Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllä se vastuu on ihan selkeesti mulla eli olis pitänyt pitää parempaa huolta siitä lahjakortista, mutta olisihan se hienoa, jos asia saataisiin hoidettua. Toivottavasti vanhemmilla on vielä kuitti tallella ja liikkeessä pidetään kirjaa noista lahjakorteista ja ollaan ymmärtäväisiä joulunajan mokille.

Mutta tohon lahjakorttiasian luulisi ratkeavan. Ja ihan hyvin voi vaikka kovistellakin jos alkavat hankalaksi, sillä olet tuossa itse häviäjänä. Ei lainkaan kohtuuton vaatimus saada hankittua liikkestä tavarat jotka on jo maksettu.

Joudun olemaan eri mieltä, koska maksetut tavarat (=lahjakortti) on jo saatu, tosin sen jälkeen hukattu. Nimimerkillä itsekin lahjakortteja, liikuntaseteleitä ja kaikkea oravaa pienempää hukanneena, lahjakortti on valuuttaa ja sen hukkaaminen on vähän sama kun hukkaisi satasen setelin. Kuluttaja-asiamiehellä ei ole kyllä tässä sen enempää asiaa kuin jos olisi hukannut sen Intersportin muovikassin jossa ne satasen tavarat on ostettuina. Eli unohtaisin uhkailut ja koittaisin ihan kiltisti rakentavalla joulumielellä koittaa kysellä jonkunlaisen lahjakorttikirjanpidon perään. Josko vanhemmilta tosiaan löytyisi kuitti ostoksestaan?

Ja jottei menisi täysin offtopiciksi, päätin sitten unohtaa eväät kotsaan, ja välipäivinä mikään lähisyöttölä ei ole auki. Voi mörkö.

Salilta löytyvät kuhnailijat: tyyliin runkkaan tätä penkkiä tässä 10 sarjaa ja sarjojen välillä luen 10 minuuttia lehteä (erityisesti lehti saa näkemään punaista) tai muuten vaan jään haaveilemaan :curs: Eikä oikein onnistu tehdä välissä kun meitä on kaksi ja sitten pitäisi vielä vapaidenpainojen kanssa sählätä... hopputtaminenkaan ei usein ole autanut

Tämä vituttaa:

S...tana, että voi taas ihminen olla niin kauhuissaan, kun metsässä on eläimiä:eek: :curs: Kyseessä siis ilmeisesti haaskalta-ampumistapaus. Rikollista ja muutenkin perseestä. Koko Varsinais-Suomen ilmeisesti ainoa susilauma kohteena, ja vieläpä luonnonsuojelualueen laidalla..:curs: Löydettiin yksi kaluttu haaska ja nämä veljekset Huilu ja Viulu kuusen alta siitä vierestä. Tai siis koira löysi.. Poliisilla niin kiire et katsoo sitten huomenna mitä asialle tehdään, mulla kuitenkin ilmeisesti poliisin lupa hakea ne possupolot poies sieltä, jos niistä vielä huomenna on jotain jäljellä (ilmoitin aikeistani, eikä se poliisisetä ainakaan kieltäny..). Ja sen teen. Nehän voi olla vaikka myrkytetty..

Liitteet

• possut.webp
    possut.webp
    24,4 KB · Katsottu: 229
Ja vielä: miten on mahdollista, että vaikka kuinka erakoituisin välillä tänne korpeen, niin aina sattuu ja tapahtuu! Aina! Ei voi ees mettässä haahuilla kauniina päivänä pakkassäässä ilman että jotain taas..

Kyllä se vastuu on ihan selkeesti mulla eli olis pitänyt pitää parempaa huolta siitä lahjakortista, mutta olisihan se hienoa, jos asia saataisiin hoidettua. Toivottavasti vanhemmilla on vielä kuitti tallella ja liikkeessä pidetään kirjaa noista lahjakorteista ja ollaan ymmärtäväisiä joulunajan mokille.

Kerrotaan nyt tänne, vaikka kuuluis tuonne Mikä tänään ilostuttaa -threadiin, mutta kun oon tästä nyt täällä kertonut niin... Vanhemmilla oli kuitti tallella ja kirjoittivat liikkeessä mulle uuden lahjakortin. Jihuu :rock:

Juu'u, talviloma alkoi ja mulla on ihan karsea flunssa. Kuumettakin on hieman. Olo on kyllä niin vetelä. :( ..tuttaa ...keleesti kun ei voi treenata, eikä duunailla täysillä raksalla. Loman pyysin juuri tähän väliin, että voin olla raksalla hommissa ihan rauhassa!! Ja paskan marjat!! Kyl huomenna aamulla pitäs flunssasta huolimatta kömpiä touhuilemaan. Kaipa se tästä taas..

Flunssaa täälläkin jo kolmatta kertaa tänä syksynä. Risoo taas niin paljon kun tänään oli viimeinen työpäiväkin tältä viikolta ja pystyis kerrankin treenaan kunnolla ja rauhassa kun loppuviikko lomaa. Lisäksi odottelen tässä itselleni mahatautia, jonka mies just sairasti.:urjo:

Vituttaa. Vaivalla olin saanut YTHS:ltä ajan hammaslääkärille, olivat vain unohtaneet sanoa, että se aika on eri toimipisteessä kuin mistä sen varasin. Yritin mennä kovasti sinne mihin luulin ajan varanneeni, mutta se toimipiste olikin kokonaan kiinni. Ja kun niitä aikoja on muutenkin nihkeesti, niin harmittaa että menee nyt tän sählingin takia sitten yksi aika hukkaan. Ja kaiken lisäksi sen hampaan pitäis olla paikattuna viikon sisällä, kun alkaa sitten toinen hampaisiin liittyvä remontti.

Niin ja varmaan eniten vituttaa kuitenkin se, että sain sinne hammaslääkäriin mieheltä kyydin ja eikös siinäkin taas tullut sellasta niin ärsyttävää pikkukinaa. Sitäkään ei olis ollut, jos olisin tiennyt mennä oikeeseen paikkaan hammaslääkäriin, kun olisin silloin mennyt ihan eri kyydillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vituttaa kyllä ja rankasti. En saa nukuttua, enkä löydä työpaikkaa ja rahat on loppu, tai siis hakuja on vetämässä niin maan prkleesti, mutta ku mistään ei kuulu mitään. Lisäksi kaikki läheiset on kokoajan neuvomassa, että "sun pitää tehä sitä ja tätä ja tota" niinku minä aikuinen ihminen, joka oon tähänki asti pärjänny omillani en osais ite ajatella kuinka saan nää hommat rullaamaan ja mitä mun pitää tehä. :curs: :curs: :wall:

Niinkin pieni asia saattaa vituttaa ettei kalorilaskuri toimi!!!:wall: Jonkun asteista riippuvaisuutta(ko)...

Vituttaa

Mies lähtee viikon päästä TAAS rapakon taakse töihin ja kolmen viikon komennus venyy TAAS venymistään... eikä paluupäivistä ole tarkkaa tietoa ennen kuin istuvat koneessa. Vittu. Miksei firma voi hoitaa asioita koskaan niin kuin on sovittu ja ilmoitettu! Sit viime tingassa kuitenkin joku taas keksii että jollain on hommat kesken, ja niin paluu venyy taas.... ja viiskyt äijää odottaa yhtä... ja mä odotan yksin täällä!!! :itku:

Vittu.

Juuri kun luulee kaiken olevan hyvin, putoaakin elämältä pohja. :itku: Mahtavasti alkanut uusi vuosi

:(
Aika harvoin koen mitään empatiasyöksyjä, mutta nyt tuli aika myötäinen paha mieli jostain syystä. En kyllä yhtään tiedä mistä on kyse, mutta toivottavasti vielä kirkastuu.

Juu, pitää miettiä asioita nyt oikein olan takaa. En vaan oikein tiedä mitä teen ja minne meen...jne.

Mutta en halua enää ikinä kuulla olevani niin erilainen!!!! Enhän mä saatana sopeudu mihinkään kun oon kaikkien mielestä outo friikki

angelica- tsemppiä!!!!!!! vaikka et kerro mistä kyse, kuullostaa vaan aika vakavalta. Mutta meitä friikkejä löyty muitakin ja ei se elämistä estä. Pakko vaikka löytää omankaltaistensa seuraa :) vaikka täältä

Miks tenttiin lukeminen on aina yhtä tuskaista? Vaikka asia on todella mielenkiintoista, niin jotenkin se vaan latistaa kaiken kun tietää, että sitä lukee tenttiin.

Eipä tää sinänsä vakavaa ole, ihminen vaan taas huomaa olevansa vailla paikkaa maailmassa. Ja minä kun olen ihminen, joka ei osaa purkaa ahdistustaan/vitutustaan liikuntaan tai muuhun actioniin vaan jää jumiin pohtimaan ympäri ja ympäri, eikä saa nukutuksi. Ja kun liikaa miettii, menee suhteellisuuden taju.

Olipas ympäri pyöreää mutta ei tästä asiasta sen tarkemmin. Vituttais vaan myöhemmin liika selittäminen.

:itku: kiehuvaa vettä sormille nyt on sitte keitetyt nakit:evil:
Sali saa jäädä tänään...:wall: olis tehny vaikka jalat mutta ne on vielä tönkkönä edellisestä

Suositut

Back
Ylös Bottom