Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
V*tuttaa kun rauta ei nouse. :hyper: Tai nouseehan se, mutta kun ei vaan malttas millään noudattaa noita ohjelmia. Kaikkimullenytheti!!1! Pitäs opetella olla vertaamatta itseään joihinkin jotka ovat jo useampia vuosia treenanneet voimailumielessä, ja keskittyä ihan vaan omaan treeniin. No joo, huomenna taas vetelemään pikkuhiluja maasta :( Jospa sitä joku kaunis päivä nostelisi isompiakin romuja.

Toinen "univaikeus" on se että alan aamuyöstä odottamaan/pelkäämään heräämistä, pyörin levottomasti "pakotan itseni lepäämään" joka nyt ei mitenkään auta siihen että pitäis nukkua kunnes kello soi ja oikeesti pitää herätä,

Täällä kohtalotoveri! Mulla on yksinkertainen konsti: menen ajoissa nukkumaan joten en tarvitse herätyskelloa. Mies herättää tarvittaessa. :haart: Ongelma vaivaa aina, kun joudun laittamaan itselleni kellon aamuksi soimaan, stressaan siitä ihan kauheasti ensin illalla (en meinaa saada unta) ja aamuyöllä ("joko se kello kohta soi").

Hengissä olen ja ihan ok menee. Vituttaa tuttavapiirin 2 ihmistä (entinen pariskunta joka riidoillaan pilaa myös muiden elämän) yli kaiken.

äh nuo on paskamaisia.Koittaa ite olla fiksu ja olla sotkeutumatta,mut hei mut sotkee sut siihen sun puolesta!
joskus paras ratkasu pattitilanteisiin on ihan etäisyys.Ite on joskus tullu oltua niinkjin julma,etten enää vastannu muutamalle ihmiselle puhelimeen.
Ikävää sanoa,mut sekin helpotti mun oloa pidemmän päälle.

äh nuo on paskamaisia.Koittaa ite olla fiksu ja olla sotkeutumatta,mut hei mut sotkee sut siihen sun puolesta!
joskus paras ratkasu pattitilanteisiin on ihan etäisyys.Ite on joskus tullu oltua niinkjin julma,etten enää vastannu muutamalle ihmiselle puhelimeen.
Ikävää sanoa,mut sekin helpotti mun oloa pidemmän päälle.

No en varsinaisesti itse ole noiden kans tekemisissä mutta kun ne puhuu muista paskaa sen minkä ehtii. Väittää vähän kaikkien pettäneen toisiaan ja että joku on muka käskeny jonkun hakata joku jne. Aivan uskomattomia juttuja. Onneks oikeen kukaan ei vissiin jaksa lotkauttaa korvaansa niille. Mulle meinasi tulla ero :curs:

No en varsinaisesti itse ole noiden kans tekemisissä mutta kun ne puhuu muista paskaa sen minkä ehtii. Väittää vähän kaikkien pettäneen toisiaan ja että joku on muka käskeny jonkun hakata joku jne. Aivan uskomattomia juttuja. Onneks oikeen kukaan ei vissiin jaksa lotkauttaa korvaansa niille. Mulle meinasi tulla ero :curs:

Voi elämä! kuulostaa että kyseiset ihmiset on hiukan hukassa iteltään :O
vaikka mitäs mä oon puhumaan.
Mut pää asia ettei lähe mukaan muitten järjettömyyksiin.Sulle meinas tulla ero?

Ei niin vituta vaan enemmänkin vähän huvittaa. Sattumoisin tuli juttua yhden tutun kanssa salitreenistä, ja hän sanoi yleensä tekevänsä kaikkia liikkeitä pikkupainoilla, tietysti siksi että lihakset kasvavat hirveän isoiksi niin nopeasti :rolleyes: Kun kysyin tälle perusteluja, niin vastaus oli, että lapsena aloitettu balettitreeni on kehittänyt hänen lihaksistonsa sellaiseksi, että lihakset kasvavat todella nopeasti suuriksi :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sattumoisin tuli juttua yhden tutun kanssa salitreenistä, ja hän sanoi yleensä tekevänsä kaikkia liikkeitä pikkupainoilla, tietysti siksi että lihakset kasvavat hirveän isoiksi niin nopeasti :rolleyes: Kun kysyin tälle perusteluja, niin vastaus oli, että lapsena aloitettu balettitreeni on kehittänyt hänen lihaksistonsa sellaiseksi, että lihakset kasvavat todella nopeasti suuriksi :D

Itse olen kuullut vastaavan selityksen, mutta baletin tilalla oli jalkapallo. Samainen neiti ei myöskään koskaan treenaa jalkoja, sillä jalathan treenautuu juoksemalla..No mutta kukin tavallaan :rolleyes:

Nyt menee kyllä tosi :offtopic:
Toinen ystäväni yhdessä miehensä kanssa taivasteli painoa, jota minulle on kertynyt viime kesästä, kun nostin kaloreita ylöspäin ja sanoi: "Siis Narayan ethän sä ole varsinaisesti lihava mut.." Keskustelu painostani jatkui koko illan ja voitte varmasti kuvitella kuinka hauskaa oli.. not. Ja tosiaan pituutta on 162cm ja painoa 59kg enkä itse koe olevani jokinorsu tai edes "epävarsinaisesti lihava" vaan tarkoitus olisi saada sitä kovasti kaivettua lihaa lisää. Mikä näitä ihmisiä vaivaa?

Tuohon painoasiaan kommentoiden: Mun työkaverit ovat veikkailleet painokseni alle 50 kg, kun se on lähemmäksi alle 60 kg, heh. Lihas mahtuu pienempään tilaan kuin läski.

vituttaa, kun haaveilin tilaavani Bahialta sen yhen ruskeen takin (missä kultajutskaa)... mutta en heti tilannu vaikka meinasin. Nyt niitä ei enää ollu :wall: :itku:
Oisin ihan hulluna halunnu sen, miks ne heti loppu....

Harmittaa kun tuiskittiin eilen poikaystvän kanssa. Harmittaa kovasti!! Ei nyt mitenkään tunnu kumpikaan ymmärtävän toista, turhauttavaa!!!
Kun niin kovasti rakastaa niin miten voi mennä näin solmuun.. niisk!! :(
Kumpa jaksaisi yrittää puhua muttei tunnu voimia riittävän ja kun toinen lähtee vielä ulkomaillekin niin olisi kiva jos olisi "turvallinen" olo.. ääh!!

Nuhaa pukkaa. Olin viikon rellestämässä lapissa ja nyt piti päästä arkeen takaisin kiinni. Ja paskat :jahas: .

Vituttaa, kun vasen takareiteni tykkäsi huonoa eilisistä akrobatiatreeneistä. :curs: Se tuntuu ihan revähtyneeltä ja sen puolen takareisi on ennenkin revähtänyt. Muutenkin on kokovartalohapot kyllä päällä, mutta se ei haittaa.

Tänään olen sitten kävellyt kuin se legendaarinen länkisäärinen koppelo ja vielä ontunut vasenta puolta. Toivottavasti takareisi tokenee ensi torstaihin mennessä. En uskalla mennä meidän työpaikan fysioterapeutille selvittelemään tätä kun se on mm. sitä mieltä jo valmiiksi, ettei naisen tule tehdä jalkaprässiä omaa painoaan isommilla painoilla. :curs: :curs: :curs: :wall:

Kuumeessa 3 pv alkuviikosta. PerC:stä. Vei ihan totaalisesti voimat tuo sairaus, ei pystynyt juuri syömään, nukuin vaan monta päivää. Nyt pitäis yrittää jotain tehdä, millähän voimilla..? :( :(

Vituttaa, kun vasen takareiteni tykkäsi huonoa eilisistä akrobatiatreeneistä. :curs: Se tuntuu ihan revähtyneeltä ja sen puolen takareisi on ennenkin revähtänyt. Muutenkin on kokovartalohapot kyllä päällä, mutta se ei haittaa.

Sama homma, paitsi että multa venähti oikeasta jalasta jotain, ilmeisesti lähentäjä kipuilee. Onneksi tajusin lähteä kotiin enkä jäänyt tekemään voimaa. Nyt on sitten vedetty buranaa ja istuttu kotona jääpussi haaroissa :jahas: Toivottavasti paranee, vituttaa jos ei voi kyykkäillä salilla.

Mulla on selkä ollut murheenkryyninä jo vuosia ja olin jo oppinut elämään sellaisen jatkuvan "pikku" kivun kanssa. MUTTA. Nyt selkä on ollut jo viikon päivät niin p*skana, ettei mistään tuu mitään. Ainoa asento, jossa on jotenkuten hyvä olla on selällään jalat koukussa kovalla lattialla. :curs:
Koitapa siinä nyt tehdä seisomatyötä ja istua luennoilla saatika treenata.. Tippa meinas tulla eilen illalla silmään kun en päässyt sängystä omin avuin ylös... Saakelin saakeli!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom