Punttitesti

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Koulussa (pelastusopisto) olisi taas piakkoin punttitestit edessä, jos maksimivoimaosiosta kiinnostaa hyvä numero (vitonen) pitäsi saada aikaan seuraavanlaiset tulokset:

kyykky 2 x oma paino
penkki 1.6 x oma paino
rinnalleveto 1.2 x oma paino

niin ja siihen vitosen numeroon pitäisi onnistua kaikissa noissa liikkeissä.

Ajattelin kysellä teiltä ammattilaisilta miltä kyseinen testi kuulostaa ja kuinka moni sen vitosen sieltä vetäisi ? Itsellä vielä tekemistä riittää....

Mitä, kyykky 2 x oma paino?

Ja kaikki noi muutkin, vaikuttaa aika epäuskottavan helpolta. En kai nyt väärinymmärtänyt mitään...

Mun mielestä tossa ei ole mitään ongelmia. Uskon, että jopa kaikki tytötkin vetäisi sen 5 pistettä tosta ohjelmasta. Ei ongelmia sullekaan, ellei joku katko sun raajoja :lol2:

No joo, mää taas ymmärsin ton sillain, että esim. penkki 1,6xoma paino eli 100kiloisella 160kg, kyykky 200kg, rinnalleveto 120kg.
Ei nyt ihan joka tytön saavutettavissa;)

Tylerd sanoi:
No joo, mää taas ymmärsin ton sillain, että esim. penkki 1,6xoma paino eli 100kiloisella 160kg, kyykky 200kg, rinnalleveto 120kg.

ops... joo... no... joo, okei.

HEHE, ei mitään :P.... kato tätä hassua hymiöö -----> :hyper:

Helppoja joo... EN pääsis edes lähelle noita tuloksia (no ehkä rinnallevedossa), kun tuota elopainoa on kertynyt se toistasataa kiloa.... Mutta minä olenkin tällainen kynäniska... :rolleyes:

Tylerd sanoi:

Sitähän minäkin. Tuskin kovin moni 50-kiloinen tyttö kyykkää sata kiloa tai penkkaa 80kg. Ei tuo mikään hirveän helppo testi ole, jos vitosen meinaa saada.

Kai sä noi klaaraat , kun oot pääsykokeistakin päässyt läpi?
Mutta rankat on testit , kuten on pääsykoekin, vähän eri tasolla kuin poliisikoulun.

Tylerd sanoi:

Miten muuten tuon voisi ymmärtää?

jalmari82 sanoi:
Ajattelin kysellä teiltä ammattilaisilta miltä kyseinen testi kuulostaa ja kuinka moni sen vitosen sieltä vetäisi ? Itsellä vielä tekemistä riittää....
Aika tiukat nuo rajat on. Siis tottakai täällä on paljon tuota vahvempiakin tapauksia, mutta aika eemeli saa mieskin olla jos noihin tuloksiin pääsee ilman säännöllistä voimaharjoittelua. Itsellä jää just alle salienkkojen nuo kyykyn ja penkin rajat, mutta nuo ennätykset olen nostellut painavampana ja maksimivoimasyklien jälkeen. Rinnalleveto olis mulle helpoin, välitykset on vetoon.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kovat on kyllä vaatimukset, ei varmasti ilman salitreeniä onnistu. Penkki vois itellä mennä, kyykyssä ei mahiksia kun selkä sanoisi poks varmasti. Rinnallevetoa ei juuri ole tullut tehtyä.

jalmari82 sanoi:
Koulussa (pelastusopisto) olisi taas piakkoin punttitestit edessä, jos maksimivoimaosiosta kiinnostaa hyvä numero (vitonen) pitäsi saada aikaan seuraavanlaiset tulokset:

kyykky 2 x oma paino
penkki 1.6 x oma paino

joo aika kovat tulokset täytyy saada aikaan jos meinaat vetää kiitettävät tosta...kerro muuten myös et mitä tuloksia tossa vaaditaan ykkösen arvosanaan, eli et läpäsee ton testin ylipäänsä.

paalu sanoi:
joo aika kovat tulokset täytyy saada aikaan jos meinaat vetää kiitettävät tosta...kerro muuten myös et mitä tuloksia tossa vaaditaan ykkösen arvosanaan, eli et läpäsee ton testin ylipäänsä.

Kerro myös ne muut arvosanat samaan syssyyn.

jalmari82 sanoi:

kyykky 2 x oma paino
penkki 1.6 x oma paino

käsittääkseni kaksi kolmesta oikeuttaa vitoseen...

Aika outoa kyykky vois mennä ja rinnalleveto keveesti mutta penkissä tulee notkahdus ja jään melkee 40kg sitä mitä testin mukaa pitäs mennä 5 saamiseks

Anteeksi, kun varastan threadin, mutta kokeilkaapa maksimimäärä toistoja seuraavissa liikkeissä: norm. maastaveto 2*omapaino, pystypunnerrus omalla painolla, tempauskyykky omalla painolla.

Rajat on muuten aikalailla just kuten mun ennätykset yli 10v treenillä. Kaikki on aikalailla hyvin suhteessa toisiinsa eli "perusjätkälle" kovia lukuja. Tuossa mitataan koko kropan voimatasoa ja aika monelle 100kg kaverille esim. tuo 120kg rinnalle on kova luku. Miksei penkkikin ja miksei kyykkykin :)
Itse olen tehnyt RV-liikettä niin paljon eli se menee kyllä, mutta ei ole kyllä helppo raja.
Mitä on muuten nuo alemmat pisterajat? 4,3 jne..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom