Puolustautuminen väkivaltaisia naisia vastaan

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Itse en akkojen kanssa ala väkivallalla tanssia. Tasa-arvon nimissähän minun pitäisä täräyttää takas samalla mitalla, mutta ilmeisesti en ole sitten niin reilu ihminen loppujen lopuksi. Omasta mielestä on raukkamaista lyödä naista.

Joku tuossa sanoin jtn vastaavaa, "ne jotka akkoja eivät aijo lyödä eivät omaa omakohtaista kokemusta."
Kokemusta löytyy, niin päättömästä vittuilusta, tuuppimisista, kerran käyty kurkusta kaksin käsin kiinni, joskus torilla nyrkkiraudan kanssa uhattukin.

Lainaten:
Mikään ei ole niin Kettumaista kun se että yrittää lyödä toiselta päätä irti ja toinen vaan hymyilee joka kopin jälkeen enemmän ja enemmän.

Se kun alapään suojaa niin ei mielestäni mitään kovin vakavaa voi tapahtua, muuta arpi naamassahan vain tuo lotto voittoja kotiin oikeudessa.

Kerran kävi yks akka kimppuun humalapäissään, tönäs mua sivusta kovasti metallipylvästä päin. Oli siinä sitte 2kk treenitaukoa ja sängystä oli vaikeuksia päästä ylös kun ristiselkä sai aika hyvin osumaa. Emmä mitään siinä sitte ku lähin pois vaan tilanteesta ja kävin polliisilaitoksella tekemässä ilmotuksen. Emmä sitte syytettä nostanu mutta saipahan akka opetuksen, enkä oo sen jälkeen siihen törmänny. Ja tosiaan joku ihan random oli, kaverin kaveri ilmeisesti.

Mikäs opetus se on, jos päästetään muijja menemään ilman syytettä? :wtf:

Pistän naisen solmuun ja pidän sitä siinä niin kauan, että se rauhottuu.

poliisiote/erilaiset rannelukot, kyllä jos tullu kunnon potku kasseille niin ei noilla mitää tee ku makoilee maassa happea vedellen, mutta joskus joutunut itse käyttämään noita ja toimii , ei aiheuta vammoja toiselle, mutta rauhoittaa tilanteen kun akka (ylläri ylläri) huomaa olevansa tilanteessa heikommilla kun on hallintaotteessa.

Reipas alapotku tehoaa niin miehiin kuin naisiinkin.
Tarvittaessa lisätään kädet mukaan niin miehiin kuin naisiinkin.

15sek triangelikuristus.

No mutta oikeasti, jos ei oo hervoton kaappifitnessmimmi, ni voi varmaan ottaa ranteista kiini ja puristaa enimmät raivot pois. Jos ei siihen kykene niin perkele, salille siitä. ;)

15sek triangelikuristus.

No mutta oikeasti, jos ei oo hervoton kaappifitnessmimmi, ni voi varmaan ottaa ranteista kiini ja puristaa enimmät raivot pois. Jos ei siihen kykene niin perkele, salille siitä. ;)

Kokeilin salilla 150kg, ja vedin maasta 15 kertaa ilman remmeja. Nyt tarvitsee ehdottomasti loytaa joku raivoava nainen. Tuottaako saman tuloksen jos puristaa tisseista, ranteiden sijaan ?

Kokeilin salilla 150kg, ja vedin maasta 15 kertaa ilman remmeja. Nyt tarvitsee ehdottomasti loytaa joku raivoava nainen. Tuottaako saman tuloksen jos puristaa tisseista, ranteiden sijaan ?

Mikäli puristat tisseistä, niin suosittelisin, että käytät hieman pyörittävää tekniikkaa.

Mikäli puristat tisseistä, niin suosittelisin, että käytät hieman pyörittävää tekniikkaa.
how_to_disable_a_woman.jpg

Näinkö?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää riittää tän ketjun osalta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom