Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Koko päivän ollu ihan normaali olo. Salillakin jaksoin hyvin treenata, mut sit ensin alkoi palkkari velloo mahassa ja kunnolla. Melkein joutu lähtee oksentaa koulussa mut sain onneks pidettyä tavaran sisällä. Sit tulin koulun jälkeen kotia ja laittelin ruokaa ja siivoilin ku alkoiki tuntua, että on aika kuuma ja veltto olo. Mittasin sit kuumeen ja kappas lämpö oli noussu päälle 37! Ihan niinku tuosta vaan ois noussu.
Toivottavasti menee ohi yhtä nopeesti mitä tuli. Ei huvittas jouluna olla sairaana!

Jumaleisson mikä nuha ja flunssa iskenyt! ihan hirvee olo ja 9 päivän työputki menossa, josta 6 päivää takana ja viel pitäis 3 päivää olla ja kun näin joulun alla ei oo oikeen varaa sairastaa kun on kova sesonki. tosi hienoo...

pääsin salille 3vkon tauon jälkeen ja nyt olo on PASKA. siis tosi kuumeinen olo. :-( niin mun tuuria.. toivon etten tuu kipeeks, et tää on vaa joku ihme olo joka menee ohi.. kuumetta ei kuitenkaan ole, joten.. luulotautia kenties. tuntuu vaan siltä, et tulee kipeeks.

Kamala flunssa jo kolmatta päivää. Viime yönä nousi kuume:( no, eipähän tule syötyä övereitä jouluna kun ei tuo ruoka oikein maistu...

Kamala flunssa jo kolmatta päivää. Viime yönä nousi kuume:( no, eipähän tule syötyä övereitä jouluna kun ei tuo ruoka oikein maistu...

Sama homma.. kroppa ihan tukossa päästä varpaisiin :itku:
jo kolmas kerta tänä syksynä, kun nousee kuume, nenä vuotaa, kurkku kipeä, yskä ja olo on kaamea.. ei kivaa:(

Taas ollaan sinkkuna.Eilen hain tavarat äijän luota, olo on aika tyhjä.Viikon sisällä on elämä heittänyt aikalailla kuperkeikkaa, itisanoutuminen töistä ja suhten päättyminen.Jotenkin tuntuu ettei jalkojen alla ole tällä hetkellä mitään.Ei mennyt joulu ihan suunnitelmien mukaan..Noh, nyt voi ajatella että opa ainakin aikaa treenata ja käyttää aikaa itsensä kuntoon saamiseen.Onneksi treeni on juuri sellainn asia joka auttaa saamaan pahat asiat pois mielestä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Taas ollaan sinkkuna.Eilen hain tavarat äijän luota, olo on aika tyhjä.Viikon sisällä on elämä heittänyt aikalailla kuperkeikkaa, itisanoutuminen töistä ja suhten päättyminen.Jotenkin tuntuu ettei jalkojen alla ole tällä hetkellä mitään.Ei mennyt joulu ihan suunnitelmien mukaan..Noh, nyt voi ajatella että opa ainakin aikaa treenata ja käyttää aikaa itsensä kuntoon saamiseen.Onneksi treeni on juuri sellainn asia joka auttaa saamaan pahat asiat pois mielestä..

tsemppiä jatkoon. jos jotain hyvää, niin ainaki pääset alottaa ns puhtaalta pöydältä. :-)

Jaksamista, lellutin. Yritä nauttia joulusta kaikesta huolimatta. Ja voin sanoa itse tänä syksynä eronneena, että ainakin mun treenaamiseen ero vaikutti positiivisesti, enemmän aikaa ja motivaatiota.

Jukoliste mun terveellinen ruokavalio on mennyt liian hyvin porukoille jakeluun:evil: Ei tullu suklaata paketissa ei.... vaan luumuja:itku:
Kävin sitte konvehdit itte ostamassa, kyl sitä hyvää saa kerran jos pari vuodessa vetää:jahas:

Huomenna sitten ne luumut...:lol2:

Oli pakko tulla ilmottaan että mua ei tänään vituta... Oon ihan ihmeissäni ku eiks vitutuksen määrä oo kuitenki vakio? :O

Vituttaa oma itteni.. Miksi pitää ittensä ahtaa niin täyteen ruokaa ja suklaata, että tuntee kirjaimellisesti etteen päin liikkuessa pyörivänsä. Huomenna palaan ruotuuun.

Murmur! Oon jouluihminen, mutta tää joulu on ollut ihan pepusta.. Jostain kumman syystä päätettiin poikaystävän kanssa, että ollaan molemmat perheittemme kanssa tämä joulu (viime joulu oltiin yhdessä, kun oltiin ulkomailla) ja täytyy sanoa, että toi oli todellinen virhe päätös!!! Molemmilla on ollut ihan karmea ikävä ja ollaan vaan odotettu, että joulu loppuis jo ja oltais taas yhdessä meidän omassa kodissa :haart: :haart: :haart: No huomenna toi päivä viimeinkin koittaa, mutta en jaksais enää odottaa hetkeäkään!!! :itku:

Vitutus on tajuttoman suuri. Viimisen viikon ajan oon ahtanut itteni niin täyteen safkaa (pipareita, suklaata, jouluruokaa jne), että mä vyöryn eteenpäin -maha menee edellä ja muu kroppa tulee perässä. :itku: Ja toinen vitutuksen aihe on se, että sain puikot ja lankaa joululahjaksi ja koko tämän päivän oon kutonut kaulaliinaa ja mä olin saanut sen tosi hyvälle mallille, mut prkl sössin oikeen kunnolla ja nyt jouduin purkamaan koko fucking tekeleeni. Puikot lensi ja langat tungin roskikseen - hermostuin niin vietävästi. Ja nyt vituttaa! :curs: Meikäläinen on viimeks kutonut yläasteella eli monta monta vuotta sitten. Taitaa mennä saman verran vuosia ennen kuin tartuin taas puikkoihin.

Ja toinen vitutuksen aihe on se, että sain puikot ja lankaa joululahjaksi ja koko tämän päivän oon kutonut kaulaliinaa ja mä olin saanut sen tosi hyvälle mallille, mut prkl sössin oikeen kunnolla ja nyt jouduin purkamaan koko fucking tekeleeni. Puikot lensi ja langat tungin roskikseen - hermostuin niin vietävästi. Ja nyt vituttaa! :curs: Meikäläinen on viimeks kutonut yläasteella eli monta monta vuotta sitten. Taitaa mennä saman verran vuosia ennen kuin tartuin taas puikkoihin.

Eläs nyt, harvoin se moka on niin suuri kuin itse kuvittelee. Olen tämän lähes 20-vuotisen neulojanuran aikana paiskonut aika montaa työtä pitkin ja poikin, mutta kyllä niistä jotain yleensä saa aikaan kunhan kiukku laantuu. Apua tarjolla, jos vielä yrität :).

Eläs nyt, harvoin se moka on niin suuri kuin itse kuvittelee. Olen tämän lähes 20-vuotisen neulojanuran aikana paiskonut aika montaa työtä pitkin ja poikin, mutta kyllä niistä jotain yleensä saa aikaan kunhan kiukku laantuu. Apua tarjolla, jos vielä yrität :).

Ei se moka itsessään ollut hirveen suuri (tippu työ lattialle, ja puikko irtos), mutta tuo lanka oli sellasta jotain ihme hapsulankaa, joten niitä silmukoita oli hirveen vaikee poimia uudestaan puikkoon, joten siks lähti hermot. :D Mut kyllä mä ne langat jo poimin roskiksesta ja alotin uudestaan. Piti vaan ekaks rauhottua.

Edit: Oho, tuli avokin tunnuksilla kirjotettua vahingossa. Modet voi poistaa jos haluaa. T: Iines Ankka. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom