Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lemmikinomistajan elämä on sitten niin rattoisaa..

Viime viikolla käytettiin kissa rokotettavana ja samalla puhkaistiin ja huuhdeltiin siltä paise niskasta. Tänään se tuli kotiin "pää kainalossa", tapellut mitä ilmeisemmin koiran kanssa tällä kertaa (aiemmin mm. kyy pyrryt ja fasaani nokkinut lääkärikuntoon..). Hännästä purastu oikeen kunnolla, onneks ei poikki asti, siitä tulee ilmeisesti vielä kunnon kalu. Nyt antibioottikuurit päällä ja avohaava hännässä siihen jänteeseen asti joka peittää nikamia, eikä voitu ommella kun niin monta tuntia aikaa sattuneesta. Lisäksi siltä oli kaikki takajalkojen kynnet, siis ihan kaikki, repaleina kynsiaihioon asti. Pahannäköistä jälkeä, kuulema tyypilliset "jarrutusvammat", eli on yrittäny pötkiä jalat sutien pakoon kun häntä toisen suussa:curs:

Nyt se haahuilee kauluri päässä ympäri kämppää ja törmäilee huonekaluihin ja kaikkeen mahdolliseen mitä päin voi kävellä. Ja yrittää väkisin tikkaita pitkin parvelle.. On sillä ainakin luonnetta:D Eiköhän se tästäkin selviä, hankalinta sille varmaan on olla toipilaana sisätiloissa, katsotaan miten omat hermot taas kestää sitä kiljuntaa, kun ulos pitäisi päästä. Kostopissat on kans..:jahas:

Edelliseen kirjoitukseeni viitaten: pari päivää nukkumatta ja syömättä. Aivan järkyttävä olo. Ei voi kun toivoa että tää on vain omaa vainoharhaa tai sit mua on oikeesti kustu silmään pahemman kerran. Jos näin on, tää "dieetti" jatkunee vielä kauan. Prkl kun ei voi edes itse tehdä asialle mitään. Miksei ole olemassa jotain nappia, jota painamalla voisi heittää pahat ajatukset hattuhyllylle siksi aikaa kunnes asianlaita selviää.

Erittäin mukava työpäivä ja -viikko edessä. Voi luoja mitä painajaista. MIten kaikki hyvä voi yhtäkkiä muuttua tällaseks :itku:

Omaa kokemusta on miten elämältä putoaa pohja pois. Ja se tunne saattaa kestää kauan jollei itse päätä että ottaa itseään niskasta kiinni. Onhan sulla ystäviä kenelle voit jutella? Tsemppiä kuitenkin, yleensä asioilla on tapana jotenkin järjestyä/edes hiukan parantua. Ja siitä friikkinä olemisesta: kaikki me varmaan joskus niin tunnetaan. Tsemppiä!!

Kun tietäisi kuka on luottamuksen arvoinen :rolleyes:

Kyllähän tässä koittaa itteään psyykata ja ajatella, että tosiasiassa asiat ei ole niin huonosti kuin miltä nyt (vainoharhaisena?) tuntuu. En vaan pysty vaikuttamaan siihen, että ruokaa ei voi niellä, nukkua ei voi, syke hakkaa kahtasataa... Noille asioille ei vain PYSTY tekemään mitään.

Tiedän tunteen, siihen ei varmaan auta kuin aika. Luottamuspula toiseen ihmiseen on yks pahimmista asioista jota ihminen voi kohdata...

Tiedän tunteen, siihen ei varmaan auta kuin aika. Luottamuspula toiseen ihmiseen on yks pahimmista asioista jota ihminen voi kohdata...

Joo ja kun tässä on nyt mahdollisesti kyse useammasta ihmisestä. Mutta kuten sanoin, voi kaikki olla vain oman pääni sisällä, mutta kun en ole päässyt selvittämään ja keskustelemaan asioista vielä.

Onhan asioilla tapana järjestyä, mutta voi jumalauta tätä odottamista. Töissäkin pitäisi tehdä nyt aivotyötä eikä se oikein luista.

Angelica hyvä ystävä!!! mä tiedän kanssa tuon tunteen,huomiselle ei tunnu olevan syytä,onko ees elämälle kymmenen minuutin päästä? ON.
Mikä se syy on? Se on usko ja toivo parempaan ja ennen kaikkea halu siihen. Mä ite tein sen virheen et jollakin sairaalla tavalla nautin myös kitumisestani ja huonosta olosta.Sitten ku se halu voida hyvin ja tuntea taas kivojakin tunteita palas,aloin uskomaan et joku päivä mullekkin voi käydä vielä hyvin,mut niin ei käy ellen itse anna edes niin mennä!
Ja jos on syömättä ja väsynyt,ei oo kumma jos ajatuksetki vaan synkkenee.
Mä jouduin/pääsin tona mustana aikana saikulle ja vaati aikansa koota ittensä,mut muutoksia ei tapahdu ellei niitä tee.
Muistan kuinka pelkäsin ja itkin lääkärin aikaa varatessa,ois ollu niiiiiiiiiiiiiiin helppoo jatkaa samaa paskaa,mut en jaksa uskoo et se paska ois loppunu ellei ITSE ois tehny asialle jotain.
Voimia niin hurjasti <3

Olo on :urjo:

Eilen oli pakko lopettaa treeni muutaman liikkeen jälkeen ja nyt lähti taas ihan hullun huono olo. Ei laatta lennä mut tuntuu et lentäis. Tänää aamul hikoilin ku pieni sika mut ei kuumetta ollu. Mitä lienee, rajottaa ainaki elämää mukavasti. :-(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Proggiksen deadline on perjantaina, ja meitsi surffailee puoli päivää pakkiksella kun kirjoitus ei luista. Jokaisen puserretun lauseen jälkeen palaan tänne. Todella viksua toimintaa!

On varmaan mukava istua huomenna (palkattomissa) ylitöissä pusertamassa asiakirjaa kasaan! :wall:

Puurot leviää lavuaariin aamulla.. Ei unta ennen 02 yöllä riippumatta monelta on heränny, lievästi uuvuttaa kun ei saa levättyä
Taistelet mielessäsi järki/tunteet sektorilla miten selvitä kun miehesi sai pestin YK-joukoissa.. Taas saa asennoitua odottamaan,huoh! :(
Itkettäisi jos en olisi niin väsynyt

Tekisi mieli hyökätä tohon lattialle sätkimään, kun pikkulapsi. Ärsyttää!
Kuvittelin olevani kommunikaatiotaitoinen ihminen omassa suhteessani, mutta sanattomaksi jäin. Argh! Miehet!

Ei unta ennen 02 yöllä riippumatta monelta on heränny, lievästi uuvuttaa kun ei saa levättyä

Niin tiedän tuon tunteen. Aamuisin on kuitenkin noustava lukemaan tenttiin, eikä unia voi jatkaa, vaikka pitäisikin. Tätä unettomuutta ei ole ensimmäistä kertaa. Jo kolmatta vuotta samaan aikaa siis aina tammi-helmikuussa menee kuukausi valvoessa. Mikä ihme tähän auttaa? *itku* Niin väsynyt! :(

Nimim. Toinen joka itkisi, jos jaksaisi.

Asiat ei järjesty, ellei niitä itse järjestä, tyttö hyvät:thumbs:

Pohjoseen tuli pakkaset, ja samalla tupsahti flunssa. Helvetin tylsää hillua yksin kotona kipeänä. Ja voi luoja, kun mua paleltaa. Lukea ei jaksa, mut valittaa kyllä jaksaa :D Kai tämä tästä. Jos sukeltais tuonne peiton alle ja villasukat jalkaan.

Niin tiedän tuon tunteen. Aamuisin on kuitenkin noustava lukemaan tenttiin, eikä unia voi jatkaa, vaikka pitäisikin. Tätä unettomuutta ei ole ensimmäistä kertaa. Jo kolmatta vuotta samaan aikaa siis aina tammi-helmikuussa menee kuukausi valvoessa. Mikä ihme tähän auttaa? *itku* Niin väsynyt! :(

Nimim. Toinen joka itkisi, jos jaksaisi.

Mulla on ollut joskus aikaisemmin tilapäistä unettomuutta. Reagoin esimerkiksi stressiin unettomuudella. Tällaisissa tilanteissa olen saanut sen nukkumattomuusputken katki nukahtamislääkkeillä. Tiedän, että niissä on haittansa ja jotkut jäävät niihin koukkuun. Itse olen kuitenkin tiukoissa paikoissa saanut niistä avun.

Itsellä ainakin kävi niin, että kun oli pari viikkoa tai pidempään nukkunut huonosti, sitä rupesi aina iltaisin jännittämään, että tuleeko se uni. Samalla ne stressaavat asiat pyörivät päässä. Väsyneenä koki vielä kaiken tämän stressin ym. entistä voimakkaammin. Kun sitten sai muutaman yön nukuttua paremmin nukahtamislääkkeiden avulla, pystyi niitä stressaavia asioitakin ajattelemaan eri tavalla eikä nukkumaan meno jännittänyt enää yhtä paljoa.

Mutta tosiaan niissä on ne huonotkin puolensa, ja unilääkeriippuvuus on kuitenkin joillekin vakava ongelma. Jos unettomuuden kanssa on oikeasti pahoja ongelmia, niin varmaan kannattaa ainakin keskustella lääkärin kanssa nukahtamislääkkeiden sopivuudesta omaan tilanteeseen.

Unettomuudesta.. kohdallani ennemmin sitä ettei pysy unessa. Nukahdan, nukun 30min jonka jälkeen herään ja alan pyörimään..
Toisaalta oli viime viikolla iltoja jolloin ei tullut edes aikasin sänkyyn edes mentyä (myöhäiset treeniajat).
Toinen "univaikeus" on se että alan aamuyöstä odottamaan/pelkäämään heräämistä, pyörin levottomasti "pakotan itseni lepäämään" joka nyt ei mitenkään auta siihen että pitäis nukkau akunnes kello soi ja oikeesti pitää herätä, olen liittänyt stressiin mutten tiiä mikä auttas (stressi pitäs poistaa,joo joo mutta aian sekään ei onnistu). Lääkitykseen voisin joskus turvautua mutta mitäs nappeja pitäs syödä että aamuyöstä nukuttas.
Hmm..

Kärsitään, sweet mint, yhdessä mäkin oon duunissa, vielä 4h!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom