Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Osanottoa sinnekin. Ikävä juttu, varsinkin, jos irtisanomisen perusteet on perin heppoiset. Ei muuta kuin tsemppiä työnhakuun, sama päällä täällä!

No aika löyhät perusteet tuntus olevan, eikä tosta mitää meteliä voi ees nostaa. Ristus että ottaa aivoon! :curs: :wall:

No aika löyhät perusteet tuntus olevan, eikä tosta mitää meteliä voi ees nostaa. Ristus että ottaa aivoon! :curs: :wall:

Koita lohduttautua sillä et se ei sit vaan ollu sun paikka ja sua varten. Löydät varmasti uuden paikan mikä sopii sulle paremmin! Älä lannistu vaikka ihan varmasti pettymys ottaa koville ja vituttaa. Tsemiä! :thumbs:

Koita lohduttautua sillä et se ei sit vaan ollu sun paikka ja sua varten. Löydät varmasti uuden paikan mikä sopii sulle paremmin! Älä lannistu vaikka ihan varmasti pettymys ottaa koville ja vituttaa. Tsemiä! :thumbs:

Joo ei tässä mitään, välillä vituttaa ja välillä naurattaa. En mä ois siellä viihtyny kuitenkaan kovinkaan pitkään ja mä oon päättäny että mulla on uus duuni tammikuun alusta lukien niin se sit kans on. Tahdonvoimaa!! :rock:

Aivan uskomaton väsymys ihmetyttää ja ottaa päähän. Olen nukkunut 12 tunnin yöunia ja sitten päälle vielä 6-7 tunnin päiväunet. Tätä on kestänyt jo jonkun aikaa, ehkä 3 viikkoa tai kuukauden. Opiskelutkin alkaa olla loppusuoralla tältä lukukaudelta, joten kursseja ei ole paljoa ollut. Ja jos on ollut, niin en ole jaksanut mennä niille vaan olen tehnyt mieluummin korvaavia tehtäviä. En sitten tiedä onko tällainen ihan kaamoksen piikkiin laskettavaa vai jotain muuta. Ikävää kuitenkin, kun tuntuu, ettei yksinkertaisesti pysty olemaan hereillä :(

Aivan uskomaton väsymys ihmetyttää ja ottaa päähän. Olen nukkunut 12 tunnin yöunia ja sitten päälle vielä 6-7 tunnin päiväunet. Tätä on kestänyt jo jonkun aikaa, ehkä 3 viikkoa tai kuukauden. Opiskelutkin alkaa olla loppusuoralla tältä lukukaudelta, joten kursseja ei ole paljoa ollut. Ja jos on ollut, niin en ole jaksanut mennä niille vaan olen tehnyt mieluummin korvaavia tehtäviä. En sitten tiedä onko tällainen ihan kaamoksen piikkiin laskettavaa vai jotain muuta. Ikävää kuitenkin, kun tuntuu, ettei yksinkertaisesti pysty olemaan hereillä :(

Ootko käynyt verikokeissa? Mulla oli tollasta ku hemoglobiini oli TOSI alhaalla. Kilpirauhasarvotkin kannattaa ehkä tarkistuttaa samalla.

Ootko käynyt verikokeissa? Mulla oli tollasta ku hemoglobiini oli TOSI alhaalla. Kilpirauhasarvotkin kannattaa ehkä tarkistuttaa samalla.

No joskus lokakuussa kävin ja hemoglobiini oli 125 eli viiterajoissa. Tämän jälkeen olen kyllä dieetannut ja paino on laskenut pari kiloa. Kuinkahan helposti hemoglobiini yleisesti ottaen voi laskea? Tai siis voiko mulla esim. nyt joulukuussa olla liian alhainen hg vaikka se 2kk sitten oli normaali? Kuinka alhaalla sulla oli hemoglobiini kun oli samanlaisia oireita? Kiitos vastauksesta :)

No joskus lokakuussa kävin ja hemoglobiini oli 125 eli viiterajoissa. Tämän jälkeen olen kyllä dieetannut ja paino on laskenut pari kiloa. Kuinkahan helposti hemoglobiini yleisesti ottaen voi laskea? Tai siis voiko mulla esim. nyt joulukuussa olla liian alhainen hg vaikka se 2kk sitten oli normaali? Kuinka alhaalla sulla oli hemoglobiini kun oli samanlaisia oireita? Kiitos vastauksesta :)

Moista on liikkeellä, mullakin hemoglobiini alhaalla, en keksinyt kysyä että paljonko se sitten on ... itsekin olen ihan tööt. Näköjään tota hemoglobiinitilannetta seuraillaan ja on nyt mulla joitain reseptilääkeitä mutten edes teidä vaikuttaako nuo asiaan.. ei jaksa lukea ainakaan ajatuksella tuota lääkepakkausten lappusia kun vielä yksi iso tentti olisi parin päivän päästä johon pitäisi osata nyt keskitttyä.
Ei tarvitse edes sänkyyn vääntäytyä vaan kirja pöydällä on varsin mukava tyyny ja tuoli toimii patjana :P

Mä en ihan tarkkaan muista lukemia, alle satasen mentiin, oiskohan ollu 90 tienoissa, tuli huimausta ja kaikkee. Nestemäistä rautaa, b ja c-vitamiinia +foolihappoa oli ohjelmassa pitkään, ja olo oli tosi heikko. Nyt ei oo ollu ongelmia pitkään aikaan.

No voi saatanan saatana. Piti saada yhdeltä duunikaverilta materiaalia tsekattavaksi viikonlopuksi, vielä perjantaina soitin ja varmistin, että on tulossa. Ja ei helvetti sitä ole sähköpostissa nyt kun olisi aikaa ja asennetta käydä läpi. :curs:

EI näin.

Töitä vielä 9h ja 20min. Miksi ei voi vaan saada parempaa palkkaa jolloin lisätöitä ei tarttis tehä.. :( Kovasti tahtoisin mä jonnekin lämpimään lomalle! Kesäänkin on vielä aikaa..mäf!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Aiemmin syksyllä korjautin jonkun idiootin jäljiltä auton lasin, n. 150e, ja myöhemmin huomasin että sumuvalokin oli rikottu ->korjaamaan ja pelkkä valo maksoi jo yli 100e ja siihen korjaustunnit päälle. Käy kalliiks vandaalit!

Niih, ja en osaa ostaa poikakaverille mitään joululahjaks :( Mitään turhaa krääsää kun ei haluais ostaa. Lahjojen osto on syvältä.

Stressi, stressi ja vielä kerran stressi!!!Ainainen pääkipu ja vitutus!!
Miksi irtisanoutuminen on näin vaikeaa!!??!!

- Flunssa iski, ei viitti salille lähteä
- Univelkaa kertyny liikaa viikonlopun työmäärän takia
- Huomenna karttakokeet koulussa :S
- Ei joulufiilistä

- Olen ollut liian monta päivää tauolla liikunnasta. Ei vaan nappaa.
- Napa ratkeaa herkuista ihan kohta
- Huomenna on tentti, johon en ole lukenut yhtään
- Väsyttää koko ajan ja haukottelen koko ajan

Se, että lapset (2 kpl ) eivät anna nukkua koko yötä. Huutelevat monta kertaa yössä ja pitää sänkyjä vaihtaa vaikka mihinkä suuntaan. Ilmankos minun naama on rumentunut ja rutkasti tämän kolmen vuoden aikana, mitä meillä näitä lapsia on ollut. No sanonpahan vaan, että parempi purkaa tähän, kuin lapsiin.

Poikaikin (3 v ) heräs jo puol seitsemältä... Piirtämään ja postipatea laulamaan.

Se, että lapset (2 kpl ) eivät anna nukkua koko yötä. /---/ Poikaikin (3 v ) heräs jo puol seitsemältä...

Äläpä muuta virka - mutta onko 6.30 aikasin? Mieti siinä miksi 'treeni' väsyttää, ruoka on kunnossa ja yölepo aika normaali... jos leikitään, että yöllä nukutaan :D . Se mikä nyt varsin ärsyttää, on että herätyksen jälkeen yöllä pää jatkaa työhommia eikä uni tule - olisikin pelkkä jaksollinenjärjestelmä mikä pyörii tai edes joku omaan osaamiseen liittyvä mutta kun ei. (onnea läpäisystä ihanahelena - odotahan kun tulee fyke).
Jos tarkkoja ollaan, niin töitten kanssa kyllä endo on myös todella hyvä valvottaja pitkinä tylsinä öinä, jalkoja reenasit - maha kramppailee, lenkillä kävit - maha kramppaa, söit liikaa - maha kramppaa...

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom