Puolustautuminen väkivaltaisia naisia vastaan

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
:offtopic:Ketähän tossa tilanteessa pitäis tirvasta? Akkaa ei voi lyödä, sitä kundia jonka kanssa se petti pitäis kiittää (osoitti akan epärehellisyyden ja eihän se ole mies eikä mikään jos ei yritä pokata naista), niin ketä siinä suutuspäissään vetelis päin näköä? Talonmiestä?

Tee niin kuin minä ja lyö seinään!Ei katkennut ku sormi,mut sainpahan intissä vemppaa..:dance:kyllä kannatti..:eek:

Kahdeksan vastausta ja kahdeksan langettavaa tuomiota käräjäoikeudesta näillä neuvoilla.. Se on karu totuus äijät.
Luepa se mun vastaukseni ihan hitaasti vielä läpi, oikein ajatuksella ja keskittyen.

sekoboltsina raapiva, huitova, repivä, potkiva, ei kiva ex-vaimo aikaan sai mulle melkoiset haavat kaulan ja niskan alueelle, sekä käsivarsiin, ihan kuin olisi kissan kanssa tapellut silloin joskus aikoinaan, kunnes otin ranteista ja kaadoin sidonnassa lattiaan ja siinä sai pitää todella pitkään, ennenkuin edes vähän rauhoittui. koko tohinassa meni varmaan tunti ja tuntui pitkältä se.

eräällä toisella kerralla skitsahtaneena sama akka alko nakella juomalaseja päin, osuenkin jopa, sama homma, lattiaan ja siinä rimpuilua pitkä tovi.

naisilla tuntuu usein olavan rajattomampaa tuo tappelukäytäntö, kuten joku kirjoittikin, että eivät osaa, tajua lopettaa, vaikka mikä olisi vastassa.

nämä omat kohtaamiseni väkivaltaan turvautuneen naisen kanssa ovat tapahtuneet kotona ja sikäli turvallisempi ympäristö kuin joku julkinen paikka, jossa helposti tulee ritarit monottamaan miestä, oli syy missä tahansa ja aiheuttaja nainenkin, mutta kun naisella on tiettyjä etuoikeuksia tässä meidän kulttuurissamme ja yhteiskunnassamme.

purtsi on varmaan monessa oikeassa, useimmiten mies katsotaan syypääksi ja vahvemmaksi. onhan olemassa vahvoja naisiakin ja nykyään monet naiset käyttävät jo aseita, siis veitsiä tai keittiökalusteita.

niin, kerran se sama akka tuli veitsenkin kanssa päälle, siinä nappasin tuolin ja sain pidettyä loitolla, sekä lyötyä veitsen pois käsistä ja siitä taas hallintaan. nämä olivatkin mielestäni kohtuullisen painavia syitä, että sittemmin erosin siitä hullusta muijasta.

myös työkseni olen joutunut rauhoittelemaan naisia, oikeasti hulluja ja huumeissa olevia. niissä tilanteissa on taas työntekijällä jonkinmoinen etuoikeus olevinaan ja usein työkavereiden tuki mukana.

julkisella paikalla jos suinkin mahdollista, niin lähtisin pois tilanteesta. jollei olisi mahdollista, niin homma olisi hieman kompleksinen. tönimällä pois, hallintaote, jollei nekään onnistu, niin sitten voi saada ympäristössä olevat ritarit lisäksi kimppuunsa. hankalaa olisi se.

Hivenen asian sivuun.
Meillä käy treeneissä aika monta naista, jotka osaavat iskeä teknisesti oikein ja aika lujaa. Veikkaan, että keskitason pakkislainen vinkuheinä ottaisi heiltä kuonoonsa.

Hivenen asian sivuun.
Meillä käy treeneissä aika monta naista, jotka osaavat iskeä teknisesti oikein ja aika lujaa. Veikkaan, että keskitason pakkislainen vinkuheinä ottaisi heiltä kuonoonsa.

