Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nostoa tälle ketjulle.
Oli tultava kertomaan kuulumiset kun omissa asioissa on edetty parempaan suuntaan eli aloittelin silloin vapulta täyslevon liikunnasta ja jatkoin sitä sinnikkäästi yli suunnitellun 2-3 viikon eli nyt sitä on jatkunut jo 2kk ja ekat luomumenkat melkein puolentoista vuoden odottelun jälkeen alkoi eilen
Ihan uskomattoman iloinen fiilis nyt päällä ja vaikka tuossa joku viikko takaperin meinas usko loppua ettei tämä lepääminenkään auta tähän ongelmaan niin maltti oli taas valttia :thumbs:
Välillä tulee ihan epätoivoinen olo, että miksi ihmeessä mun, joka rakastan liikuntaa yli kaiken, kroppa ei kestä treeniä, kun kerran muiden kestää. Tiedän, pitäisi tyytyä vähempään ja treenailla vaan ilman tavoitteita ja kevyemmin, mutta miten ihmeessä se sitten onnistuu.
Tää nyt menee vähän off, mutta menkkoihin kuitenkin Onko joku muu(kin) huomannut, että pillerimerkin vaihto toiseen merkkiin tai toiseen hormoniehkäisyyn (kierukka, rengas) olisi tuonut mukanaan myös valtavat mielialavaihtelut? Itse vaihdoin renkaaseen tuossa kaksi kuukautta sitten ja voi veljet, että on itketty viimeiset kaksi viikkoa melkein mistä tahansa aiheesta.
Pomppis,
Käytän Cypretyl-pillereitä (Diane Novan ratiofarm l. halppisversio). Niissä on antiandrogeeniä mikä estää testosteronin toimintaa, aknelääke siis. Finnit kaikkosivat heti kun aloitin nuo pillerit 03. Ei tarvinnut enää antibiootteja popsia, joten aivan täydelliset pillerit meitsille. Ei ole myöskään ole ollut mitään haittavaikutuksia kuten mielialavaihtelut ym.
Mutta siis nyt on naamakin alkanut reagoida ja niin menkat jääneet ainakin kerran väliin ja vaikka huomenna pitäisi taas vuoto alkaa, ei kyllä ole minkäänlaisia "oireita". (yleensä hieman väsyttää ja vatsaan painaa) että saas nähdä.
On jotenkin niin mielikin maassa, kun kerrankin löytää oman lajin ja nauttii reenistä, niin tähänkö tää nyt sit tyssää! Ja kun sen verran kunnianhimoinen olen ei kiinnosta mikään kerran viikossa salilla pyörähtäminen. Jos ei voi kunnolla reenata niin miksi vaivautua, haluan tietty tuloksia.
Voisiko siis pillerimerkin vaihto auttaa? Pelottaa vaan et sen jälkeen naama on sit taas ku petolinnun persaus..
Soja ja Minzku, kyselitte niistä hoidoista eli meillehän yritettiin tehdä viime talvena 3 inseminaatio hoitoa mutta vain kerran päästiin tekeen hoito loppuun asti ja pari kertaa jäi hoito kesken kun munarakkulat eivät lähteneet kasvamaan hormoonilääkityksestä huolimatta :( Nyt jonotetaan julkisen puolen IVF hoitoihin ja arvio on että hoidot aloitetaan joskus loppuvuodesta. Oliko niin että sulla Soja hoidot on suunniteltu jonnekin lähitulevaisuuteen? Onko Minzku harkinnut tosissaan lapsettomuusgynellä käyntiä? Jos sulla se kierto pelaa edes jotenkin niin voi olla että pelkät clomi tabletit vois auttaa eli rohkeesti aikaa varaamaan.
Nämä luomumenkat on varmasti hyvä juttu kaikin puolin. Oman mielenrauhani ja tulevien hoitojenkin suhteen. Nyt pitäis vain malttaa ottaa rennosti ja ootella tuleeko toiset ajallaan vai odotetaanko niitäkin taas x kuukautta. Niin ja se on myös mahtava asia että mun nukkuminen on palautunut normaaliksi eli nyt lomallakin oon nukkunut 9-10 tunnin yöunet ilman aamuyön heräilyjä joten sekin kertoo paremmasta