Puolustautuminen väkivaltaisia naisia vastaan

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Onko väärin napata baarissa jotain ohikulkijaa hihasta ja kysyä että onko teistä neidin käytös kovinkaan asiallista ja pyytää että kattos mihinkä tuo tilanne kehittyy? Ihan vaan siltä varalta jos muijalla napsahtaa lopullisesti päässä ja joudut oikeasti puolustamaan omaa terveyttäsi. Tai vinkkasta esim. baarimikolle tai pokelle että katoppas vähäsen.

Miksikäs ei? Mun mielestä toi on fiksua. On aina pirun vaikeaa selvittää raflassa kuka teki, mitä teki jne. ja tehdä sillä tiedolla oikea päätös. Ja kyllä noista aina silloin tällöin varoitellaankin, ja hyvä niin.

Baarissa ei tosiaan kannata alkaa ainakaan viemään naista maahan tms, vaan koittaa saada esim piettyä sellanen hullu ämmä sillä etäisyydellä kaukana, ettei pääse raapiin kasvoja tms..Yleensä portsarit tulee aika äkkiä paikalle ja poistaa sit sen muijan ravintolasta. Riippuen tietty raflasta...
Riippuu kovasti raflasta. Olen itse ollut kerran hermostuneen naisen mätkimisen kohteena raflassa, ja täysin neuvottomana en osannut oikein muuta tehdä kuin nostaa kädet kasvojen suojaksi ja säikähtäneenä soperrella tyyliin "äläs nyt", samalla kun suunnistin narikkaa kohti pakoaikeissa. Tuota siilipuolustusta ja satasen juoksuahan täällä on useimmat suositelleet.

Sitten kun ehdin narikkaan saakka takkia pyytämään, täti yhä perässä, ritarillinen ovimies tuli mukaan kemuihin, siis "auttoi" minut pihalle niskaspersotteella vaikka olin jo tuohon suuntaan menossa. Sinänsä loppu hyvin, kaikki hyvin - sinnehän minä olin menossakin, mutta kyllä niitä ovimiehiä vaan on monenlaisia. :D

Tiivisteltynä: tuskin tuossa pystyy tekemään yhtään mitään hyödyllistä. Kun nainen alkaa riehumaan, mies on hävinnyt sen pelin tekee mitä tahansa.

Edit:
Tuo muutaman naarmun ottaminen käpälämäen yhteydessä on varmasti lopunperin paras vaihtoehto, niinkuin täällä muutkin ovat toitottaneet. Paljain käsin ei moni nainen kuitenkaan saa oikeasti kummoista vahinkoa aikaiseksi, joten vähimmällä pääsee kun ottaa vähän selkäänsä ja luikkii karkuun häntä koipien välissä. Se takaisin läväyttäminen tai edes kaataminen on varmasti seurauksien kannalta huonoin mahdollinen vaihtoehto, vaikka kuinka oikein olisikin sille hullulle kotkalle. ;)

No perskeles, eikös nuita riehuvia eukkoja varten ole keksitty terroristiteippi? Agresiivinen eukko teipillä nippuun, kiepsautetaan ylösalasin ja vetästään samalla teipillä lähimpään puuhun/lyhtypylvääseen/liikennemerkkiin tai muuhun vastaavanlaiseen jöötiin hetkeksi roikkumaan ja rauhoittumaan nilkoistaan roikkuen.

Siinäkö sitten miettiköön, jotta pitikö perkele mennä soittamaan suutansa ja käymään käsiksi vallan väärään henkilöön...

