Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joku idiootti oli varastanu mun bemusta oikean etuvilkun mun ollessa töissä. En voi uskoa todeksi miten joku voi tommoseen vaivautua n. 15 euroa maksavan vilkun takia. Vaikka vilkku ei maksakaan tuon enempää mut silti vituttaa kun joutuu nyt hommaamaan uuden. :curs: :wall:

Epäpätevyys ja sen peittely vastuullisessa työssä. Tällä kertaa eläinlääkärit..
Kissalta amputoitiin häntä eilen niin tyvestä (2 nikamaa jäi), ettei paljon enempää olis ollu varaa ottaa. 7 tuntia aiemmin oltiin toisella eläinlääkärillä, jota tuntui lähinnä ällöttävän, kun hännästä lähti karvat tuppoina, iho märki ja oli muuttumassa mustaksi. Kysyi vielä kirurgilta neuvoa, joka sanoi että antibioottia 6 päivää ja ens viikolla katotaan amputointiaikaa. Ens viikolla??!!! Lisäksi antibiootti oli samaa paskaa mitä määrättiin aiemmin alkuperäiseen syyhyn, eli puremahaavaan.
Puhuin ehkä 6-7 muun eläinlääkärin kanssa puhelimessa heti sieltä päästyäni, häntä nimittäin muuttui silmissä, ja kaikki olivat sitä mieltä, että pois ja heti se häntä. Ei antibiootit mitään kuolion leviämistä estä. :curs:
Toipilaan tötteröpääelämä jatkuu tällä hetkellä hyvin, syö ja liikkuu, jopa juttelee. Terveisiä vaan Tikkurilaan:jahas:

Ulkona on ihana auringonpaiste ja suloinen pikkupakkanen 3kk loskamärkäharmauden jälkeen, mutta lenkille ei vain pääse. Tiet on peilinä enkä uskalla 37viikkoisen mahan kanssa lähteä tuonne taiteilemaan. Etenkin kun lonkkanikamat on löystyny synnytystä oottaen niin, että portaiden kulkukin koskee. Syntyis jo...

Epäpätevyys ja sen peittely vastuullisessa työssä. Tällä kertaa eläinlääkärit..
Kissalta amputoitiin häntä eilen niin tyvestä (2 nikamaa jäi), ettei paljon enempää olis ollu varaa ottaa. 7 tuntia aiemmin oltiin toisella eläinlääkärillä, jota tuntui lähinnä ällöttävän, kun hännästä lähti karvat tuppoina, iho märki ja oli muuttumassa mustaksi. Kysyi vielä kirurgilta neuvoa, joka sanoi että antibioottia 6 päivää ja ens viikolla katotaan amputointiaikaa. Ens viikolla??!!! Lisäksi antibiootti oli samaa paskaa mitä määrättiin aiemmin alkuperäiseen syyhyn, eli puremahaavaan.
Puhuin ehkä 6-7 muun eläinlääkärin kanssa puhelimessa heti sieltä päästyäni, häntä nimittäin muuttui silmissä, ja kaikki olivat sitä mieltä, että pois ja heti se häntä. Ei antibiootit mitään kuolion leviämistä estä. :curs:
Toipilaan tötteröpääelämä jatkuu tällä hetkellä hyvin, syö ja liikkuu, jopa juttelee. Terveisiä vaan Tikkurilaan:jahas:

Jäi vielä mainitsematta, että osansa oli myös alkuperäistä vammaa vähätelleellä lääkärillä, jonka tutkimus ja hoito olivat puutteellisia. Oltiin jo melkein pakkaamassa kissaa takaisin koppaan, ennen kuin itse löysin ammottavan reiän kissan hännästä. Siinä yhteydessä olisi voinut ajella vaikka koko hännän paljaaksi karvoista, sillä pikimustan turkin seasta on mahdoton nähdä kaikkia haavoja, elleivät ne vuoda paljoa. (Emme olleet itse todistamassa tapaturmaa, mutta oletettavasti joku vieras koira oli ulkona käynyt päälle.)
Lisäisin edellämainittuun vielä, että saimme erittäin pätevää ja asiallista hoitoa toiselta taholta. Vaikka lääkärin suomenkielen taidot olivat hieman puutteellisia (esim. nikamat olivat "palikoita", ja kissa häntä "leikutetaan" pois:D ), hoito oli alusta asti ammattitaitoisen ja varman oloista. Hinnastakin päästiin neuvottelemaan, tyyliin "Paljonko te olisitte valmiit maksamaan?". :thumbs:

Kurkku on ollut pari päivää kipeä ja flunssaa pukkaa päälle :( Kerkesin jo iloitsemaan uudesta saliohjelmasta, mutta kohta tulee taas taukoa taudin takia, äh!

haluu lämpimään ulkomaille ja kerrankin siihen olisi rahaa... ja vitutusta lisää se, että olis hyvä tarjous thaikkuihin eikä tietenkään ole ketään lähdössä mukaan! Mies keksii kaikenmaailman tekosyyt ettei "pysty" lähtemään! piru vie, pitääköhän sitä vaan repästä ja lähteä omine nokkineni!:rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dietti ei onnistu... koko ajan nälkä, palelee ym. Kalorilaskurin mukaan en sais syyä ku jotain 1200 kcal sellasina päivinä ku ei tuu liikuntaa... miten sillä pysyy ees hengissä?
No mä liikun joka päivä tunnin-kaks että saisin syyä tarpeeksi, mutta ei.... Tänäänki kalorit loppui jo neljältä, sitte piti kuntopyöräillä tunti...sitte pitiki ottaa protskudrinkki että päivän prodet tulis täyteen ja siinäpä ne kalorit alkaakin taas olla... Nyt on nälkä ja 170 kaloria jälellä, mitähän söis...

Joo, ja paino ei oo kolmessa viikossa pudonnu yhtään. Ja noista öljyistä ym. hyvistä rasvoista tulee ihan liikaa kaloreita ja se on oikelta ruualta pois sitte....ne ei mulla ainakaan piä nälkää.... vituttaa tämmöne.

ARGH!

Mihinkäs tuo tuollainen dietti perustuu? Itse tiputtelin viime kesänä jonkun seitsemän kiloa ja kalorit oli jotain 2000-2500. Kauhistuttaa ajatellakaan jotain alle 2000 kaloreita, eihän sillä pysy hengissä!

Kalorilaskurin mukaan oon yrittäny mennä... siis peruskulutus+liikunta -se 500 kcal päivässä.... ja vararavintoakin on -->157cm/70kg... ja aineenvaihdunta hidastunut sairauden vuoksi. Tosin lihasmassaakin on jonninverran.

Mutta oon jotenki niin hukassa...

Kalorilaskurin mukaan oon yrittäny mennä... siis peruskulutus+liikunta -se 500 kcal päivässä.... ja vararavintoakin on -->157cm/70kg... ja aineenvaihdunta hidastunut sairauden vuoksi. Tosin lihasmassaakin on jonninverran.

Mutta oon jotenki niin hukassa...

tota en nyt menis kyl ihan suoraan luottamaan tuohon kalorilaskuriin,laskin äsken itselleni huvikseni tän päivän kalorit,ei liikuntaa,161/60 ni laskin sanoi 1105 kcal !!!!!siis jos haluisin laihtua.Ni hoh hoh,pikkasen alhaisil mentäis noilla lukemilla.Ja tuossa jo aikasemmin mainitsit että et ole laihtunut yhtään kolmen viikon aikana,nosta ihmees kaloreita... tuo kuulostaa jo aika kituuttamiselta :eek:

Oma saamattomuus potuttaa. Piti tehdä vaikka mitä, mutta sen sijaan en ole saanut aikaiseksi mitään hyödyllistä ja alkavasta viikosta on nyt sitten tämän johdosta tulossa enitstäkin stressaavampi. Hitto. Ei voi kun syyttää itseään.

Oma saamattomuus potuttaa. Piti tehdä vaikka mitä, mutta sen sijaan en ole saanut aikaiseksi mitään hyödyllistä ja alkavasta viikosta on nyt sitten tämän johdosta tulossa enitstäkin stressaavampi. Hitto. Ei voi kun syyttää itseään.

Elä muuta sano! Viikonloppu meni hujahtamalla ja tekemättömien juttujen lista kasvaa vaan... Alkuviikkokin on taas niin täyteen buukattu että ei tuu mitään, pakko ruveta kohta tinkii yöunista.

Eräs muija pyysi tässä lauantaina poikakaveriani sen kans kaksistaan (kai samaan telttaan tietysti) kesäl provinssiin. Tietää kyl et ollaan yhdessä. Eikö sillä ole muita kavereita? Pitääkö se oikeasti vain kaverina vai kehtaako hyppiä silmille noin selkeästi? Yleensä en ole mustis jos poikakaveri liikkuu naisten seurassa mutta tuo kaksistaan telttailu ei kuulosta hyvältä vaikken uskokaan että poikakaveri pitää tuota muijaa kaljottelukaveria kummempana. Kaiken lisäksi poikakaveri on mitä ilmeisimmin sinne lähdössä, tosin en tiedä meneekö kaksin.

Kavereitahan nuo on ollut ja kaljalla käynyt ennenkin mut en mä sinkkunaisena kehtais pyytää toisen jätkäkaveria vastaavaan. Tulis tosi tyhmä olo.

Helvetti ku ei ole ehtiny keskustella asiasta. Mulla hajoo pää.

Edit. Parisuhdeketjussa tähän tulis ainakin vastaukseks et "Jätä se!" :rolleyes: En!

Pitkään jatkunut väsymys ja päänäsärky :( Mikähän tässä on kun ei ota piristyäkseen eikä päänsärky lähteäkseen..

Voisiko tuo päänsärky olla migreeniä? Se ei välttämättä lähde tavallisilla lääkkeillä (tai ainakin annosten pitää olla luokkaa 800mg ibuprofeiinia) ja voi kestää päiviä. Kannattaa jutella lääkärin kanssa.

Sama homma, paitsi että multa venähti oikeasta jalasta jotain, ilmeisesti lähentäjä kipuilee. Onneksi tajusin lähteä kotiin enkä jäänyt tekemään voimaa. Nyt on sitten vedetty buranaa ja istuttu kotona jääpussi haaroissa :jahas: Toivottavasti paranee, vituttaa jos ei voi kyykkäillä salilla.

Ne voimat oli aika :whip:

Joo, jääpussia ja buranaa täälläkin. Mä voin kyllä hyvin kyykkäillä, mutta mikään mave-tyyppinen ei onnaa. En oo kyllä kumpaakaan vakavissaan edes kokeillut, tänään menossa yläkroppaa tekemään ja katsomaan mitä reidet tykkää kuntopyöräilystä. Toinenkin takareisi on nimittäin kipeytynyt ja jumiintunut, ehkä sympatiasta :jahas:

Tämähän siitä seuraa, kun vanha kanttura yrittää yhtäkkiä elää uudelleen menetettyä nuoruuttaan... :lol2:

Latest posts

Back
Ylös Bottom