Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta tämä psykolehmä päättikin sitten järjestää kunnon ongelmia ja soitti kaikki nössökaverinsa läpi ja kertoi kuinka minä olin hakannut hänet. Onneksi sen kaverit oli niin säälittäviä puuhelmi-amiksia ettei niistä vaara ollut mutta kyseenalaisen naistenhakkaaja maineen siitä sai.
.Vai mikä on alan asiantuntijoiden mielestä se "vittumaisin" keino, jolla muija painaa päälle?
Heittelee kahvikupeilla samalla pitäen muksua sylissään.
Juu ei muutaku terävä takakäden suora nenänvarteen, jos akka vittuilee! Ei vaan.. Pahoja tilanteita. Ikävä se on elellä ainakin pienemmällä paikkakunnalla, jos on saanu sen akanhakkaaja maineen. Mutta tosiaan, jos joku haahka munille potkii tahi tulee naaman raapimaan, niin vedän siltä älyn ämpäriin saatana. Näin kauniisti ilmaisten.
Noinkohan kuitenkaan, jos kyseessä on oma siippa, kihlattu, avovaimo, vaimo, oma kulti tai kuka vaan naisihminen, kenen kanssa elämäsi jaat?
Ihmiset (miehet ja naiset) sietää kuitenkin hirveän määrän paskaa jos se tulee ns. omalta rakkaalta. Kummallista, mutta totta. On se vaan niin ihmeellistä :haart:
Niin, ja tarkennan heti tähän perään etten ole saanut pataani omalta avokilta. Vaikka syytä olisi ehkä joskus ollutkin.
Juu ei todellakaan :whip: Vaan, jos nais-olento on tuntematon. Enpä minä tuttua miespuolistakaan kaveria ihan vähällä haluaisi pahasti satuttaaNoinkohan kuitenkaan, jos kyseessä on oma siippa, kihlattu, avovaimo, vaimo, oma kulti tai kuka vaan naisihminen, kenen kanssa elämäsi jaat?
Ihmiset (miehet ja naiset) sietää kuitenkin hirveän määrän paskaa jos se tulee ns. omalta rakkaalta. Kummallista, mutta totta. On se vaan niin ihmeellistä :haart:
Niin, ja tarkennan heti tähän perään etten ole saanut pataani omalta avokilta. Vaikka syytä olisi ehkä joskus ollutkin.
Haha :D Herrasmieshän ei naista lyö.Tönäset pois tieltä huitomasta ja jatkat matkaa kylmän viileästi. Jos narttu ei usko kerrasta niin lyöt leegot kurkkuun. Itse olen kokenut tämän tavan toimivaksi tavaksi päästä eroon ryssistä/manneista/sompuista sun muista ärsyttävistä olennoista. Väkivalta lopettaa vittuilun.
E: Mun mielestä on ihan oikein että pahoinpitely syytökset lankee helposti miehelle, koska näitä hulluja ämmiä on aika pieni osa väestöstä ja onhan näitä pahoinpitelijä miehiäkin olemassa. Jos mies ei muuta keksi kuin pistää naista nekkuun ni sit on miehen päässä vikaa, oli nainen kuinka aggressiivinen tahansa.
No toi menee jo tappoyritykseks, harvoinpa muija ihan noin äärimmäisyyksiin menee.. Ja tossaKIN tilanteessa mielummin rauhoittaisin muijan, kuin hakkaisin, jos minulla ei olisi todisteita että hän yritti tappaa minut. Vois olla oikeudessa vähän hankala todistella että joku yritti murhata..Jos muija koittaa upottaa leipäveitsen sun kurkkuus, niin mitä sä sillon luulet tekeväs? Kyllä silloin voi jo vetää nekkuun ihan kunnolla.
No toi menee jo tappoyritykseks, harvoinpa muija ihan noin äärimmäisyyksiin menee.. Ja tossaKIN tilanteessa mielummin rauhoittaisin muijan, kuin hakkaisin, jos minulla ei olisi todisteita että hän yritti tappaa minut. Vois olla oikeudessa vähän hankala todistella että joku yritti murhata..
No toi menee jo tappoyritykseks, harvoinpa muija ihan noin äärimmäisyyksiin menee.. Ja tossaKIN tilanteessa mielummin rauhoittaisin muijan, kuin hakkaisin, jos minulla ei olisi todisteita että hän yritti tappaa minut. Vois olla oikeudessa vähän hankala todistella että joku yritti murhata..