Kukaan tuskin kiistää, että lyömistä harjoitellut nainen saattaa ihan oikeasti lyödä lujempaa kuin mies joka ei ole harjoitellut, mutta sillä ei ole tämän yleistasolla käsiteltävän asian kanssa mielestäni juurikaan mitään tekemistä.

Tuolta ritarien väliintulolta on kyllä kapakassa yleensä todella vaikea välttyä. Itse en ole kokenut muutakuin sivustakatsojana jotain tämän tyylistä. Varsin moni näkee tilanteen vasta siinä vaiheessa kun tönäiset naista tai viet hallitusti esim. maahan tai sidot pystyssä. Tämä aiheuttaa erilaisia mielikuvia kelle tahansa jos ei ole kokonaiskuvaa tapahtuneesta niinkuin yleensä koskaan ei ole. Kuningas alkoholi mukana kuvioissa niin paketti on valmis.

Itse jos joutuisin vastaavaan tilanteeseen koittaisin häipyä järjestyksenvalvojien luo mahd. nopeasti ja välttämällä mitään kontaktia naiseen. Tietenkin tässä on se "optio", että itse pääset vaihtamaan ravintolaa ja toinen osapuoli jää tyytyväisenä kerskumaan kavereilleen, mutta jälkikäteen ei ainakaan tarvitse morkkista potea.

Entäs jos nykäsee naiselta vähäse "tilanteessa" vaate kertaa vähemmäks, luulis huomion siirtyvän.

Kerran kaupungin puistossa oltiin selvittämässä yhtä tappelua johon liittyi nuori kihlapari(18vee.) ja ulkopuolinen naishenkilö. Tottakai se miehen kihlattu yritti repiä ja kynsiä sekä mahd. tulevaa ex-poitsuaan sekä sitä toista muijaa. Välillä se jopa suostui kuuntelemaan mitä joku sille yritti selittää mutta aina yhtäkkiä kimpaantui jommankumman kimppuun. Kukaan miehistä ei halunnut kyseistä naista "taltuttaa" eikä retuuttaa joten kaikki oli vaan siinä välissä/edessä. Jostain aivan puskista paikalle ilmestyi hiukan tukevampi tyttönen joka meni ja läväytti kyseistä naista nyrkillä silmäkulmaan ja totes vielä ennen pikaista poistumista että "vitun nynnyt!!" Riitti porukalla ihmettelemistä pitemmäksi aikaa. Joten näin meillä itä-suomessa :thumbs:

Ps. Tarina on muuten tosi ja kyseisen kihlaparin eroja/yhteen palaamisia on tähän mennessä ainakin 6 kpl. "Peacemaker-nainen" maksoi hyvän summan erinäköisiä kuluja kun asia meni käräjille.

Olen samaa mieltä monen kanssa, että töissä tapahtuva tilanne on jo ihan toinen. Mutta kuitenkin siinä on aina joku Ritva Kukkahattu tulossa neuvomaan ja keskeyttämään tilannetta. Saa naama punaisena huutaa kauemmaksi että saa edes pienen etäisyyden aikaiseksi. Ja näyttähän se pahalta, kun ajattelee että poke retuuttaa naista joka huutaa/itkee/raivoaa kyyneleet silmissä ja sivustakatsoja ei tiedä mistä tilanne on alkanut.

Pokena itse koen sekoilevat naiset ehkä pahimpina kohdehenkilöinä.

Kotona tai muualla siviilihenkilönä olen joutunut puolustamaan itseäni, juuri monen neuvomalla tavalla (jalat alta ja akka tonttiin niskasta kiinni pitämällä samalla kun laitan vaatetta niskaan että pääsen pois tilanteesta) ja paskaahan siitä tuli käteen. Ei auttanut selitellä akan seonneen totaalisesti ja käyneen kimppuun. Eikä se jäänyt siihen yhteen kertaan.. Siksi mä yritän täällä sanoa, että ottakaa ne jalat alle jos mahdollista. Minulle tuo episodi maksoi kortin hyllytyksellä 14 kuukaudeksi, ja siitä voi ruveta laskemaan paljon rahaa meni ohi taskujen siinä ajassa. Syyllinen kunnes toisin tuomitaan.

