Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Esimerkiks taas tänään sano, et "mä haluisin läskimmät jalat, tollaset ku sulla." Mitäs mä siihen, sanoin et mee salille. -_- Pilaa päivän tollaset "huomautukset".
Mua on nyppinyt jo usemman kerran, kun mun salilla käy tietty mieshenkilö jonka hygieniassa olisi paljon toivomisen varaa.
No nyt se iski. Läski olo:( .........
Ja kultaani näen seuraavan kerran vasta sunnuntaina..:(
Sain joululahjaksi sadan euron lahjakortin urheiluliikkeeseen ja nyt selvis, että avokki on vahingossa ilmeisesti vienyt sen roskiin.
Tosi kurja juttu! Useissa liikkeissä kyllä laitetaan johonkin kirjoihin ja kansiin ylös lahjakortin päivämäärä, numero ja summa sekä mahdollisesti lahjakortin ostajan nimi, väärinkäytösten vuoksi. Voisi kuvitella että tämmöisessä tapauksessa, mikäli merkinnät on tehty (kuten oletan että on, ei kukaan yrittäjä voi olla niin pönttö että jättää nämä merkitsemättä sillä muutenhan tekaistuja "lahjakortteja" voitaisiin tehtailla mielin määrin) asiasta voidaan keskustella ja ratkaista se jotenkin.
Tsemppiä asian suhteen!
Edit. Tietysti tiukanpaikan tullen voi aina uhkailla kuluttaja- asiamiehellä. Tai voi vaikka pokkana väittää että on jo ollut yhteydessa ko. tahoon, ja että siellä päässä oltiin sitä mieltä että näin nämä hommat hoidetaan...
ollaan todettu kaverin kanssa, että kaikki asiakaspalvelutyöt johtaa siihen, että ennemmin tai myöhemmin sitä muuttuu ihmisvihaajaksi:evil: