvattu :jahas:

Jos käsivarret kestää pientä kynsimistä niin Apollonia:n kuvaama tyyli on erittäin pätevä.
Tuskin se päällekäyjä mitään kamppailulajeja hallitsee -> ei tarvitse pelätä ojentaa kättä kun ei tule jujia eikä flyingarmbaria. Ja kun ei yltä lyömään eikä potkimaan niin jossain vaiheessa rauhoittuu(tämä kyllä kestää yllättävän kauan :D, eli lähinnä siihen asti että kunto loppuu.)

ei tarvitse pelätä ojentaa kättä kun ei tule jujia eikä flyingarmbaria

Mut kotona matsatessa kannattaa sit muistaa mitä kaikkia pirkkaniksejä on tullut muijalle opetettua tai mitä lajeja se harrastaa ;)

Kyllähän sen naisen voi samoin keinoin taltuttaa kuin miehenki. Mutta jos normiääijä tempasee normimuijaa pataan ihan noin vain taltutusmielessä, niin varmasti pohditaan, olisiko ollut toisin toimimisen mahdollisuutta. Olisiko fyysiset erot mahdollistaneet esim. kiinnipitelyn. Jos nainen ei ole mitenkään erityisen vahva, niin kyllä normimies naisen nyt saa pideltyä vaikka lattialla.

Ja jos kotona joutuu naisensa kans taistelemaan, niin voihan sieltä aina lähteä. Pysyvä lähtö voi tietenkin olla vähän vaikeaa, kun naiseenkin tuppaa välillä kiintymään. Mutta onko paska suhde suhteen arvoista?

Psykologisesta puolesta veikkaan sen verran, että taistelun toisen osapuolen on äärimmäisen vaikea saada hirmustunutta naista rauhoittumaan puhumalla. Viha ja raivo kohdistuu kuitenkin juuri tähän henkilöön. Voihan sitä yrittää puhumalla perustellen ja rauhallisella äänellä (antaen naisen samalla huutaa päälle ja kirkua..) mutta veikkaan, että yleensä ulkopuolinen saa tilanteen helpommin (ei helposti) rauhoittumaan..

Mistä nää kaikki raivohullut oikein sikiää :eek:

Mutta joo, yksi mies kerran treenimielessä demonstroi naisten pitämistä aisoissa. Piti mua vaan käsivarren mitan päässä niin etten ylettynyt lyömään. En ole pienikokoinen mutta tää kaveri on siis oikeasti isokokoinen ja kun on helvetin pitkät raajat niin toimiihan toi ja oli kuulemma (treenimielessä edelleen) saanut useita naisia raivon partaalle tällä tekniikalla kun toinen vaan huitoo ilmaa. Ei kuitenkaan varmaan ole sitten se paras tapa jos nainen ei yritäkään herrasmiesnyrkkeilytyyliin kopsauttaa oikeaa suoraan leukaan vaan riehuu kuten tässä ketjussa on kuvattu :jahas:

Ehkä "raivohullut" sikiää siitä kokemuksesta, mitä puolen vuoden veritartuntaseuranta aiheuttaa- Yhdestä kokemuksesta oppineena en ainakaan itse enää erottele onko päällekarkaaja mies vai nainen. No jokainen tekee mitä tykkää.

Jonkun puremisen vois kuvitella olevan paskamaisinta heti munaskuukkelien muussaamisen jälkeen...Vai mikä on alan asiantuntijoiden mielestä se "vittumaisin" keino, jolla muija painaa päälle?

Ja simmuja saa tietty suojata tekokynsiltä sun muilta perkeleiltä...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom