Puolustautuminen väkivaltaisia naisia vastaan

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Silmät. Ehdottomasti. Siis että muija yrittää vahingoittaa niitä.

Heh, mun vanha valmentaja sano kerran että sitä on kerran potkastu kasseille mitään varottelematta ja sattu siihen malliin että jos joku nainen niin uudestaan tekee ni vetää sitä ihan surutta tauluun :D

On tuossa kyllä ihan pointtiakin mun mielestä, jos joku kilipäinen eukko (tai ukko) on motivoitunut toisen ihmisen satuttamiseen syyttä niin sillon pitää jo saada sitä mitä tilaa. En silti kyllä itse varmasti voisi niin tehdä.

Asiaan liittyen, tommoset eukot on kyllä paha paikka. IMHO. Tuo muutamaan otteeseen jo esiintyny ranteista kiinni ja puristaa kovaa vois olla yks toimivimmasta ratkaisuista ainakin julkisilla paikoilla. Ei näytä niin karulta kuin hallintaote ja jos omaa puristusvoimaa normaalin punttaajan verran niin pienempää naista sattuu se ihan tarpeeks. Tämä siis jos tilanne on jo siinä vaiheessa ettei siitä mitenkään enää pääse puhumalla tai kävelemällä pois.

Mun psykopaatti ex:ällä oli ärsyttävä taipumus aina purra ja repiä kynsillä, kun joku ei mennyt, kuten hän halusi. Koska henkilö oli noin 40 kg minua kevyempi ja 30cm lyhempi niin yleensä riitti, kun piti sitä vain kauempana, kun se raivosi. Kerran se sitten pääsi yllättämään ja hyökkäsi kun olin sohvalla, puri hirveitä jälkiä ympäri kehoa ja kynsi niin, että veri valuin kymmenistä repimisjäljistä. Ensin suojasin kasvoja ja yritin päästä pois, mutta se takertui minuun kiinni ja puri/repi. Lopulta sitten tönäisin sen sohvalle makaamaan ja lähdin itse ulos ja tilanne ohi... Mutta tämä psykolehmä päättikin sitten järjestää kunnon ongelmia ja soitti kaikki nössökaverinsa läpi ja kertoi kuinka minä olin hakannut hänet. Onneksi sen kaverit oli niin säälittäviä puuhelmi-amiksia ettei niistä vaara ollut mutta kyseenalaisen naistenhakkaaja maineen siitä sai.

Mutta tämä psykolehmä päättikin sitten järjestää kunnon ongelmia ja soitti kaikki nössökaverinsa läpi ja kertoi kuinka minä olin hakannut hänet. Onneksi sen kaverit oli niin säälittäviä puuhelmi-amiksia ettei niistä vaara ollut mutta kyseenalaisen naistenhakkaaja maineen siitä sai.

joo vissiin hyvinki yleistä hommaa tämä tälläinen. akat saa käydä pälle miten huvittaa ja itse vähä tönäiset tai puolustaudut jollain tapaa niin sitte ämmä soittelee/kantelee amis kavereilleen että se hakattiin ja että äijää pitää jonku leipoa pannuun tästä hyvästä.

oon kuullu samanlaista ennenki, vissiin vähä turhanki normaalia, itselleniki on muutaman kerran jotku akat alkanu itkeen että joku urpo on muka hakannu sen että menisin vetään sitä äijää pataan, en oo kertaakaa menny enkä mene.

Miten joku voi edes kattella moista akkaa. Sen virheen jos minun emäntä tekee, että väkivaltaiseksi rupee niin seon hopeet jakoon samantien.

T-mu on aivan oikeassa. jos oma emäntä alkaa sekoilemaan niin tavarat menee välittömästi jakoon.

baarissa taikka muualla ulkona jos tuntematon tai puolituttu nainen käy päälle niin samalla mitalla takaisin. eli kuten joku jo kirjoitti, sitä saa mitä tilaa. tuttua naista taikka naipuolista kaveria en kuitenkaan myllyttäisi ihan surutta, jotain rajaa täytyy olla. ehkä kiinnipiteleminen taikka paikalta poistuminen voisi olla paras vaihtoehto.

Juu ei muutaku terävä takakäden suora nenänvarteen, jos akka vittuilee! Ei vaan.. Pahoja tilanteita. Ikävä se on elellä ainakin pienemmällä paikkakunnalla, jos on saanu sen akanhakkaaja maineen. Mutta tosiaan, jos joku haahka munille potkii tahi tulee naaman raapimaan, niin vedän siltä älyn ämpäriin saatana. Näin kauniisti ilmaisten.

Juu ei muutaku terävä takakäden suora nenänvarteen, jos akka vittuilee! Ei vaan.. Pahoja tilanteita. Ikävä se on elellä ainakin pienemmällä paikkakunnalla, jos on saanu sen akanhakkaaja maineen. Mutta tosiaan, jos joku haahka munille potkii tahi tulee naaman raapimaan, niin vedän siltä älyn ämpäriin saatana. Näin kauniisti ilmaisten.

Noinkohan kuitenkaan, jos kyseessä on oma siippa, kihlattu, avovaimo, vaimo, oma kulti tai kuka vaan naisihminen, kenen kanssa elämäsi jaat?
Ihmiset (miehet ja naiset) sietää kuitenkin hirveän määrän paskaa jos se tulee ns. omalta rakkaalta. Kummallista, mutta totta. On se vaan niin ihmeellistä :haart:

Niin, ja tarkennan heti tähän perään etten ole saanut pataani omalta avokilta. Vaikka syytä olisi ehkä joskus ollutkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noinkohan kuitenkaan, jos kyseessä on oma siippa, kihlattu, avovaimo, vaimo, oma kulti tai kuka vaan naisihminen, kenen kanssa elämäsi jaat?
Ihmiset (miehet ja naiset) sietää kuitenkin hirveän määrän paskaa jos se tulee ns. omalta rakkaalta. Kummallista, mutta totta. On se vaan niin ihmeellistä :haart:

Niin, ja tarkennan heti tähän perään etten ole saanut pataani omalta avokilta. Vaikka syytä olisi ehkä joskus ollutkin.

Hyvällä lääkityksellä oleva naisasiakas yritti purra, kynsiä ja sylkeä. Kädestä kiinni ja vauhdilla tonttiin, raudottelin "kaikessa" rauhassa ja nainen sitten vielä pötkötti mahallaan jonkun aikaa kun ei ollu yhteistyötä havaittavissa. Kyllä se sitten ajan kanssa hiljeni. Poliiseillakin kesti sopivan kauan että riitti naisella nautintoa.

Juu ei todellakaan :whip: Vaan, jos nais-olento on tuntematon. Enpä minä tuttua miespuolistakaan kaveria ihan vähällä haluaisi pahasti satuttaa :)

Tönäset pois tieltä huitomasta ja jatkat matkaa kylmän viileästi. Jos narttu ei usko kerrasta niin lyöt leegot kurkkuun. Itse olen kokenut tämän tavan toimivaksi tavaksi päästä eroon ryssistä/manneista/sompuista sun muista ärsyttävistä olennoista. Väkivalta lopettaa vittuilun.
Haha :D Herrasmieshän ei naista lyö.

E: Mun mielestä on ihan oikein että pahoinpitely syytökset lankee helposti miehelle, koska näitä hulluja ämmiä on aika pieni osa väestöstä ja onhan näitä pahoinpitelijä miehiäkin olemassa. Jos mies ei muuta keksi kuin pistää naista nekkuun ni sit on miehen päässä vikaa, oli nainen kuinka aggressiivinen tahansa.

E: Mun mielestä on ihan oikein että pahoinpitely syytökset lankee helposti miehelle, koska näitä hulluja ämmiä on aika pieni osa väestöstä ja onhan näitä pahoinpitelijä miehiäkin olemassa. Jos mies ei muuta keksi kuin pistää naista nekkuun ni sit on miehen päässä vikaa, oli nainen kuinka aggressiivinen tahansa.

Jos muija koittaa upottaa leipäveitsen sun kurkkuus, niin mitä sä sillon luulet tekeväs? Kyllä silloin voi jo vetää nekkuun ihan kunnolla.

Jos muija koittaa upottaa leipäveitsen sun kurkkuus, niin mitä sä sillon luulet tekeväs? Kyllä silloin voi jo vetää nekkuun ihan kunnolla.
No toi menee jo tappoyritykseks, harvoinpa muija ihan noin äärimmäisyyksiin menee.. Ja tossaKIN tilanteessa mielummin rauhoittaisin muijan, kuin hakkaisin, jos minulla ei olisi todisteita että hän yritti tappaa minut. Vois olla oikeudessa vähän hankala todistella että joku yritti murhata..

No toi menee jo tappoyritykseks, harvoinpa muija ihan noin äärimmäisyyksiin menee.. Ja tossaKIN tilanteessa mielummin rauhoittaisin muijan, kuin hakkaisin, jos minulla ei olisi todisteita että hän yritti tappaa minut. Vois olla oikeudessa vähän hankala todistella että joku yritti murhata..

Jos joku käy puukon kanssa kimppuun, niin se on nyt ihan sama mitä oikeudessa tarvitsee ehkä joskus todistella - ensimmäinen prioriteetti on pysyä hengissä, kaikki muu on toisarvoista sillä hetkellä.

Oikeudessa voi olla vähän hankala todistella yhtään mitään mikäli se veitsen kanssa liehuminen onnistuu sataprosenttisesti.

"Hei, älä viitsi leikkiä sen veitsen kanssa."

Eipä olis kornit viimeiset sanat.

Kovilla ja terävillä ruumiinosilla kuten kyynärpäällä kun torjuu noita snägäriswingejä niin yleensä se sattuu enemmän sitä huutavaa naista ;)

No toi mun leipäveitsijuttu nyt oli karrikoitu esimerkki, mutta siis pointtina juurkin se että voi niitäkin tilanteita tulla jossa ei voi muuta tehdä. Eikä sellainenkaan ole lainkaan mahdoton skenaario, että nainen olisi tasaväkinen, tai jopa kovempi myllyttäjä kuin mies. On niitäkin nähty kun reilusti isompi nainen pistää pienempää sälliä turpaan. Kun painoero on muijan hyväksi +30kg, ei välttämättä jää muita vaihtoehtoja kuin yrittää laittaa muijalta valot pois päältä, tai juosta karkuun. Tai ainakin jos ei mitään erikoisempia kikkoja osaa, joilla tehdä isompi henkilö vaarattomaksi ilman rajumpaa väkivaltaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom