AndyS
Mode
Mä komppaan kyllä sitä sitä että hullua akkaa saa kohdella samalla tavalla kuin hullua ukkoa. Oikeudessa kuitenkaan noita asioita ei kohdella ikäväkyllä samanarvoisesti.
Ja tämän tiedät siitä että...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä komppaan kyllä sitä sitä että hullua akkaa saa kohdella samalla tavalla kuin hullua ukkoa. Oikeudessa kuitenkaan noita asioita ei kohdella ikäväkyllä samanarvoisesti.
Ketähän tossa tilanteessa pitäis tirvasta? Akkaa ei voi lyödä, sitä kundia jonka kanssa se petti pitäis kiittää (osoitti akan epärehellisyyden ja eihän se ole mies eikä mikään jos ei yritä pokata naista), niin ketä siinä suutuspäissään vetelis päin näköä? Talonmiestä?

Luepa se mun vastaukseni ihan hitaasti vielä läpi, oikein ajatuksella ja keskittyen.Kahdeksan vastausta ja kahdeksan langettavaa tuomiota käräjäoikeudesta näillä neuvoilla.. Se on karu totuus äijät.
Hivenen asian sivuun.
Meillä käy treeneissä aika monta naista, jotka osaavat iskeä teknisesti oikein ja aika lujaa. Veikkaan, että keskitason pakkislainen vinkuheinä ottaisi heiltä kuonoonsa.
Kotona tai muualla siviilihenkilönä olen joutunut puolustamaan itseäni, juuri monen neuvomalla tavalla (jalat alta ja akka tonttiin niskasta kiinni pitämällä samalla kun laitan vaatetta niskaan että pääsen pois tilanteesta) ja paskaahan siitä tuli käteen.
:lol2: ? Mielikuvitukseni ainakin keksisi tuohon hyviä selityksiä...Nukkumassa olin, tossa yhdessä tapauksessa. Ei sen ihmeellisempää. Ja vastapuoli tuli kännissä raflasta. Mutta se siitä tapauksesta. Kaikkee sitä sattuu ja tapahtuu kun vanhaks elää.. :D

Edit 2: hitto, tämähän onkin kamppailulajiosastolla ja alkaa muistuttaa ihmissuhdethreadeja
Kaikki asiat liittyvät jotain kautta pildeen ja sen saantiin. :jahas:
KYLLÄ! Aina ja ikuisesti. 
Luettuani Purtsin avautumisia mm. tässä ja naisten raskaudet -ketjussa, unohtamatta sinkkujen purnausketjua, oon alkanu tosissani miettimään miksi haet naisseuraa? Jos mulla olisi tuollaiset kokemukset naisista en varmaan koskisi hameväkeen pitkällä tikullakaan (en edes 21" asp:llä).