Ja juu, poistetaan ne palkokasvit sieraimista. Tämähän siis vain huono vitsi... ehkä :)

Mikään ei ole niin vittumaista kun sa että yrittää lyödä toiselta päätä irti ja toinen vaan hymyilee joka kopin jälkeen enemmän ja enemmän. :rolleyes:

En ole koskaan läiminyt ukkoja tai akkoja, ja tuollaiset katumuija -tyyliset kahakoinnit kertovat ystäväpiiristä. Kannattaa katsoa, missä (piri)porukassa sitä liikkuu, jos siellä naisetkin alentuvat noin alatyyliseen touhuun. Monasti vaan naiset ovat kännissä niin pahoja suustaan, että jo se saa herkimmät urokset takajaloilleen. En ihmetelle sitä ollenkaan, kaikkea on saanut kuulla kassi-almoilta itsekin. Mutta kaipa sitä itsepuolustusta saa käyttää naistakin vastaan kohtuudella. Ei tykillä hyttysiä -periaate sopii tähänkin.
Itse asiassa odotan, että saisin vastustajakseni humalaisen naisen että saisin kokeilla vastaopittuja lukkoja ja potkuja irl. Se voisi olla hauskaa!

Mutta mitä Bueno sanoi tuosta hymyilystä, niin se on todella tehokas psykologinen ase. Kehotan kokeilemaan, jos vain henkinen kantti antaa myöten. :whip:

niin, kerran se sama akka tuli veitsenkin kanssa päälle, siinä nappasin tuolin ja sain pidettyä loitolla, sekä lyötyä veitsen pois käsistä ja siitä taas hallintaan. nämä olivatkin mielestäni kohtuullisen painavia syitä, että sittemmin erosin siitä hullusta muijasta.

Mietin juuri mitäs sitten kun naisella on joku vakavaa vahinkoa aiheuttava ase/esine hallussaan ja yrittää osua sillä. Siinä vaiheessa ei ole mielestäni enää minkäänlaista merkitystä onko henkilö mies vai nainen.

Muistui mieleen muutaman vuoden takainen ravintolareissu.Baaria vaihdettiin ja kadulla oli nujakantapainen.Alkoholin tuomassa voimantunnossa mentiin rauhoittelemaan tilannetta.Jommankumman tappelupukarin muija ei tykännytkään siitä että mentiin väliin ja tuli päälle kuin yleinen syyttäjä.Tosissaa yritti nyrkillä vedellä päin pläsejä.Nappasin käsistä kiinni ja puristin ranteista TOSI kovaa.Rauhoittui kummasti..

Näitten ongelmien kanssahan ne portsaritkin "taistelee", että kuinka viedä riehuva nainen ulos baarista, kun ei aivan älyttömästi viitsisi voimakeinoja käyttää. Usein tilanne on juurikin se, että jos ihmiset ovat pariskunnittain baarissa tai jossain muualla ja mies alkaa tappeleen, niin sit jos siihen joku menee väliin, niin se muija alkaa huutaan vastaan ja käy päälle. Kyllä me ollaan kamalia;).. Ei vaan, minen kyllä ymmärrä mistä tollasia hulluja ämmiä riittää, kun niitä kuitenki on aika paljon:wtf:..

Näitten ongelmien kanssahan ne portsaritkin "taistelee", että kuinka viedä riehuva nainen ulos baarista, kun ei aivan älyttömästi viitsisi voimakeinoja käyttää.
Heh... Tuosta tuleekin mieleen, tuttu ovimies kertoili aikanaan olleensa yhden tällaisen raivottaren kanssa vaikeuksissa. Kaveri oli pyytänyt rähinäviinaa juonutta neitiä poistumaan huonon käytöksen takia, ja mokomahan oli tuosta hermostuneena napannut tuhkakupin ja yrittänyt veistää sillä portsaria nekkuun. Kun puhe ei auttanut, niin tyttö nallehaliin ja tuhkakuppi pois. Tarkkaa sanailua en enää muista, mutta ajatus oli tämä:

"Sun pitää nyt rauhottua. Voinko mä päästää sut irti?"
"VITTU MÄ TAPAN SUT"
"Oikeasti, mä en voi päästää sua irti ennen kuin rauhoitut. Ethän yritä enää lyödä mua?"
"No en." (Portsari päästää irti)

KOPS!

