Puolustautuminen väkivaltaisia naisia vastaan

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Läpsiminen ja kynsiminen ei juuri tunnu missään, täytyy vaan muistaa suojata ne kivet.
Jos täysin lähtee käsistä niin sillon kannattaa varmasti poistua vaan paikalta vaikka sitten juosten. Muistaa aina välttää sen ettei satuta sitä naista. Kyllä nyt jokainen mies varmasti kestää se kiukun ja kynsimisen niin ettei takaisin tirvase. Jos ei muuta vaihtoehtoa ole niin sitten vaan sitoo hyvin ja pitelee kunnes pahin laantuu.

Miten olis jos kaataa kylmän tuopillisen olutta niskaan :D? Sitten vois tokasta "chill out!"

On tässä tullut eteen tapauksiakin joissa nainen on yrittänyt röyhkeilemättä käyttää sukupuoltaan valttina sille että hän saa rauhassa mäiskiä miehiä niin nyrkein kuin apuvälineinkin (tuoppi, baarijakkara, veitsi) ilman mitään sanktioita.

Laki on laki kaikille suomen kansalaisille sukupuoleen katsomatta eikä kenenkään pidä alistua tuon kaltaisen mieleltään heikon ja raukkamaisen ihmisen tunteenpurkauksien kohteeksi.

Jos kohtaatte väkivaltaa niin teillä on täysi oikeus puolustautua kohtuuden rajoissa oli hyökkääjänä sitten mies tai nainen.

Suosittelisin kuitenkin ensimmäisenä vaihtoehtona perinteistä satasen juoksua ja yhteydenottoa järjestyksestä vastaavaan henkilöön.

Mikäli kyseinen järjestyksenvalvoja, vartija tai poliisi on ammattilainen ja omaa oikeanlaisen asenteen työhönsä sekä osaa arvioida tilannetta puolueettomasti niin kyllä se nainenkin samalla lailla sieltä viilentymään lähtee.

Laki on laki kaikille suomen kansalaisille sukupuoleen katsomatta eikä kenenkään pidä alistua tuon kaltaisen mieleltään heikon ja raukkamaisen ihmisen tunteenpurkauksien kohteeksi.

On vai...? :wtf: Onko oma kohtaisia kokemuksia? Minulla on, ja voin kertoa, että näissä tapauksissa nainen voittaa aina. Ellei ole tosi kiero... :evil:

Hyvin huomaa tässä keskustelussa ihmisten omat kokemukset ja mutun eron. Nyrkillä vatsaan ei jää mustelmia. Joo ei jää, mutta mites kun vahingossa meneekin kylkiluu katki poikki?

Nainen on fyysisesti heikompi miestä, ja ne menee paljon tunteella. Järkeväkin nainen sekoaa helposti jos ukko jää kiinni esim. pettämisestä. Ja kun ei niillä oo mitään itsesuojeluvaistoa! Ne tekee siinä raivon puuskassa ihan mitä vaan, ja jos se tuoppi on kädessä, niin siitä tulee.

Jos laki olisi kaikille sama, päättyisivät avioeron yhteydessä lapset "paremmalle" vanhemmalle, eikä 95 % naiselle. Ne päätökset tuomiosta tekee ihminen. Ja voitte vaan arvata kuin käy, jos naisen hakkaajaan tuomiosta päättää Ritva Kukkahattu 50 vee.. Kuka maksaa ja on syyllinen KAIKKEEN... :D

Nainen on fyysisesti heikompi miestä, ja ne menee paljon tunteella. Järkeväkin nainen sekoaa helposti jos ukko jää kiinni esim. pettämisestä.
Kun taas mies samassa tilanteessa istuu rauhassa keskustelemaan asiasta, eikä edes ääntään korota :rolleyes: .

Inhottava puheenaihe, mutta on kyllä joskus sattunut kohdalle. Jostain kädestä yleensä nyppäisen niin että muija kääntyy selin ja sitten nopeahkosti joku hyvin helläkätinen mutta jämerä hallintaoteyhdistelmä vaatteista, raajasta tai hiuksista(ei kokemusta, mutta takuulla tehokasta) ja odotellaan rauhoittumista, tarvittaessa tehdään uusiksi.
Eikä synny vammoja kummallekaan.

Naiset ovat järjestään sen verran heikkoja että kaikki normaaleissa treeneissä hölmöimmiltäkin vaikuttavat käsi- ja rannelukot onnistuvat ja toimivat, kunhan ei ylilyö.

Kun taas mies samassa tilanteessa istuu rauhassa keskustelemaan asiasta, eikä edes ääntään korota :rolleyes: .

Totta helvetissä istuu alas ja ei korota ääntään. Asiaan EI vaikuta juuri ollenkaan puolta tuntia aiemmin saatu kyyti kahden sinihaalarisen frendin toimesta heidän toimistolleen.. :D

:offtopic:Ketähän tossa tilanteessa pitäis tirvasta? Akkaa ei voi lyödä, sitä kundia jonka kanssa se petti pitäis kiittää (osoitti akan epärehellisyyden ja eihän se ole mies eikä mikään jos ei yritä pokata naista), niin ketä siinä suutuspäissään vetelis päin näköä? Talonmiestä?

Tämänhän vältää sillä että käy vain treeneissä, kaupassa ja töissä. Muuten elämä vietetään kotona kyhvöttäen koneen äärellä takomassa pakkikselle totuuksia siitä miten toimitaan jos nainen käy kimppuun. Itse olen saanut osumaa imurin metallivarresta, metrisestä koivuklapista ja vaikka mistä. Paras menetelmä on kääntää toinenkin poskensa ja purkaa se kiukku sitten sielä treeneissä niihin ihmisiin jotka pystyvät paukuttaan samalla mitalla takaisin. Niin kauan kun ei henki ole vaakalaudalla voi ihan hyvin pitäytyä vittumaisessa hymyssä ja ottaa kaikki laukuniskut ym. naamalla vastaan. Mikään ei ole niin vittumaista kun sa että yrittää lyödä toiselta päätä irti ja toinen vaan hymyilee joka kopin jälkeen enemmän ja enemmän. :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On vai...? :wtf: Onko oma kohtaisia kokemuksia? Minulla on, ja voin kertoa, että näissä tapauksissa nainen voittaa aina. Ellei ole tosi kiero... :evil:

Kokemuksia on lähes viikkotasolta työelämästä ja voin omalta kohdaltani sanoa että en käsittele asiakkaita sukupuoleen katsoen mitenkään eri tavalla.

Pyrin myös olemaan mahdollisimman puolueeton tehdessäni ratkaisuja näin vaikeissa asioissa enkä ole automaattisesti toisen osapuolen kannalla vain sukupuolen takia.

Toki voimaa ei yleensä tarvitse naisten kohdalla käyttää niin paljon kuin miesten mutta raudoissa rauhoittumaan nuo Justiinatkin ovat lähteneet mikäli terve järkipuhe ei ole rauhoittanut.

Toki ymmärrän sen etteivät kaikki virkaveljeni ja siskoni välttämättä kykene aina olemaan täysin puolueettomia mutta me kaikki olemme ihmisiä ja toimimme tunne pohjalta siitä riippumatta myönnämmekö vai emmekö halua myöntää sitä.

On todella huono asia että sinulla on noinkin huonoja kokemuksia henkilökohtaisella tasolla mutta voin vain sanoa omalta osaltani etten tule ikinä ottamaan automaattisesti kenenkään puolta niin työelämässä kuin vapaalla.

Asiat harvoin ovat sitä miltä näyttävät. :D

Jaa? Väitätkö ettei ihminen pysy tehokkaasti aloillaan kun ottaa tukevan otteen hiuksista päänahkaa myöten?

En. Mutta arvaas paljon sille hiustupolle siinä sun kädessä tulee hintaa oikeudessa? Riittää kun pari hiusta irtoaa, ei tarvitse olla edes mikään kunnon tuppo.

"Se hullu repi mua tukasta pitkin seiniä, snif, mä pelkäsin että se, snif, tappaa mut..."

Vittu mitä neuvoja täällä tulee. Giljotiinia, koukkua kylkeen, tukasta kiinni... Ei hyvää päivää. :david:

Varmaankin tuo kädestä ympäri ja tiukka halaus on varmaan paras vaihtoehto. Heti paikalta poistumisen jälkeen.

En. Mutta arvaas paljon sille hiustupolle siinä sun kädessä tulee hintaa oikeudessa? Riittää kun pari hiusta irtoaa, ei tarvitse olla edes mikään kunnon tuppo.

"Se hullu repi mua tukasta pitkin seiniä, snif, mä pelkäsin että se, snif, tappaa mut..."

Vittu mitä neuvoja täällä tulee. Giljotiinia, koukkua kylkeen, tukasta kiinni... Ei hyvää päivää. :david:

Saako siitä muuta kun pesulalaskun jos kippaa tuopin toisen niskaan? Eikä siis sen enempää tee... Tai siis mitä luulet, kun sulla nyt ilmeisesti kokemusta on jonkun verran tästä aiheesta.

Varmaankin tuo kädestä ympäri ja tiukka halaus on varmaan paras vaihtoehto. Heti paikalta poistumisen jälkeen.

Kompataan, tosin töissä ei voi poistua noin vaan. jos tyttö rauhoittuu halimisella (samaa tekniikkaa käytetään muuten myös riehuviin lapsiin:D), niin hyvä. Jos ei, vaan jatkaa riehumista, niin kihlat ranteisiin ja siirretään ongelma eteenpäin...

Jaa, oon metrossa kaasuttanut muijan ja ei siitä tullut mitään sanktioita. Hyvin se hyyty.

Kyllähän se paras vaihtoehto ois tämä 100metrin pikajuoksu, mutta kun itsellä ei ainakaan anna mieheys periksi juosta pakoon.
Paras tapa ois vaan kuvata raivotautisen ämmän toimintaa videolle ja sitte tehdä se selätys tjsp. Sitä on sitte vähä vaikea oikeudessa väittää ettei oo tehny mitää ku näkee pariminuuttia sitä raivoilua.

Itse olen saanut osumaa imurin metallivarresta, metrisestä koivuklapista ja vaikka mistä. Paras menetelmä on kääntää toinenkin poskensa ja purkaa se kiukku sitten sielä treeneissä niihin ihmisiin jotka pystyvät paukuttaan samalla mitalla takaisin. Niin kauan kun ei henki ole vaakalaudalla voi ihan hyvin pitäytyä vittumaisessa hymyssä ja ottaa kaikki laukuniskut ym. naamalla vastaan.
Sori mutta pakko kommentoida. Ite kyl uskaltaisin väittää että henki voi olla kyllä vaarassa ihan hyvin siitä metrisestä koivunklapista. On nimittäin senverran järeetä tavaraa etten ainakaa vaparia toisen antas tommosella vetää :D

Vähän vaikee puheenaihe on mutta kumminkin...
Jurriset muijat on ollu pahoja, kun ne saa sen skitsokohtauksensa. Itelle on käynyt niin, että olen hyvin selvästi sanonut, että nyt neiti rauhoittuu, ja lopettaa turpaanvetämisen. Totta helkkarissa lyyli löi lisää vettä kiukaalle, ja mun oli pakko tönäistä rintaan oikeen kunnolla samalla huutaen "NYT IRTI, PRKL" siinä vaiheessa ne yleensä tajuaa sen naisten ja miesten eron.

Sitten suhteessa sitäkin on tullut vastaan, että mulle on vittuiltu, ja vittuiltu, ja vittuiltu... Ja ärsytetty, ja ärsytetty, ja ärsytetty... Tyttö lähtee toiseen huoneeseen, minä perään, siinä vaiheessa sanoo että "Et tuu tähän huoneesee", kun haluan puhua asiallisesti ongelmasta.. Vittuilu jatkuu 30 cm päässä naamasta, haukutaan tuhkamunaksi ym.
Itse olen pitänyt vaan turpani kiinni kokoajan. Sitten teen sen virheen ja tönäisen. Tämän jälkeen olen naistenhakkaaja, paha ihminen, muilta saan kuulla että olen lyönyt häntä.. Perusshittiä.. Väärinhän se on mennä tönimään, minkä sitä ihminen mahtaa kun oikeen kuppi kaatuu. Kaduttaa toisinaan vieläkin.

Joo menis pari-ja ihmissuhdeongelmiin...

Mites onko teillä tullut "hakkaajan" maine kun olette puolustanut itseänne näissä nainen vs. mr.pakkotoisto tilanteissa?

Mä komppaan kyllä sitä sitä että hullua akkaa saa kohdella samalla tavalla kuin hullua ukkoa. Oikeudessa kuitenkaan noita asioita ei kohdella ikäväkyllä samanarvoisesti.
Riippuu tietenkin paljon kukatekee ja mitä, vartijalla ja pollarilla on erilaiset "oikeudet" oikeuden silmissä, kuin vastaava tapaus baarin
tanssilattialla.
Itellä on yks tapaus sattunu, muista en niin kauheesti siitä kun itekkin olin aika jurrissa ja aikaa tosta on menny. Sellanen 10 senttii pitempi mimmi kävi tosi kuumana ja ei meinannu millään irrota rinnuksista. Kauheen kauan en tossa jaksanu rauhottaa akkaa, nokasta kiinni ja väänsin matamin tuulenhalkojasta tanssilattiaan.
Jonkinaikaa se järkyttyneenä kokeili nokkaansa, mut aika hiljasena sen jälkeen. Muut urokset ei kyl tullu päälle, syynä ehkä et muija oli tosiaan hetkenaikaa huutanu ja mesonnu. Enkä kuitenkaan ihan heti ollu kiinni käyny. Poket tuli kyl koputtaa olkapäälle ja ohjasivat narikkaan.
Tottakai jos toi ois oikeuteen menny, oisin saattanu saada jotkut lievät korvausvaateet. Kuitenkaan kaikki kapakkapainit eivät sinne mene. Varsinkaan kun tossakaan ei mitään isompaa tapahtunut.

Mä komppaan kyllä sitä sitä että hullua akkaa saa kohdella samalla tavalla kuin hullua ukkoa. Oikeudessa kuitenkaan noita asioita ei kohdella ikäväkyllä samanarvoisesti.
Riippuu tietenkin paljon kukatekee ja mitä, vartijalla ja pollarilla on erilaiset "oikeudet" oikeuden silmissä, kuin vastaava tapaus baarin
tanssilattialla.
Itellä on yks tapaus sattunu, muista en niin kauheesti siitä kun itekkin olin aika jurrissa ja aikaa tosta on menny. Sellanen 10 senttii pitempi mimmi kävi tosi kuumana ja ei meinannu millään irrota rinnuksista. Kauheen kauan en tossa jaksanu rauhottaa akkaa, nokasta kiinni ja väänsin matamin tuulenhalkojasta tanssilattiaan.
Jonkinaikaa se järkyttyneenä kokeili nokkaansa, mut aika hiljasena sen jälkeen. Muut urokset ei kyl tullu päälle, syynä ehkä et muija oli tosiaan hetkenaikaa huutanu ja mesonnu. Enkä kuitenkaan ihan heti ollu kiinni käyny. Poket tuli kyl koputtaa olkapäälle ja ohjasivat narikkaan.
Tottakai jos toi ois oikeuteen menny, oisin saattanu saada jotkut lievät korvausvaateet. Kuitenkaan kaikki kapakkapainit eivät sinne mene. Varsinkaan kun tossakaan ei mitään isompaa tapahtunut.

Tosta tulikin mieleen kun kerran yks muija rupes riehumaan mulle tanssilattialla. Kyseinen muija on mua päätä lyhkäsempi ja aika roteva rakenteinen, muutenki hyvin miesmäinen (käyttää jätkien vaatteita ja en yhtään ihmettelis vaikka oliski daikkari). No se töni mua selkään monta kertaa. Sitte ku käännyin ja katoin jos siinä todellakin oli niin ahdasta, ni huomasin ettei ole. Kysyin jos hän vois lopettaa sen tönimisen ja siirtyä vähän kauemmas (ite olin seinän vieressä). Sen sitten jatko tönimistä ja lisäsi voimaa koko ajas. En edes kääntäny päätä, mutta vitutus oli vankassa kasvussa kokoajan. Lopulta se muija töni ihan kaksin käsin selkään, joten käännyin ja sanoin asiallisesti että lopettais. Sitten se rupes huutamaan ja riehumaan mulle jotaan tyyliin että kuka mä olen häntä määräilemään jne... Sitten se tönäs mua rintaan ja yritti jotaan lyödä, väistin lyönnit ja olin ihan ihmeissäni kun en tienny mitä tehdä ja olin todellakin aika hyvissä. Sen kaveri tuli siihen sitten väliin ja se yritti sieltä kaverin takaa lyödä vielä. Voin kertoa että tuossa tilanteessa mikään muu ei olis antanut suurempaa tyydytystä ku vetää sitä ämmää suoraan nekkuun, mutta onneks kävelin vaan pois. Tuli sama muija uhomaan toisessa baarissa n. kk myöhemminkin, lähdin suoraan pois siitä tosin.

Ite en kyllä ole koskaan yhtäkään tyttöystävää lyönyt tai edes tönäissy. Yksi oli kyllä semmonen että se osas suuttuessa ajaa kenet tahansa hulluksi, siis ihan selvinpäin. Niissä tilanteissa ei huutaminen ole auttanut, parempi vaan pelästyttää ne kunnolla. Kerran hitsas niin pahasti kiinni että vedin pään gyproc seinästi läpi (taisin tokasta ennen sitä että "Sun kanssa puhuminen on löis päätä seinään!") josta otsa auki ja seinä rikki. Ja muutenki jotaan todella idioottimaisia vammoja aiheuttanut itselleni kyseisen neidon ärsyttämänä, lyönyt nyrkin konepeltiin jne. Omasta mielestä huomattavasti fiksumpaa tosin kun se toisen henkilön vahingoittaminen. Ja tajus se lopettaa aina ku hitsas niin pahasti kiinni että tein jotaan noin tyhmää... :david:

Mutta sitä oppii. Ensinäkään en kattelis tommosta toimintaa enää sekuntiakaan, enkä suuttuis moisesta enää vaan kävelisin pois. Tuli tuo tuopin kaataminen naisen niskaan siitä ku lueskelin potkussa jotaan juttuja siitä kuinka kovinki räyhäri (miespuolinen) rauhottuu kun tulee vellit kirjaimellisesti housuun (knee-on-stomachin seurauksena). Joten kelasin että ehkä sillä olis saman tapanen efekti, eli ku vaatteet on märät ni ajatukset siirtyy muualle... voi tosin olla että vituttais vaan entistä enemmän :lol2:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom