Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos sumona vetää boxeilta en kyllä montaa senttiä korkeita boxeja käyttäis
vitonen nimenomaan vain ennakoi. jos teet pelkkiä vitosia, testitki pitäs tehdä suurin piirtein samalla toistoalueella sitten. mulla on tallissa useempia 40+ -ikäsiä ja itekin 46v. kehitystä tulee kyllä, ku treenit suunnitellaan hyvin. ei se välttämättä karsi volyymia, mutta yksilön mukaan nää aina menee. missä kohtaa sulla noston heikko paikka on?
kyllä ne avut paranee kerran viikossa tehtyinäkin. varsinkin jos on vähäkään uudempi liike. hermoston työkyky kehittyy. ootko tehny pukeilta vetoja? muutaman kuukauden peruskaudelle toi mun 3*4 -> 6*6 on vallan toimiva progressiomalli ja sen jälkeen ihan suoraviivainen piikkaus sitten. amrappeja ei juuri tehdä ja joka neljäs viikko on selkeesti kevennetty.
Miten käytännössä kannattaisi toteuttaa oteleveyden vaihtelu näissä Sheikon penkkitreeneissä? Käytetäänkö yhtä oteleveyttä per treeni vai tekisikö samassa treenissä useammalla leveydellä?
Huhhu. Millai, kui kauan aikaa porukalla on menny näitte treenie läpivientii? Meikä sais postilaatikon salille tuua tätä menoa, nimittäin kolme tuntia meni tänään reenissä...
Minkälaisia tuloksia ootte saaneet näillä sheikon ohjelmilla.? Ajattelin viedä läpi noi numeroidut sheikon #29-#32. Kykyyn ja vedon suhteen jännittää että miten kerkiää palautumaan seuraavana treeniin.?
No onko se joku ihme että palutuu jos sarjoihin jää viisi toistoa varaa? Mulla homma kaatui juuri tuohon että oli aivan liian kevyttä ihan alusta asti.On yks salikaveri (em/mm tason nostaja) tehny sheikon penkkiä ja kehui myös sitä, että palautui yllättävän hyvin.