Eli heti irroittamisen jälkeen tuli nyrkki päähän portsarille ja tyttö tietysti sen jälkeen takaisin kiinni. Soitto poliisille, ja kaveri rehellisesti istui tyttelin päällä siihen saakka, että poliisit ehtivät paikalle. :)

On se tuokin kyllä niin kovaa työtä ettei kauheasti kateeksi käy.

Sanoisin että sellaista narttua joka miehen päälle käy saisi vetää kerran kunnolla turpaan niin EI VARMASTI kokeilisi uudestaan käydä kenenkään miehen päälle.. Kyllä se sen verran nupissa tuntuu. Naiselta moraalisesti kieroutunutta ja säälittävää käydä miehen kimppuun sillä verukkeella että "ei se voi mulle mitään tehdä kun oon nainen". Sukupuolen väärinkäyttöä sanon minä!! Hävettää kaikkien naisten puolesta sellaiset yksilöt... Ja suututtaa myös se teidän miesten puolesta että mitään ette oikein tuollaisessa tilanteessa voi oikeasti tehdä kun sitten pamahtaa heti syyte pahoinpitelystä jos yhtään koppaa kiinni tai edes kulkusiaan pyrkii suojelemaan.

Sen vaan sanon että jos riskin uskaltaa ottaa / tilanne sen sallii niin ei muuta kuin suoriltaan koteloon akkaa. Sama koskee myös niitä miehiä joiden tyttöystävä heittäytyy riidellessä väkivaltaiseksi.

Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itse en hyväksy minkäänlaista naisen lyömistä(verrattavissa raukkamaisuudessaan miehen kalleuksille potkimiseen) mutta tätä ketjua seuranneena muutama poikkeustapaus on vahvistunut entisestään. Tilanteenahan tuo tosiaan on äärettömän vittumainen mutta tosiaan siinä vaiheessa kun raivopää-ämmä ottaa kivet kohteeksi niin silloin täältä lävähtää ja lujaa..ja jos tosta joutuu ite maksumieheksi niin tietääpä ainakin että on ämmä saanut ansaitsemansa opetuksen.
mikäli vosu pääsee monottaa säkeille niin siinä vaiheessa jätkä voi jo tuuletella jahka on saanut ittensä koottua.Nimittäin rosiksessa tuo sukukalleuksien potkiminen on sellanen valttikortti että tohon väliin pystyy jo pari luufemmaa pirkolle tarjoamaan ja vieläkin oot voitolla. Miespuoliselle kaverille kävi juuri näin ja tämän tilanteen kilahtanut eukko taitaa olla tätä nykyään huorana helsingissä jotta saa korvausrahat maksettua..onneksi potkun saanut kaveri on todettu vielä kuitenkin kelpoiseksi sukuaan jatkamaan:kippis1:

mitä tuohon muuhun puolustamiseen tulee niin hyväksi todettu keino on napata naisesta jämäkkä ote, puristaa niin että luujauho valuu perseestä, heittää viidakonkuninkaan katseen ja toteaa että mikäli vielä tulee yksikin isku niin sitten lävähtää takasi..ja ku mä lyön kerran ni sen jälkeen lyö vaan kirkon kellot.. onneks on toiminut ettei oo oikeesti tarvinnu mennä tinttasemaan:rolleyes: mut enivei hallitusti tekee naisen fyysisen heikkouden selväksi.

Sanoisin että sellaista narttua joka miehen päälle käy saisi vetää kerran kunnolla turpaan niin EI VARMASTI kokeilisi uudestaan käydä kenenkään miehen päälle.. Kyllä se sen verran nupissa tuntuu. Naiselta moraalisesti kieroutunutta ja säälittävää käydä miehen kimppuun sillä verukkeella että "ei se voi mulle mitään tehdä kun oon nainen". Sukupuolen väärinkäyttöä sanon minä!! Hävettää kaikkien naisten puolesta sellaiset yksilöt... Ja suututtaa myös se teidän miesten puolesta että mitään ette oikein tuollaisessa tilanteessa voi oikeasti tehdä kun sitten pamahtaa heti syyte pahoinpitelystä jos yhtään koppaa kiinni tai edes kulkusiaan pyrkii suojelemaan.

Sen vaan sanon että jos riskin uskaltaa ottaa / tilanne sen sallii niin ei muuta kuin suoriltaan koteloon akkaa. Sama koskee myös niitä miehiä joiden tyttöystävä heittäytyy riidellessä väkivaltaiseksi.

Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!

joo tosiaanki jos joku tuntematon akka käy tuntemattoman miehen päälle ilman mitään siihen oikeasti oikeutettavaa syytä niin pataan se akka ansaitsis, mutta toiki on varmaan meidän miehien oma vika että nykyään naiset saa riehua räyhätä ja rellestää miten haluaa eikä kukaa puutu asiaan, ku naisia ny vaan pidetään jumalan arvossa (puutteessa olevat miehet + juntit pitää)

mutta toi parisuhde juttu on vähä eri, itsekki parisuhteessa ja tilanteet käy välillä tosi kuumaksi mutta en mä tirpoon ala, painimiseks se yleensä menee ja siihen että on kämppä remontissa.

joo tosiaanki jos joku tuntematon akka käy tuntemattoman miehen päälle ilman mitään siihen oikeasti oikeutettavaa syytä niin pataan se akka ansaitsis, mutta toiki on varmaan meidän miehien oma vika että nykyään naiset saa riehua räyhätä ja rellestää miten haluaa eikä kukaa puutu asiaan, ku naisia ny vaan pidetään jumalan arvossa (puutteessa olevat miehet + juntit pitää)

mutta toi parisuhde juttu on vähä eri, itsekki parisuhteessa ja tilanteet käy välillä tosi kuumaksi mutta en mä tirpoon ala, painimiseks se yleensä menee ja siihen että on kämppä remontissa.

Puhut asiaa.. Just näin se on että on ämmät saanu yliotteen tässä yhteiskunnassa kun puutteessa olevat idiootit palvoo jotain lumppuja. how sad. Ennen vanhaan naisen suku makso myötäjäisiä miehelle kun kelpuutti jonkun naisen... Samasta syystä naiset nykyään vetää nenä pystyssä ja jokaiselle punkerolle pitää vähintään löytyä prät pitti.. Eli nämä naisten palvojat kusee vain omiin muroihinsa antamalla naisille semmosen kuvan että ne saisi jotain parempaakin ja on jotain erikoista vaikka suurimassa osassa tapauksia nainen on keskinkertainen tai syöttösika.

Yks tuttu on sitä mieltä että naisen seurassa oleva mies vastaa siitä jos nainen esim vittuilee. Eli siis kun joku mimmi rääpi turpaansa oikein urakalla niin tää mun tuttu varoitti sen mimmin miestä että jos ei se hoida mimmiä hiljaseks niin saa itse turpaansa. Kuten sitten saikin illemmalla. :)

Ja en mä tajua miks naisella pitäis olla oikeus kajota ihmisten koskemattomuuteen ilman seuraamuksia. Mun mielestä se on erittäin opettavaista että nainen saa päihinsä sopivasti. Kaikki pitää suhteuttaa tietenkin kokoon. Ei pientä hintelää miestäkään tarvi lyödä nyrkillä kasvoihin, monesti riittää että vetää avarilla ympäri korvia. Sama homma naisten suhteen. Ei nartun naamaa tarvi murjoa mutta kyllä agressiivisesti hyökkäävä ansaitsee lyönnin, oikeastaan ihan täysin kerjää sitä.

