Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Täällä myöskin yksi suursyömäri ilmoittautuu...:eek: suklaata on mennyt pari kiloa ja muut mätöt päälle:kuola: ...huomenna aloitan taas laihdutuskuurin...

Olen syönyt neljän päivän ajan itseni ähkyksi, joulu tulee korvista. Maha on kuin jalkapallo. YÄÄÄÄÄÄÄÄK! :wall:

Meni niin paljon jouluruokaa etten meinannut sitä todeksi uskoa, tahtoni johdattelin myös väärille teille (suklaata joka päivä vaikka piti vain aattona syödä). Olo on turvonnu ja motivaatio olla "dietillä" ja treenata ion tiessään... ääh! Noh, tän viikon kun kiristelee niin eiköhän ala motivaatiokin taas löytymään, turhauttaa tämmöiset. Olisimpa vahvempi..toivon niin!!

Inhottaa vähän systeri. :-( Se sanoo asioita, joita ei välttämät tarkota niin tylysti vaan ns kohteliaisuutena mut tosi tökerösti. Esimerkiks taas tänään sano, et "mä haluisin läskimmät jalat, tollaset ku sulla." Mitäs mä siihen, sanoin et mee salille. -_- Pilaa päivän tollaset "huomautukset". Ja näitä tulee nykyään noin kerran, pari viikkoon. Välil oikeasti tosi paskamaisia. En tiedä huomaako se ite ollenkaan, enkä jaksais olla herkkähipiäinen ja huomattaa. Toivon vaan et tukkis turpansa ja antais mun olla..

Esimerkiks taas tänään sano, et "mä haluisin läskimmät jalat, tollaset ku sulla." Mitäs mä siihen, sanoin et mee salille. -_- Pilaa päivän tollaset "huomautukset".

:hyper: en kyllä muista kellään tutulla olleen kohteliaita sisaruksia; tuo on minusta kohteliaisuus, haluta jotain sinulta, vaikka olet sisko. Itse olen aika tottunut siihen, että pikkusisko on merkittävästi minua pitempi ja hoikempi, ero on liki 1 cm, paino vaihtelee mutta yleensä minä olen se isompi. Arvannette että siskoa repii, kun kotikulmilla luulevat, myös siskon kaverit, minua häneksi, vaikka olen tällanen lyhyt läski :D ja vanhakin vielä (vaikka se ei muille näykkään).

ihanaa löytää muitakin jouluna kunnolla herkutelleita! Kieltämättä tuli vedettyä aimo annos jouluruokia, suklaata, sinihomejuustoa ja muutama lasi punkkuakin. Kalorimääriä en uskalla ede laskea ja housut kiristävät! Eilen sain raahattua itseni juoksulenkille, jospa nyt saisi nesteet ja pöhöt pois. Mikä siinä on, ettei osaa olla syömättä liikaa??

Oksensin kaikki vaivalla ahmitut jouluruuat pihalle :urjo: Meni joulupäivän jälkeinen yö ihan pilalle jonkun ihmeellisen yhdenyön oksennustaudin takia :(

Sama täällä, vituttaa tää ylensyönti ja läskiintyminen yleensäkin :wall:
Tänä aamuna ahdisti tää mahamakkarakertymä NIIIIN paljon ettei mitään määrää. Ihan itseeni ruoskiakseni vedin päälle tiukan paidan, tässä kun koko päivän kärvistelee mahaa sisään vetäen, niin eiköhän muistu taas mieleen miten kivaa oli olla siinä kuosissa, ettei mihinkään sisäänvetelemisiin ollu tarvetta. :whip: Ilmottauduin tuonne rantsukuntoproggikseenkin, toivottavasti täältä löytyy tsemppausta niin ettei pääse ote kirpoomaan....

Mua on nyppinyt jo usemman kerran, kun mun salilla käy tietty mieshenkilö jonka hygieniassa olisi paljon toivomisen varaa. En pidä itseäni kovin herkkänenäisenä ja tämä mies on ensimmäinen jonka haju saa mut melkein :urjo:
Tilanne on niin paha ettei voi treenata samassa osassa salia kuin hän. Ja vielä vartti sen jälkeen kun herran treenit on jo päättyneet niin haju, pistävä hien haju joka saa silmät vuotamaan, leijuu vielä muistona hänen käynnistään.
Enkä mä nää mitään mahdollisuutta valittaakaan tästä asiasta muuta kuin avautumalla tällä palstalla :(
No nyt helpotti hiukan

Mua on nyppinyt jo usemman kerran, kun mun salilla käy tietty mieshenkilö jonka hygieniassa olisi paljon toivomisen varaa.

Ainakin jossain saleilla on 'käyttäytymissääntöjä', puntit paikalleen, ei ulkokenkiä, yleinen siisteys ja hygienia etc. Semmosten ottaminen näkyvästi seinälle saattaisi heppua herätellä mutta jos ei niin salin omistajan pitäisi huomauttaa asiasta suoraan; ei yksi haisuli saa useamman muun viihtyvyyttä haitata. Hiki kuuluu salille mutta ei jo tullessa likaiset kainalot ja kamat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No joo, muakin ottaa päähän toi syöminen jouluna, tuli maisteltua suklaat ja kakut...mut nyt taas jatkuu sama ruokavalio mitä oli ennen joulua. Ja sit ottaa vieläkin päähän eilinen aamu - pyörän kumi puhkes kun olin jonkin matkaa jo polkenut(matkaa yhteensä n.13 km), no voi kele, sain hommattua kyydin töihin, mut pyörän jouduin jättämään matkan varrelle, onneksi työkaverini sai haettua sen pois heti aamusella...tämmöstä tää välillä on!

No nyt se iski. Läski olo:( Jos dieettais nyt heti pari kiloo, sit pitäs taukoo, ja loput keväämmällä.. ehtis kasvatella voimia vielä hiukan.

Rahkaletutkin meni perseelleen, heti kun en kolmeen päivään ollu paistellu. Liian löysä taikina, liian kuuma pannu, tuloksena palaneita riekaleita, vittu.. Ja söin silti. :curs:

Ja täysin pyytämättä, mutta ei toki yllätyksenä, tuli taas sitä suklaata.. Ei olla kultsin kanssa päästy puoliväliinkään sitä kilon Fortuna Around the World -megarasiaa, kun lisää lykkää. Levyä ja konvehteja. Hitto, eihän narkkarillekaan anneta heroiinia lahjaksi, ni miks ihmeessä sitten suklaasyöpölle suklaata, ja kauheet määrät???:itku: En avaa. Ainakaan vielä..:jahas: Onneksi osaan itse olla ostamatta, kontrolli pitää kaupassa oli nälkä tai ei.

Ja kultaani näen seuraavan kerran vasta sunnuntaina..:(

Selekä poikki, flunssaa pukkaa ja onko ärsyttävämpää kuin puolitehoiset satujumpat?:jahas:

Sain joululahjaksi sadan euron lahjakortin urheiluliikkeeseen ja nyt selvis, että avokki on vahingossa ilmeisesti vienyt sen roskiin. Ollaan käännetty koko kämppä ympäri. Roska-autokin on käynyt tänään eli roskisten penkomisestakaan ei ollut apua. Avo lupasi laittaa tuon sata euroa mun tilille, mutta eihän se ole sama asia :(

Sain joululahjaksi sadan euron lahjakortin urheiluliikkeeseen ja nyt selvis, että avokki on vahingossa ilmeisesti vienyt sen roskiin.

Tosi kurja juttu! Useissa liikkeissä kyllä laitetaan johonkin kirjoihin ja kansiin ylös lahjakortin päivämäärä, numero ja summa sekä mahdollisesti lahjakortin ostajan nimi, väärinkäytösten vuoksi. Voisi kuvitella että tämmöisessä tapauksessa, mikäli merkinnät on tehty (kuten oletan että on, ei kukaan yrittäjä voi olla niin pönttö että jättää nämä merkitsemättä sillä muutenhan tekaistuja "lahjakortteja" voitaisiin tehtailla mielin määrin) asiasta voidaan keskustella ja ratkaista se jotenkin.

Tsemppiä asian suhteen!

Edit. Tietysti tiukanpaikan tullen voi aina uhkailla kuluttaja- asiamiehellä. Tai voi vaikka pokkana väittää että on jo ollut yhteydessa ko. tahoon, ja että siellä päässä oltiin sitä mieltä että näin nämä hommat hoidetaan...

Ihan just pongasin täältä nimimerkin Elviira, joka on kirjotellu kauemmin täällä kun minä. Että oon sitte menny valitsee itelleni lähes saman nimmarin:itku:

Kaikista eniten vituttaa tää viime yönä alkanut mahatauti. En oo ripulilla, mutta mahassa kiertää ja sattuu niin penteleesti, ja se on ihan turvonnu. Kaiken lisäks kuvottaa niin pirusti, mut oksennusta ei vaan tuu.

Tämän päivän ohjelmassa olis ollu ratsastusta vaan en uskaltautunu tämän olotilani kanssa hepan selkään.

Tosi kurja juttu! Useissa liikkeissä kyllä laitetaan johonkin kirjoihin ja kansiin ylös lahjakortin päivämäärä, numero ja summa sekä mahdollisesti lahjakortin ostajan nimi, väärinkäytösten vuoksi. Voisi kuvitella että tämmöisessä tapauksessa, mikäli merkinnät on tehty (kuten oletan että on, ei kukaan yrittäjä voi olla niin pönttö että jättää nämä merkitsemättä sillä muutenhan tekaistuja "lahjakortteja" voitaisiin tehtailla mielin määrin) asiasta voidaan keskustella ja ratkaista se jotenkin.

Tsemppiä asian suhteen!

Edit. Tietysti tiukanpaikan tullen voi aina uhkailla kuluttaja- asiamiehellä. Tai voi vaikka pokkana väittää että on jo ollut yhteydessa ko. tahoon, ja että siellä päässä oltiin sitä mieltä että näin nämä hommat hoidetaan...

Mä en kyllä välttämättä suosittelis tota kuluttaja-asiamiehellä uhkailulla, kun se on oikeesti tosi ärsyttävää kun ihmiset koittaa sen avulla saada vaikka minkä asian läpi! siis en nyt tarkoita tätä sun tapausta, että toi on kyllä tosi paska juttu, kun sillä sadalla eurolla ois saanut jo jotain ihan kivaa. mutta kuten tuossa jo ehdotettiinkin, niin kannattaa kysyä sitä et oisko niillä se liikkeessä jossain ylhäällä. Ite olen kodinkoneliikkeessä töissä ja meillä laitetaan ainakin asiakasrekisteriin tollaset kaupat, mutta periaatteessa asiakkaalla pitäis silti olla se lahjakortti. Ihan sama kuin ostoksesta pitää olla kuitti, jos haluaa tavaran palauttaa tms. Mutta aina kannattaa kysyä! niin juu, tuosta kuluttaja-asiamiehestä vielä sen verran (vaikkei nyt tähän mitenkään liitykään:D) et myös asiakkaalla on joku vastuu omista ostoksistaan, että kun meillekkin tulee asiakkaita jotka on käyttänyt tavaraa tyyliin viikon ja sitten ne sanoo, et joo ei tää ookkaan yhtään sellanen ku mä luulin, et mä haluuun hei rahat takasin ja heti ja jos en saa niin vien kuluttaja-asiamiehelle tän asian. Siihen sit vaan, että hohhoijaa ja vie ihan rauhassa vaan jos haluut....kun oikeesti tulee ihmisiä, jotka vaatii ihan älyttömiä välillä. En tiiä, ehkä olen vaan VÄHÄN kyllästynyt asiakaspalveluhommiin:) ollaan todettu kaverin kanssa, että kaikki asiakaspalvelutyöt johtaa siihen, että ennemmin tai myöhemmin sitä muuttuu ihmisvihaajaksi:evil:

ollaan todettu kaverin kanssa, että kaikki asiakaspalvelutyöt johtaa siihen, että ennemmin tai myöhemmin sitä muuttuu ihmisvihaajaksi:evil:

No näin on :D Itse jotain 5 vuotta opiskelun ohella enemmän ja välillä vähemmän asiakaspalvelussa. Jotkut vaatimukset olivat kyllä aivan käsittämättömiä. Esimerkiksi valokuvaan olisi pitänyt saada jollain ilveellä henkilön pää, vaikka se kuvatessa on sattunut rajautumaan pois :eek: Koska filmi oli laitettu meillä, on täytynyt käydä niin että filmi on asetettu väärin, ja näin ollen me olemme vastuussa pilalle menneistä kuvista... Korvauksia nyt ainakin oli saatava, kuvat ilmaiseksi tai jotain. Aina jotain ihme piukutusta ja vänkäämistä, myös sillä kuluttaja-asiamiehellä uhkailua päättömissä asioissa.

Mutta tohon lahjakorttiasian luulisi ratkeavan. Ja ihan hyvin voi vaikka kovistellakin jos alkavat hankalaksi, sillä olet tuossa itse häviäjänä. Ei lainkaan kohtuuton vaatimus saada hankittua liikkestä tavarat jotka on jo maksettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom