Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuukautisvuoto on syytä saada kuitenkin takaisin jollain konstilla, koska pitkäaikainen (1 vuosi ja siitä yli) vuodottomuus voi vaurioittaa kohtua niin, että myöhemmin lapsen saanti voi vaikeutua..
Voiko tosta olla muuta haittaa? En lapsia halua joten tollanen kohdun vaurioituminen ei siis haittaisi pätkääkään jollei muita vaikutuksia.
Ittellä ollu menkat nyt 3kk kadoksisa, en kyllä tajua miksi kun ei tuo rasvaprosentti mitenkään alhanen oo..
Hei nyt oikeesti! Kohtu on elin. "Vaikutuksena" voi olla elinvaurio. Tämäkö ei haittaa? Vaikka kyseistä elintä ei sen pääasialliseen tarkoitukseen aikoisi käyttää, se kiikkuu mukana kuitenkin helkkarin pitkään. Kannattaa nyt kuitenkin vielä miettiä haittaako se pätkääkään jos kroppa ei pelaa niinkuin pitäisi. Ei nyt itseään kannata parikymppisenä rikkoa, jos samalla kropalla pitäisi pärjätä yksi elinikä.Voiko tosta olla muuta haittaa? En lapsia halua joten tollanen kohdun vaurioituminen ei siis haittaisi pätkääkään jollei muita vaikutuksia.
Kannattaa kokeilla luonnollisempaakin vaihtoehtoa siihen hormonitoiminnan käynnistämiseen kuin niitä ainaisia pillereitä.
Esim. vahva E-vitamiini, helokkiöljy ja jalea real (gelee royale) auttaa käynnistämään hormonitoimintaa jos menkat on hukassa. Auttavat myös jos haluaa tulla raskaaksi eli hedelmällisyys paranee. ;)
Mulla tulee kylmät väreet tuosta tekstistäsi, sori vaan. Kaksikymppisenä ei ehkä vielä kannata ajatella esimerkiksi, ettei kohdun vaurioituminen haittaa pätkääkään. :jahas:
Kumpi sulle on tärkeämpää, vatsapalojen näkyminen vai terveys?
Vakavampaa kuin mikä? Mun mielestä esimerkiksi osteoporoosi on vakava sairaus. Lapsia ei toki kaikkien tarvitse haluta, ei siinä mitään.
vakavampaa kuin se että lasten teko voi olla vaikeempaa. Niin mutta tota osteoporoosia ei mainittu kohdun vaurion yhteydessä. Tai sit luin huonosti joka sekin mahdollista:D
hei. mullakin kalkki+d. syön myös femoston merkkistä hormonikorvaus lääkettä. pillereitä en käytä kun vauva haluttais.( ja toisaaltaan pillerit eikä ehkäisylaastari nostanu mulla estrogeenitasoja vaikka se oli tarkoitus ja näin normaalisti käy). Nyt kalkki+D käytössä. Pillereitä pitäisi käyttää, mutta sivuvaikutukset on niin rajut.
.