Te jotka olette sitä mieltä että naista ei saa ikinä lyödä ette tiedä mistä puhutte, tai sitten olette tissiposkia :)

No mulla on kerran ollut elämässä tilanne että nainen yritti lyödä ja sylkeä ym. En lyönyt, mutta jälkeenpäin ajatellen se oli virhe. Yleisesti ottaen mua ei naiset yritä hakata koska ne tajuaa etten katso sitä läpi sormien.

Huonosti käyttäytyvä nainen on perseestä :)

Asiahan on niin, että on se sitten akka tai ukko joka ei osaa käyttäytyä, niin perseestä on. Sellaista ei voi eikä saa hyväksyä ettei osaa olla toiseen fyysisesti käsiksi käymättä. Ei sellaiseen kenelläkään ole oikeutta.

Ei muuta kuin rääpäle kainaloon ja pieni luento käytöstavoista. Isompia voi kevyesti hivauttaakin jos ei muu auta. Toisaalta, sen verran kännissä nämä yleensä ovat, että paras vain vaihtaa itse maisemaa.

niin ja huomioidaan vielä sekin että jos esim baarissa nainen heittää drinkin miehen päälle ja alkaa huitomaan ja äijä alkaa laittaan muijaa kuriin niin kummankohan ne poket sieltä baarista pihalle heittää? tai jos nainen saa pientä damagea niin kummankohan kytät automaattisesti vie koppiin?

ja huomioidaan tietenki sekin seikka että jos yrität puolustautua naisen hyökkäämiseltä esim vaikka laittamalla sen maahan niin aika suuri todennäköisyys on se että joku puutteessa oleva punaniska käy päälle "naisiin ei käydä käsiksi" periaatteen takia.

Te jotka olette sitä mieltä että naista ei saa ikinä lyödä ette tiedä mistä puhutte, tai sitten olette tissiposkia :)

Samaa mielta. Jos joku kovasti julistaa etta naisia ei saa lyoda niin kysyisin tassa valissa etta miehiako sitten saa? Miehiako pitaa rangaista siita etta nyt sattuvat (useimmiten) olemaan naisia fyysisesti vahvempia? Etta turpaan vaan kylla ne sen kestaa... ehka kestaakin mutta yhta vaarin se silti on kuin naisen lyominen. Ihmisia tassa viime tietojen mukaan kaikki ollaan. Siina vaiheessa kun lyomaan aletaan niin inhimillisyys on unohdettu ja sillon saa oottaa saavansa pataan oli sitten mies tai nainen... ei ole enaa mitaan valia jos itse on alkanut vakivaltaiseksi.

Tuokin oli ihan hyva heitto etta mies vastaan seurassaan olevan naisen kayttaytymisesta mutta tamakin valitettavan todennakoisesti kaantyy miessukupuolta vastaan kun ei se puutteessa oleva urpo sitten saa sita raivonautaa kuitenkaan kuriin. . ja sit saa mies karsia naisen takia... Mukava olisi kylla sellaista todistaa etta mies laittaisi turpaa aukovan tyttoystavan ojennukseen.. :hyvä:

Pahoittelut tekstista.. nappaimisto on englantilainen.:jahas:

Ostat kaupasta sähkökärpäslätkän ja jos tulee jotain ni vetelet sillä perseelle! :whip: (ei oma kohtaista kokemusta) :lol2:

Onhan se tietenkin ettei sitä omaa kultaa ala eikä pidäkkään alkaa lyömään... tarkoitin tuossa aikaisemmassa lähinnä että jos aina on tilanne se että akka vetelee miestä turpaan ja potkii ja nakkelee astioilla ja muuta oikeasti vaarallista niin kyllä siinä tilanteessa mies voi jo kerran ladata lättyyn. Tiedän sellaistakin sattuneen että nainen on pahoinpidellyt miestään sairaalakuntoon. Sairasta, kyllä! Se on vaan jännä juttu että kun naiset ei yleensä tajua sitä karhua härnätessään kuinka se oikesti sattuu sitten kun sieltä tuleekin takaisin.. Itse olen tätä kokenut ainoastaan hanskat kädessä. ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom