Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tietokonehankinta epäonnistui. Tilasin netistä uuden Fujitsun kannettavan, enkä saa siihen sitten millään asennettua nettiyhteyttä (verkkokortti on.) Vanha Asus kyllä toimii kaapeliyhteyden kans hyvin. Mut kun on vanha ja pränkkää muuten. Laitoin koneen pakettiin ja lähetin takas. Mun pitää ilmeisesti, kädetön kun olen niin hankkia uus kone jostain liikkeestä mis on asennuspalvelu, et joku tulee sen mulle kytkemään. Ja sepäs lysti maksaa lisää mut minkäs teet.:(

Viisaudenhampaiden poiston jälkeinen v***tus jatkuu. Poski on kuin marsulla ja syöminen hankalaa. Oon kolmen päivän aikana syöny varmaan yhden päivän kalorit. Ja särkylääkkeet vaan väsyttää. Nyt jos pitäis salille mennä niin ei tulis mitään.

Vituttaa nyt NIIN paljon. Olin jalkaleikkauksessa tiistaina, mikä meni hyvin (kävelen jo nyt paremmin kun viikko sitten), mutta jalka on sellaisessa paketissa ettei mikään kenkä mahu siihen. Kaverit juhlistaa pikkujouluja kukin ties missä näin lauantaina ja minä istun kotona ja kiukuttelen seinille.

Pussycat Dolls.

Unohdin autoillessa omat levyt himaan ja radiossa ei soi mikään muu kuin Pussycat Dolls. Minulla ei ole varsinaisesti mikään sitä genreä ja soundimaailmaa vastaan mutta eikö sitä ihan oikeasti voi toteuttaa yhtään vähemmän hajuttomalla, mauttomalla ja kaikinpuolin sieluttomalla tavalla. Ei oikeastaan edes koske ainoastaan ko. 'yhtyettä' vaan lähes kaikkea kuraa mitä radiosta tulee. Vastenmielistä biittien päälle huohottamista. Ei saatana, siis pelkkä nimikin huokuu samanlaista persoonattomuutta kuin joku SexyGirl89 galtsunikki. Ky**ii myös suunnattomasti altistua duunissa samalle tyhjäpäiselle perseenpyöritykselle kun siellä pyörii oletuksella mtv. En halua synnyttää lapsia maailmaan jossa joka tuutista vyöryy retusoitua alastonta naispintaa. Oli teininä ihan tarpeeksi komplekseja vaikka Spice Girlseillä olikin vaatteet päällä.

Pussycat Dolls...

Niin! Ja miksi se vakuuttelu "I don't need a man" pitää tehdä seksihepenissä tissit näkyen ja kasvot orgasmiin vääristyneinä? Mulla ei ole mitään seksihepeneitä, tissien näkymistä, tai orgasmi-ilmeitä vastaan, mutta silloin kun niihin liittyy vakuuttelu "I don't need a man to make me happy", ei mene läpi, ei.

Hyvää oivallusta. Pitäisi varmaan tilata tuo Female Chauvinist Pigs lomalukemistoksi. Samoin alkoi hotsittamaan jenkkiläinen Bitch-lehti, jonka sanotaan ruotivan populaarikulttuuria feministisestä näkökulmasta.

edit: kirja lähtee Amazonilta hintaan £7.20 postikuluineen btw.

Ah, hienoo että joku muukin ärsyyntyy Pussycat Dollseista. Viihdettähän se on mutta saa mun karvat pystyyn...

TILATTAISIIN MOTIVAATIOO. Ihan kaikkeen. Tää syksy on kyl ollu yhtä hässäkkää ja töiden jälkeen menis aina mieluiten kotiin vaan nukkumaan. Puolen päivän jälkeen on aina vatsa sellasessa kunnossa että tekis mieli häipyä töistä potemaan -ilmeisesti stressivatsa.

Onneks kaikki epämääränen sälä loppuu/vähenee uuden vuoden jälkeen ja voi jatkaa ns. normaalia elämää. Nyt on ollu niin paljon työpäivän aikana tehtäviä omia asioita, että työpäivät venyny 10-tuntisiks jatkuvasti. Ei jaksas aina herätä aikasin et pääsee kuudeksi töihin, varsinki nyt ku on niiiiin pimeetä.

Saan tänään sohvan. Pitää kantaa se kuljettajan kanssa kaksin kolmanteen kerrokseen. Jännittää hitosti, että jaksanko sittenkään sitä kantaa vai jääkö soffa portaisiin. Jos liikkeessä on kotiin kuljetus niin miksei sieltä voi tulla 2 miestä kantamaan. Entä jos oisin vanhus niin kuka sen sit kantais...

Tammikuuta odotellessa.

Pimeys ja väsymys, yöunet on alkaneet olla tosi huonoja viimeisen viikon aikana. Onneksi treeni kulkee ok, toivottavasti ei tuu mitään flunssaa tai mitään :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Töitä+koulua. Tänäänki painoin 11.5tuntia töissä orjapalkalla. Mut minkäs teet, pakko saada rahaa. :-(

Salille päässy 1.5 viikkoon. huoh.

Vituttaa mennä huomenna duuniin ja se ku ei oo päässy treenaan pariin vkoon ku ollu kipeenä. *ikkee*

Oli kyllä harvinaisen huono päivä tänään. Sain kuulla, etten saanut hakemaani työpaikkaa, johon olin ollut haastattelussa. Kun pääsin töihin, huomasin, että seuraavan viikon työvuorolistaan oli kysymättä laitettu 6 työpäivää ja 12 ylityötuntia. Tämän lisäksi joudun uudenvuodenaattona töihin. Kyllä joulun ja uuden vuoden aikaan on perseestä olla kaupassa töissä!! :curs:

Oli kyllä harvinaisen huono päivä tänään. Sain kuulla, etten saanut hakemaani työpaikkaa, johon olin ollut haastattelussa. Kun pääsin töihin, huomasin, että seuraavan viikon työvuorolistaan oli kysymättä laitettu 6 työpäivää ja 12 ylityötuntia. Tämän lisäksi joudun uudenvuodenaattona töihin. Kyllä joulun ja uuden vuoden aikaan on perseestä olla kaupassa töissä!! :curs:

Osanottoa, osanottoa. :( Oon itekki ollu joskus kaupas duunis ja jestas notta vituttaa olla noi kaik aatot duunissa. :hyper:

Poltin juur kaks sormea sulassa sokerissa piparkakkutalon teossa. Ottaako päähän hiukan. Ei näillä sormilla enää mitään väsätä, rakkuloilla ovat. Onneks huomenna ei oo töitä..No siskon muksujen täytyy hiukan vielä oottaa:rolleyes:

Sairasloma ja unettomuus.
Viikon olen ollut saikulla nyt ja ensimmäiset kolme päivää nukuin. Nyt ilmeisesti univelat kuitattu, koska heilun täällä vielä klo 1.20 ja syön surimin pyrstöjä kera paistetun valkuaisen. Aamulla kuitenkin herään jo kymmenen aikaan, joten kyse ei ole siitäkään että nukkuisin päivät. Se on tämä tekemättömyys, normaalisti koisin kevyesti jo klo 23 ja herään mahd. myöhään.
Ahdistaa kun on tottunut ettei univaikeuksia ole ollut.

Minut irtisanottiin eilen koeajalla. Parhaansa yrittäminen ei riitä ja saikullakaan ei kai ois saanu olla. Noh, elämä on. Uutta putkeen.

Mun selkävaiva otti takapakkia, ja mitenpä muutenkaan ku omasta tyhmyydestä, kun menin liian aikasin rehkimään salille täysillä! Kävin tänään taas näyttää selkää osteopaatille. Nyt menee viikko burana kuurilla. Varovasti voi käydä lenkillä ja kokeilla jos jotai punttia pystyy nostaa. Mutta jalat ja selkä jää nyt treenamatta kokonaan..
Ottaa niin päähän kun ei tässä pahemmin oo mitään tekemistä ja olin niin motivoitunut että ennen joulua treenataan kunnolla kun ois AIKAA! Mutta joo.. nyt ei kyllä tiedä miten tässä pysyy kasassa, kun oma kultaki on monen sadan km päässä :(
En tiedä miten tähän päähän sais tahkottua ettei kaikki kaadu viikkoon eikä pariinkaan !!???
Niin ja sit koulu stressaa! Motivaatio sen suhteen vähä kadoksis ja mietin että mitä mä edes koko koulus teen..

Minut irtisanottiin eilen koeajalla. Parhaansa yrittäminen ei riitä ja saikullakaan ei kai ois saanu olla. Noh, elämä on. Uutta putkeen.

Osanottoa sinnekin. Ikävä juttu, varsinkin, jos irtisanomisen perusteet on perin heppoiset. Ei muuta kuin tsemppiä työnhakuun, sama päällä täällä!

Suositut

Back
Ylös Bottom