Kotona tai muualla siviilihenkilönä olen joutunut puolustamaan itseäni, juuri monen neuvomalla tavalla (jalat alta ja akka tonttiin niskasta kiinni pitämällä samalla kun laitan vaatetta niskaan että pääsen pois tilanteesta) ja paskaahan siitä tuli käteen.

Pakko kysyä, että millaisia tilanteita ovat olleet nuo, jossa olet ollut alasti (?) naisen vihan kohteena :eek: :lol2: ? Mielikuvitukseni ainakin keksisi tuohon hyviä selityksiä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nukkumassa olin, tossa yhdessä tapauksessa. Ei sen ihmeellisempää. Ja vastapuoli tuli kännissä raflasta.

Surrealistista tuossa oli se, että tiesin heti tilanteen alettua mihin se tulee johtamaan. Kammo kiireellä vedän rättiä niskaan ja yritän päästä tilanteesta veke pidellen naista aloillaan. Heh heh hee! Verkkaritkin oli väärin päin jalassa kun kattelin niitä tarkemmin sit frendin luona.. Noh, se oli sillon ja nyt on nyt. Mitäpä näistä. Mutta se siitä tapauksesta. Kaikkee sitä sattuu ja tapahtuu kun vanhaks elää.. :D

Paljon näitä juttuja on kuullu ja nähny, ja kyllä se miehen tilanne on aika heikko. Heikoilla hangilla mennään.. :D Eikä siinä mitään, tekevälle sattuu ja tapahtuu, mut silloin mullakin on palkokasvi nenässä kun itse tietää toimineensa niin oikein kun tuossa nyt voi toimia, ja silti on se kärsivä osapuoli.

Itse asiassa, JOS tälläinen tilanne sattuis kohdalle, ja siitä tuomio napsahtas, vituttasko jengiä enemmän ne rahat jne. korvaukset mitä tulis maksettavaksi vai se että nainen on ylipäätään nostanu jutun?

Mua se jutun nostaminen. Rahaa saa työtä tekemällä, mutta luottamusta ei korvaa mikään.

Nukkumassa olin, tossa yhdessä tapauksessa. Ei sen ihmeellisempää. Ja vastapuoli tuli kännissä raflasta. Mutta se siitä tapauksesta. Kaikkee sitä sattuu ja tapahtuu kun vanhaks elää.. :D

:offtopic:

Luettuani Purtsin avautumisia mm. tässä ja naisten raskaudet -ketjussa, unohtamatta sinkkujen purnausketjua, oon alkanu tosissani miettimään miksi haet naisseuraa? Jos mulla olisi tuollaiset kokemukset naisista en varmaan koskisi hameväkeen pitkällä tikullakaan (en edes 21" asp:llä).

Minun tekstinlukutaitoni taas ei löydä Purtsin postauksessa missään kohdin alastomuutta...

P.S. Näillä leveysasteilla on yleensä ihan mukava laittaa ainakin takki niskaan ennen poistumista kotoa/baarista/muista sisätiloista :rolleyes:

Edit: joo, tähän tulikin 10 vastausta väliin

Edit 2: hitto, tämähän onkin kamppailulajiosastolla ja alkaa muistuttaa ihmissuhdethreadeja

Ja opastihan eräässä kotimaisesa leffassa vanha pervo setä nuorta miestä: "Etkö sinä tiedä, että kaikki väkivalta on luonteeltaan seksuaalista." :whip:

:offtopic:

Luettuani Purtsin avautumisia mm. tässä ja naisten raskaudet -ketjussa, unohtamatta sinkkujen purnausketjua, oon alkanu tosissani miettimään miksi haet naisseuraa? Jos mulla olisi tuollaiset kokemukset naisista en varmaan koskisi hameväkeen pitkällä tikullakaan (en edes 21" asp:llä).

