Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eräs muija pyysi tässä lauantaina poikakaveriani sen kans kaksistaan (kai samaan telttaan tietysti) kesäl provinssiin. Tietää kyl et ollaan yhdessä. Eikö sillä ole muita kavereita? Pitääkö se oikeasti vain kaverina vai kehtaako hyppiä silmille noin selkeästi? Yleensä en ole mustis jos poikakaveri liikkuu naisten seurassa mutta tuo kaksistaan telttailu ei kuulosta hyvältä vaikken uskokaan että poikakaveri pitää tuota muijaa kaljottelukaveria kummempana. Kaiken lisäksi poikakaveri on mitä ilmeisimmin sinne lähdössä, tosin en tiedä meneekö kaksin.
Kavereitahan nuo on ollut ja kaljalla käynyt ennenkin mut en mä sinkkunaisena kehtais pyytää toisen jätkäkaveria vastaavaan. Tulis tosi tyhmä olo.
Helvetti ku ei ole ehtiny keskustella asiasta. Mulla hajoo pää.
Edit. Parisuhdeketjussa tähän tulis ainakin vastaukseks et "Jätä se!" En!
Voisiko tuo päänsärky olla migreeniä? Se ei välttämättä lähde tavallisilla lääkkeillä (tai ainakin annosten pitää olla luokkaa 800mg ibuprofeiinia) ja voi kestää päiviä. Kannattaa jutella lääkärin kanssa.
En ajatellutkaan tuota. Voisin mennä piipahtamaan lääkärillä, sillä minulla on lapsuusvuosina diagnosoitu migreeni, joka kasvuiässä hävisi yllättäen miltei kokonaan. Voihan tuo harmitus tulla takaisin. Pohdin myös hierojaa, hartioiden ja niskan seutu on kyllä sellaisessa jumissa että hyvä kun jaksaa reppua kantaa