Puolukkapäivät hukassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loun
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä pitäisi tehdä, jos kuukautiset eivät tule itsestään tulevaisuudessakaan ?

Mäkin oon noita pillereitä napsinut helmi-maaliskuussa pari lättyä, ja mulle sanottiin gynellä reseptiä hommatessa että eka 10pv 3 tablettia päivässä ja sitten joka kuukausi pillereiden määrää asteittain vähentäen (seuraavana kuukautena siis 2 per päivä ja sitten 1) katotaan, että millä määrällä ne menkat vielä tulee. Tätä oltais mun kohdalla käsittääkseni jatkettu niin, että noiden pilleri per päivä -kuukausien (määrä x) oltais kai varrottu ja katottu, että tuleeko ne menkat jo ilman pillereitä.

Itse kuitenkin olin tyhmä ja olin ton loppuosan lähetteestä epähuomiossa jättänyt lukematta, joten söin vain tosiaan ne kaks lättyä ja lopetin siihen kun en tiennyt kuin vasta nyt, että vielä ois pitänyt jatkaa. No, menkkoja ei tule. Tietenkään. Oon soitellut gynepolille moneen otteeseen reseptin uusimisen vuoksi, mutta sieltä ei viitsitä edes vastata.

Eli mä olettaisin, että sunkin kannattais tehdä samoin: vähentää asteittain pillereiden määrää ja lopulta jättää ne kokonaan pois. Eiköhän ne menkat vielä palaudu säännöllisiksi ajan kanssa :)

^ Kiitos paljon vinkistä, täytyy kokeilla jos ei nyt lähde pyörimään ! :) Uskaltaakohan noita syödä ihan itsenäisesti vielä parin-kolmen kuukauden ajan (nyt yhteensä siis kaksi kuuria takana), ilman lääkäriltä varmistusta ? Eihän kyseessä siis ole mitään myrkkynappeja, jotka jotenkin paljon/usein käytettynä voisi vaurioittaa kehoa ?

Suositut

Back
Ylös Bottom