Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luultavasti ei saa käydä edes aamulla vessassa, jos menee kuuteen töihin, ettei alakerran mummo herää.
Tsemppiä,ja koita kestää :thumbs:
Hemmetti penkki jumittaa, edelleen... 60 on näköjään mulle joku suuri maaginen raja joka ei vaan mene rikki. Tiedän ettei pitäis eikä kannattais stressata, mutta kun on monta kuukautta "ollut valmis", odottanut ja yrittänyt, toivonut ja kaikkensa tehnyt niin on kieltämättä jo aika epätoivoinen olo. Sarjapainot on nousseet mutta sehän taas ei mua jaksa lohduttaa niinku tippaakaan. Oisko jotain semmosta lajia, jossa voimat ratkaisee eikä tekniikka? :wall:
Millaisella ohjelmalla treenaat? Ihanko oikealla voimaohjelmalla vai jollain hieman modatulla perusohjelmalla? Itselläni nousi tuo 60 kiloa jokin aika sitten, ihan kunnon voimaohjelman ansiosta. Siitä hermotuksestahan tuossa on kyse, ja bodytyyppisellä sarjapainojen nostolla ei kyllä suuremmin tässä vaiheessa enää max voimaan tulosta saa.
:itku: Jouduin tänään tekemään elämäni vaikeimman päätöksen ja viemään rakkaani viimeiselle matkalle... :itku: :itku: Ei kyllä voi muuta sanoa kuin et tämä oli kyl kamalin asia mitä olen ikinä joutunut tekemään...katsomaan kun elämä valuu pois rakkaan koirulin silmistä...ja kaiken lisäksi koiruli alkoi "itkemään" kun lääkäri tuli laittamaan kanyylin ja 2. aineen ..itketti niin et meinas oksennus tulla teki niin paljon mieli sanoa lekurille et alahan kävellä siitä ja anna mun koiran olla ...
Voih, kamalaa. :( otan osaa. Mun koira kuoli viime syksynä ja olin todella masentunut. Raskasta aikaa mutta kyllä se siitä sitten ajan kanssa...