No viddu! Ruskean nappulan ritariksiko tässä pitäis ryhtyä? :D

Tähän ei sovi mikään muu vastaus paremmin kun;

"woman, can't live with them, can't live without them". :hyper:

Mutta joo, se off topicista, palataas aiheeseen. Se on ikävä, eikä naurata yhtään.

Tytölle pusu poskelle ja jos ei toimi niin sitten se satasen juoksu :D

No ei.. ei noita asioita varmastikkaan käsitellä oikeuden edessä tasapuolisesti mut ei kannata aliarvioida naisiakaan tai niitten voimia. Hulluilla on hullun voimat! Nyt ollu tuo baari esimerkki niin paljon tässä esillä että koitanpa tämmöstä ehdottaa. Onko väärin napata baarissa jotain ohikulkijaa hihasta ja kysyä että onko teistä neidin käytös kovinkaan asiallista ja pyytää että kattos mihinkä tuo tilanne kehittyy? Ihan vaan siltä varalta jos muijalla napsahtaa lopullisesti päässä ja joudut oikeasti puolustamaan omaa terveyttäsi. Tai vinkkasta esim. baarimikolle tai pokelle että katoppas vähäsen. Ei poistuminen tai kenttään laittaminen ole aina ainut vaihtoehto.

Kerran sain yhtä seonnutta naisihmistä pitää kiinni - enkä ole ikinä nähnyt niin aggressiivista ihmistä. Yritti vetää eksäänsä, joka oli hyvä ystäväni, turpaan, kaverin ottaessa vapareita vastaan hölmistyneenä. Minä ja tytön hyvä naispuolinen ystävä sitten siihen väliin ja irroittamaan naista tilanteesta ja rauhoittelemaan, samalla kun toinen miespuolinen kaveri lähtee saattamaan tätä osumaa ottanutta ystävääni kotiinsa. Joku viitisen minuuttia rauhoitellaan tätä tyttöä, ja silti lähtee juoksemaan eksänsä perään aggret päällä. No, minä perässä ja nappasin karhunhalaukseen. Yritti siinä vielä potkia minua ja löi tätä naispuolista ystäväänsä, kun ote herpaantui hetkeksi. Hetken pidettyäni vein jalat alta ja pidin painoa päällä samalla rauhoitellen. Lopulta voimansa pois tapeltuaan tyttö rupesi itkemään, ja päästin hänet ylös. Siinä sitten selviteltiin kolmistaan hetkinen, ja ilmeisesti loppuyöstä olivat tämä nainen ja eksänsäkin selvitelleet asioita. Seuraavana päivänä tulikin sitten anteeksipyyntöviestiä tytöltä :)

Tällöin en vielä harrastanut mitään vääntölajia, ja tilanne meni kuitenkin melko hyvin, pärjäsin melko heikoista fyysisistä ominaisuuksistani huolimatta, eikä ketään varsinaisesti satutettu kunnolla. Nyttemmin kun on tuota BJJ:tä ja subbaria tullut harrastettua, niin...no, olisin varmaan tehnyt saman, paitsi vienyt maahan aiemmin (talvella sattui tämä) ja pitänyt sivusidonnassa ;)

Baarissa ei tosiaan kannata alkaa ainakaan viemään naista maahan tms, vaan koittaa saada esim piettyä sellanen hullu ämmä sillä etäisyydellä kaukana, ettei pääse raapiin kasvoja tms..Yleensä portsarit tulee aika äkkiä paikalle ja poistaa sit sen muijan ravintolasta. Riippuen tietty raflasta..Usein siinä sattuu olemaan vielä silminnäkijöitä, jotka voi vahvistaa, et se oli se muija ku kävi päälle.

Pari sellasta tapausta oon nähny, ku äijä on raflassa pistäny muijan maahan ja kurkusta kii pitäen alkanu mättään nyrkillä ihan olan takaa. Arvatkaa vaan kumpi siinä tapauksessa on lähteny pihalle ja vielä "vahingossa" hieman seiniä pitkin.:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom