Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Angelica82,mitä siulle kuuluu ? (eihän tää oo offtopiccia hei ;) )
Toinen "univaikeus" on se että alan aamuyöstä odottamaan/pelkäämään heräämistä, pyörin levottomasti "pakotan itseni lepäämään" joka nyt ei mitenkään auta siihen että pitäis nukkua kunnes kello soi ja oikeesti pitää herätä,
Hengissä olen ja ihan ok menee. Vituttaa tuttavapiirin 2 ihmistä (entinen pariskunta joka riidoillaan pilaa myös muiden elämän) yli kaiken.
äh nuo on paskamaisia.Koittaa ite olla fiksu ja olla sotkeutumatta,mut hei mut sotkee sut siihen sun puolesta!
joskus paras ratkasu pattitilanteisiin on ihan etäisyys.Ite on joskus tullu oltua niinkjin julma,etten enää vastannu muutamalle ihmiselle puhelimeen.
Ikävää sanoa,mut sekin helpotti mun oloa pidemmän päälle.
No en varsinaisesti itse ole noiden kans tekemisissä mutta kun ne puhuu muista paskaa sen minkä ehtii. Väittää vähän kaikkien pettäneen toisiaan ja että joku on muka käskeny jonkun hakata joku jne. Aivan uskomattomia juttuja. Onneks oikeen kukaan ei vissiin jaksa lotkauttaa korvaansa niille. Mulle meinasi tulla ero :curs:
Sattumoisin tuli juttua yhden tutun kanssa salitreenistä, ja hän sanoi yleensä tekevänsä kaikkia liikkeitä pikkupainoilla, tietysti siksi että lihakset kasvavat hirveän isoiksi niin nopeasti Kun kysyin tälle perusteluja, niin vastaus oli, että lapsena aloitettu balettitreeni on kehittänyt hänen lihaksistonsa sellaiseksi, että lihakset kasvavat todella nopeasti suuriksi :D
Vituttaa, kun vasen takareiteni tykkäsi huonoa eilisistä akrobatiatreeneistä. :curs: Se tuntuu ihan revähtyneeltä ja sen puolen takareisi on ennenkin revähtänyt. Muutenkin on kokovartalohapot kyllä päällä, mutta se ei haittaa.